Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Co widział i o czym wie kamerdyner

Właściciel luksusowego zamku obchodzi swoje urodziny. Zaprosił członków swojej rodziny i wybranych przyjaciół. Następnego dnia wszyscy zbierają się na śniadaniu, podczas którego wychodzi na jaw brak jednego z... więcej»

Elementy hotelowej sprzedaży: Sześć głównych grzechów sprzedażowych i jak im zaradzić

1. Niestabilne relacje z klientem: Czy zdecydowalibyśmy się grillować kurczaka bez uprzedniego naoliwienia grilla? Nie ma mowy! Mogłoby to być zbyt kłopotliwe. To samo dotyczy wszystkich innych aspektów sprzedaży bez... więcej»

Czynnik IT w obsłudze... W jaki sposób zespół technologii informatycznej wpisuje się w obecne doświadczenie gościa?

Zespół IT, lub inaczej zespół technologiczny nie zawsze znajduje się w centrum zainteresowania, jeśli chodzi o umiejętności obsługi gości. Jego rola i wymagania gości względem usług technologicznych wzrosły... więcej»

Traktuj swoich gości jak udziałowców

Adaptacja struktury organizacyjnej do wymagań szybkiej, współczesnej komunikacji, to gorący temat wśród hotelarzy. Wszyscy wiemy, że to konieczność i jednocześnie wszyscy zastanawiamy się, jak najlepiej zapoczątkować... więcej»

W jaki sposób hotele mogą rywalizować na rynku w zakresie usług gastronomicznych

Często słyszę, jak szefowie kuchni i kierownicy działów gastronomicznych lamentują, że konkurencja z wolnostojącymi restauracjami znajdującymi się w pobliżu ich hotelu jest zbyt trudna. Mówią, że nowo otwierane... więcej»

Wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększania liczby hotelowych gości

Wraz z całym tym natłokiem informacyjnym o mediach społecznościowych takich, jak m.in. Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Flickr, czy też przy upadku większości gazet i kryzysie gospodarczym, niczym dziwnym jest... więcej»

Traktowanie gości w segmencie hoteli o wydłużonym pobycie

Jednym z najstarszych kanonów biznesowych jest zasada poznania swojego klienta, a w branży hotelarskiej wiemy z niezliczonej ilości sondaży i badań, że większość gości oczekuje szybkiego zameldowania, czystego pokoju,... więcej»

Lekcje z boiska futbolowego. 10 sposobów budowy niezwyciężonego zespołu sprzedaży hotelowej Część 2/2

6. Strategia. Przepis na sukces obejmuje zarówno długoterminowe, jak i krótkoterminowe strategie. Jednakże zbyt częste stosowanie krótkoterminowych taktyk eliminuje z gry strategie długoterminowe, w wyniku czego ...... więcej»

Gastronomia: Klucz do zysków

Na każdym kroku, to co robimy lub czego nie robimy, jest naprawdę ważne. Klienci coraz częściej podnoszą swoje oczekiwania wobec naszej oferty gastronomicznej. Niezależnie od tego, czy jest to indywidualny turysta,... więcej»

Logo Hotelu to jego wizerunek, więc jak je zaprojektować?

Często wydaje nam się, że tworzenie logo to szybka sprawa, bo przecież co może być trudnego w przygotowaniu znaku graficznego? To przecież tylko kilka kresek, prawda? Nic bardziej mylnego, sprawa nie jest tak... więcej»

Lekcje z boiska futbolowego. 10 sposobów budowy niezwyciężonego zespołu sprzedaży hotelowej Część 1/2

Dorastając w Alabamie, futbol amerykański był naszą religią, którą okazywaliśmy przy ołtarzu SEC (skrót od Ligi Południowo-Wschodniej – Southeast Conference, a nie od Komisji Papierów Wartościowych i Giełd... więcej»

Problemy z hotelowym housekeepingiem

Problemy z hotelowym housekeepingiem obejmują szeroki zakres przypadków, poczynając od niezadowolenia gości do powstawania urazów przy pracy. Gość może narzekać na pracowników housekeepingu z powodu nieporządku w... więcej»

Udzielać rabatu, czy nie?

Daj spokój ... czy naprawdę wstałbyś o 5 rano w dniu wolnym od pracy, aby dostać się do centrum handlowego na 6, gdyby nie "25 Procentowa Wyprzedaż po Święcie Dziękczynienia"? Czy naprawdę kupiłbyś całą... więcej»

W życiu nie ma żadnych gwarancji, nawet rezerwacji pokoju

Allen Stewart, prawnik sądowy z Dallas, mówi, że ma dość hoteli, które stosują praktyki podwójnej rezerwacji a następnie pozbywają się osób, które pojawiają się z gwarantowanymi rezerwacjami. Zaczął więc kolekcjonować... więcej»

Ściągaj gości na Twittera

Biznes hotelowy w dalszym ciągu zdominowany jest przez łowców zdeterminowanych przez takie kryteria, jak: ADR (średnia dzienna stawka), wskaźniki obłożenia i RevPAR (przychód na sprzedany pokój). Dlatego też wielu... więcej»

Hotelowy budżet szkoleniowy odzwierciedla twoje założenia systemowe

Jeśli jesteś typowym hotelarzem, to prawdopodobnie twój obiekt cieszy się jednym ze swoich najlepszych okresów rejestrowanych w nieodległej przeszłości. Jednakże, biorąc pod uwagę ostatnie spowolnienie w ożywieniu... więcej»

Nowicjusze hotelowi

Dzień dobry, Panie Thomson. Oczekiwaliśmy na Pana – takie było nieoczekiwane, ale miłe powitanie jakim przyjął mnie portier w nowo otwartym 45 Park Lane, kiedy przedstawiłem się podczas przekazywania mojego... więcej»

Buduj markę swojego hotelu i jego reputację

Ostatni rok okazał się jednym z najtrudniejszych od dziesięcioleci w sprzedaży, nie tylko w odniesieniu do hoteli i kurortów, lecz we wszystkich branżach. W takim konkurencyjnym otoczeniu tylko te podmioty, które... więcej»

Włączanie usług spa do hotelowego krwiobiegu

Połączenie głównego nurtu hotelowej działalności z usługami spa nie jest tak trudne, jak można by sobie wyobrazić. W rzeczywistości, wiele hotelowych działań związanych z obsługą gości zazębia się w sposób... więcej»

Hotelarstwo - ogółem o wszystkim

Hotelarstwo? Jedni pomyślą „hotele”, inni natomiast - zafascynowani tą dziedziną, tematami lub samym funkcjonowaniem całego systemu stwierdzą „moje życie!”.Teoretycznie termin hotelarstwo... więcej»

Pięć wartościowych strategii skutecznej promocji hotelowych ośrodków fitness

Aż do niedawna hotelowe siłownie były postrzegane jako dodatkowe udogodnienie dla gości. W szerszej perspektywie były one niematerialnym generatorem zysków dla obiektu, w organizacji których nie przywiązywano uwagi do... więcej»

Jak uczynić twój hotel atrakcyjnym rynkowo?

Nie jest niczym niezwykłym sytuacja, w której dwóch właścicieli hoteli zamierzających jednocześnie sprzedać swoje obiekty funkcjonujące na tym samym terenie, doznaje całkowicie odmiennych doświadczeń. Jeden z nich... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 (23) 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji