Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Logo Hotelu to jego wizerunek, więc jak je zaprojektować?
Często wydaje nam się, że tworzenie logo to szybka sprawa, bo przecież co może być trudnego w przygotowaniu znaku graficznego? To przecież tylko kilka kresek, prawda? Nic bardziej mylnego, sprawa nie jest tak... więcej»
Lekcje z boiska futbolowego. 10 sposobów budowy niezwyciężonego zespołu sprzedaży hotelowej Część 1/2
Dorastając w Alabamie, futbol amerykański był naszą religią, którą okazywaliśmy przy ołtarzu SEC (skrót od Ligi Południowo-Wschodniej – Southeast Conference, a nie od Komisji Papierów Wartościowych i Giełd... więcej»
Problemy z hotelowym housekeepingiem
Problemy z hotelowym housekeepingiem obejmują szeroki zakres przypadków, poczynając od niezadowolenia gości do powstawania urazów przy pracy. Gość może narzekać na pracowników housekeepingu z powodu nieporządku w... więcej»
Udzielać rabatu, czy nie?
Daj spokój ... czy naprawdę wstałbyś o 5 rano w dniu wolnym od pracy, aby dostać się do centrum handlowego na 6, gdyby nie "25 Procentowa Wyprzedaż po Święcie Dziękczynienia"? Czy naprawdę kupiłbyś całą... więcej»
W życiu nie ma żadnych gwarancji, nawet rezerwacji pokoju
Allen Stewart, prawnik sądowy z Dallas, mówi, że ma dość hoteli, które stosują praktyki podwójnej rezerwacji a następnie pozbywają się osób, które pojawiają się z gwarantowanymi rezerwacjami. Zaczął więc kolekcjonować... więcej»
Ściągaj gości na Twittera
Biznes hotelowy w dalszym ciągu zdominowany jest przez łowców zdeterminowanych przez takie kryteria, jak: ADR (średnia dzienna stawka), wskaźniki obłożenia i RevPAR (przychód na sprzedany pokój). Dlatego też wielu... więcej»
Hotelowy budżet szkoleniowy odzwierciedla twoje założenia systemowe
Jeśli jesteś typowym hotelarzem, to prawdopodobnie twój obiekt cieszy się jednym ze swoich najlepszych okresów rejestrowanych w nieodległej przeszłości. Jednakże, biorąc pod uwagę ostatnie spowolnienie w ożywieniu... więcej»
Nowicjusze hotelowi
Dzień dobry, Panie Thomson. Oczekiwaliśmy na Pana – takie było nieoczekiwane, ale miłe powitanie jakim przyjął mnie portier w nowo otwartym 45 Park Lane, kiedy przedstawiłem się podczas przekazywania mojego... więcej»
Buduj markę swojego hotelu i jego reputację
Ostatni rok okazał się jednym z najtrudniejszych od dziesięcioleci w sprzedaży, nie tylko w odniesieniu do hoteli i kurortów, lecz we wszystkich branżach. W takim konkurencyjnym otoczeniu tylko te podmioty, które... więcej»
Włączanie usług spa do hotelowego krwiobiegu
Połączenie głównego nurtu hotelowej działalności z usługami spa nie jest tak trudne, jak można by sobie wyobrazić. W rzeczywistości, wiele hotelowych działań związanych z obsługą gości zazębia się w sposób... więcej»
Hotelarstwo - ogółem o wszystkim
Hotelarstwo? Jedni pomyślą „hotele”, inni natomiast - zafascynowani tą dziedziną, tematami lub samym funkcjonowaniem całego systemu stwierdzą „moje życie!”.Teoretycznie termin hotelarstwo... więcej»
Pięć wartościowych strategii skutecznej promocji hotelowych ośrodków fitness
Aż do niedawna hotelowe siłownie były postrzegane jako dodatkowe udogodnienie dla gości. W szerszej perspektywie były one niematerialnym generatorem zysków dla obiektu, w organizacji których nie przywiązywano uwagi do... więcej»
Jak uczynić twój hotel atrakcyjnym rynkowo?
Nie jest niczym niezwykłym sytuacja, w której dwóch właścicieli hoteli zamierzających jednocześnie sprzedać swoje obiekty funkcjonujące na tym samym terenie, doznaje całkowicie odmiennych doświadczeń. Jeden z nich... więcej»
Hotelarstwo - zawód z przyszłością
W dzisiejszych czasach wielu młodych ludzi zastanawia się nad wyborem zawodu dla siebie. Jak wiadomo nie każdy chce pracować w korporacji, czy też w pogoni za pieniądzem szukać szczęścia poza granicami kraju.... więcej»
Jak być VIP-em
Chcesz być VIP-em -lub przynajmniej być traktowanym, jak jeden z nich? Po pierwsze, przestań rezerwować hotele za pośrednictwem rabatowych stron internetowych. "Dokonanie rezerwacji przez niezależną stronę... więcej»
Porady proceduralne hotelowego room service
21 zasadniczych punktów dla lepszego zapoznania się z efektywnym, hotelowym room service.Porady w zakresie skutecznej usługi room service:1. Kwiaty powinny być umieszczane w niskich wazonach2. Kwiaty powinno... więcej»
Roboczy dzień dyrektora naczelnego luksusowego hotelu cz. 2
PołudnieUtrzymanie wrażenia, że InterContinental w Bostonie jest oazą spokoju czasem przychodzi łatwiej, a czasem trudniej. Dzisiaj właśnie, o 6 rano pękła rura przy Club Lounge nad Boston Greenway. Kirwan... więcej»
Przymus mediów społecznościowych: Jak daleko powinny posunąć się hotele w zadowalaniu i zaspokajaniu życzeń swoich gości?
W jednym z artykułów - Pułapka Mediów Społecznościowych, zwracałem uwagę na rosnący wśród turystów trend do korzystania z mediów społecznościowych jako trybuny do wyrażania swoich opinii i przedstawiania skarg, często... więcej»
Psychologia drogą do sukcesu
Światowa Organizacja Turystyki (UNWTO) definiuję turystykę, jako ogół czynności osób, które podróżują i przebywają w celach wypoczynkowych, służbowych lub innych nie dłużej niż rok bez przerwy poza swoim codziennym... więcej»
Więcej niż wspaniała obsługa gościa: Wartość troski o klienta
W świecie hoteli butikowych, troska o gości, w przeciwieństwie do "dobrej obsługi" może być wspaniałym narzędziem do wyrównywania różnic w stosunku do większych i / lub krajowych konkurentów... więcej»
Daj gościom powód do wybrania twojego hotelu
Zdarzało się, że na wakacjach, byłam wniebowzięta, kiedy mogłam posiedzieć na plaży i poczytać przez jakiś czas zabraną ze sobą książkę. Wiem, że jest jeszcze wiele osób, które są usatysfakcjonowane, kiedy mogą... więcej»
Lojalne zachowanie klienta w warunkach empirycznej gościnności
Zdaniem ekspertów obecne trendy konsumenckie są coraz bardziej nieufne i sceptyczne w związku z większą możliwością dokonywaniu wyborów na rynku. Oznacza to, że zdobycie lojalnego zachowania klientów wydaje się być... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji