Czwartek 25 Kwiecień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Dziesięć porad dla generowania powtarzalnego biznesu
Zbyt wiele firm nie rozumie, że chociaż zapewnianie doskonałej obsługi klienta jest jednym z kluczowych składników powtarzalności biznesu, to ta specjalna osobista więź z klientem i pracownikiem, zapewnia związek... więcej»
Gesty w obsłudze gości
Proszę zapalić świecę! Wszystkie pozostałe świece na restauracyjnych stolikach paliły się, z wyjątkiem naszej. Zapadł właśnie zmierzch, a wprost z naszego stolika mieliśmy wspaniały widok na wodę. Wyśmienite warunki... więcej»
Jestem dyrektorem naczelnym hotelu, co dzisiaj zrobiłem?
Jestem finansowo odpowiedzialny za każda pozycję na rachunku zysków i strat i wiem dlaczego mogą tam być rozbieżności, dlatego podpisuję każdą fakturę, nadaję jej kod i upewniam się, czy została złożona i opłacona w... więcej»
Powtarzalność i standaryzacja zadań housekeepingu powinny być normą
Pytanie: Mój obiekt, będący własnością korporacyjną, przyjmuje wielu klientów grupowych w trakcie tygodnia, ale przygotowanie pokoi dla gości weekendowych jest stresujące. Każda minuta, którą tracą moi goście w lobby,... więcej»
Pięć sposobów na to, aby goście polubili twoje spa
Obecna sytuacja gospodarcza stworzyła presję na racjonalizację wydatków i chociaż spa, generalnie, jako usługa regenerująca nadwerężone siły, realizowana w rozsądnej cenie nie jest kwalifikowana jako coś rozrzutnego,... więcej»
Marketing społecznościowy w hotelarstwie
Czy wiesz, że kilkanaście milionów Polaków skupionych jest w serwisach społecznościowych. Wielu z nich słucha muzyki, ogląda i publikuje zdjęcia, ale również dzieli się opiniami, rekomendacjami. Social media to... więcej»
Test 1 - Technik obsługi turystycznej
1. Plac Czerwony przedstawiony na zdjęciu to jedna z atrakcji turystycznych:A. ParyżaB. MoskwyC. WilnaD. Berlina2. Babiogórski Park Narodowy uznany jest przez UNESCO za:A. Światowy rezerwat biosferyB. Jedyny park... więcej»
Hotelowy nadkomplet: Nie dopuszczaj do tego w swoim obiekcie
Czy kiedykolwiek zjawiłeś się w hotelu, gdzie powiedziano ci, że tak naprawdę nie masz tam zarezerwowanego pokoju? Jeśli tak, można by pomyśleć, że jesteś coraz bardziej zapominalski, myśląc, że zabezpieczyłeś sobie... więcej»
Czynnik zaskoczenia: Wsparcie dyrektora naczelnego w procesie sprzedaży
Wielu dyrektorów naczelnych nie docenia możliwości swojego stanowiska. W codziennej pracy w hotelu łatwo jest stracić z punktu widzenia to, jak hotelowy personel, a co ważniejsze klienci postrzegają dyrektora... więcej»
Nikt nie rodzi się wielkim klientem. Trzeba go po prostu ukształtować
Rozwijanie dobrych relacji pomiędzy klientem, a agencją niczym się nie różni od budowania innych relacji: proces ten wymaga po prostu wysiłku. Rodzaj pracy włożonej w to przedsięwzięcie będzie wpływał na rodzaj... więcej»
Filozofia korporacji hotelowej na przykładach
Filozofia korporacyjna obejmuje wartości organizacji, jak etyka, moralność, sprawiedliwość i równość. Nowy paradygmat w hotelarstwie korporacyjnym jest przejściem od uwydatniania produkcyjnego aspektu naszego... więcej»
Procedury dla room service
1. Upewnij się, czy stolik jest prawidłowo nakryty, a zamówienie w pełni zrealizowane, zanim zapukasz do drzwi.2. Zapukaj do drzwi trzykrotnie i natychmiast przedstaw się „Dzień dobry, Room service”.3.... więcej»
Obsługa klienta jest obecnie częścią działu marketingu
Stało się już faktem, że ściany w każdym hotelu na całym świecie wykonane są ze szkła i są zupełnie przeźroczyste. Zewnętrzny świat może więc teraz zaglądnąć do twojego hotelowego lobby i być świadkiem tego, jak w... więcej»
Pozycjonowanie hotelu, motelu, pensjonatu w wyszukiwarce
Pozycjonowanie: moda czy konieczność?Czy wiesz, że każdego miesiąca kilkanaście milionów Polaków korzysta z internetu. Wielu z nich poszukuje informacji o noclegach, hotelach, motelach, pensjonatach. Nie znają... więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie
Pokoje w hotelu dzielą się na różne rodzaje. Najczęściej spotykane są jedno lub dwuosobowe i takie również zamawiają podczas rezerwacji goście hotelowi. Jednak nie każdy z gości umie rozróżnić już pokoje dbl od... więcej»
Test dla hotelarzy 4 - Technik hotelarstwa
1. Formą porozumienia między dwoma przedsiębiorstwami gdzie jeden podmiot udziela w zamian za opłatę drugiemu podmiotowi zezwolenia na sprzedaż towarów lub usług pod jego znakiem firmowym jest:A. timesharingB.... więcej»
Nie odsyłaj obsługi na ławkę kar! Pokaż, jak się zwycięża i pozyskuje gości!
"Przywództwo polega na wznoszeniu osobistych wizji na wyższe poziomy, windowaniu indywidualnych wydajności do wyższych standardów, budowaniu osobowości wykraczających poza ich naturalne ograniczenia." Ten... więcej»
Test dla hotelarzy 3 - Technik hotelarstwa
1. Flipchart to:A. nazwa sali konferencyjnejB. wyposażenie centrum rekreacjiC. tablica wykorzystywana dla potrzeb konferencjiD. rodzaj bankietu typu cocktailowego2. Dwa hotele marki Novotel w Poznaniu to:A. Novotel... więcej»
Pięć porad w zakresie wystroju wnętrza restauracji
Jeśli chcesz stworzyć restaurację odnoszącą sukcesy, wiedz że jedzenie i obsługa nie są jedynymi istotnymi czynnikami pozwalającymi osiągnąć ten cel. Atrakcyjne, przyciągające klientów wnętrze także jest kluczowym... więcej»
Marketing hotelu w internecie - Zdobywaj klientów w sieci!
Marketing zmienia się! Dotyczy to zarówno marketingu w tradycyjnym rozumieniu, jak i jego nowego oblicza. Zmiana wynika przede wszystkim ze zmiany sposobu zachowania klientów. Ogólny rozwój technologii (nie tylko... więcej»
Doskonałość obsługi: Bądź przyjazny
Jako uzupełnienie do mojego artykułu o gotowości do obsługi innych osób, niezmiernie istotne jest, aby podkreślić wagę całego doświadczenia związanego z przywitaniem gościa. Istnieje popularne powiedzenie, że nie ma... więcej»
Test dla hotelarzy 2 - Technik hotelarstwa
1. Jak w świetle obowiązujących przepisów kategoryzujemy kempingi:A. 1-5*B. 1-3*C. 1-4*D. I-III2. Na czyj wniosek zostaje przeprowadzona kategoryzacja obiektów:A. gości hotelowychB. prezydenta C. gminyD. właściciela... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji