Czwartek 28 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Liczą się pierwsze wrażenia: Pięć rzeczy przygotowujących pobyt gościa
Sprawianie by doświadczenia turystyczne stawały się mniej uciążliwe dla turystów i hotelarzy i budowanie lojalności jest znacznie łatwiejsze niż można byłoby pomyśleć, dzięki ostatnim wynalazkom w dziedzinie... więcej»
Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 2/2
Maksymalizowanie przychodów nie oznacza automatycznego podnoszenia cen, oznacza natomiast reagowanie na rynek, w pewnym stopniu również na swoich konkurentów i na wyjątkowość hotelowej klienteli.Większość rynków... więcej»
Telefon jest „oknem wystawowym” twojego hotelu
Każdy, kto kiedykolwiek pracował w handlu detalicznym wie, że posiadanie atrakcyjnego i kuszącego "okna wystawowego" jest kluczowym środkiem do zachęcenia przechodniów do wstąpienia do sklepu i zrobienia... więcej»
Porady w zakresie budowania zysku przy sprzedaży deserów
1. Poświęć tak dużo czasu na przemyślenie i zbudowanie menu deserowego, ile poświęcasz na tworzenie dań głównych i innych elementów menu. Ostateczne wrażenie doświadczenia kulinarnego – powstałe w oparciu o... więcej»
Kiedy w hotelu nocuje 12000 gości jednocześnie
Oto tylko niektóre potrzeby, które trzeba zagwarantować, aby prowadzić każdego dnia jeden z największych hoteli na świecie: 26 limuzyn, 46 ton czystej pościeli, 3000 leżaków przy basenie i ponad 8000... więcej»
Podstawowe procedury w hotelowym housekeepingu
Priorytetem hotelowego housekeepingu jest sprzątanie pokoi. Chociaż wszystkie hotele posiadają własne procedury, według których prowadzą swoją działalność, to większość z nich przestrzega podstawowych zasad związanych... więcej»
Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 1/2
Kiedy byliśmy dziećmi, pory roku były wyznaczane przez święta, kalendarz szkolny, uroczystości rodzinne i do pewnego stopnia, pogodę. Teraz, gdy jesteśmy dorośli, jesteśmy świadkami wielu wariantów pór roku. Jako... więcej»
Czy twoi hotelowi goście cierpią na „wyrzuty sumienia” kupujących?
Zdobyłeś już rezerwację. Wszystko, co teraz robisz to oczekiwanie na przyjazd gości. Prawda? Jestem pewna, że tak samo jak ty, zrobiłam trochę zakupów - może parę nowych butów, zamówiłam nowy samochód lub... więcej»
Porady dla przyszłych hotelowych liderów
Jestem w branży hotelarskiej od prawie 40 lat i w tym czasie nauczyłem się tego, co jest naprawdę w niej ważne. O realnym, ostatecznym wyniku każdego działania decydują ludzie; klienci reprezentujący kupców i... więcej»
10 niezawodnych pytań w sprzedaży
Zawsze nauczę się czegoś od uczestników każdego seminarium, które prowadzę. Uczestnicy ostatniego mieli doświadczenia obejmujące okres od kilku lat do dwóch tygodni, ale wszyscy chcieli znać pytania... więcej»
Media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży dla hoteli
Żelazna zasada sprzedaży wymaga obecności tam, gdzie są klienci, a jednak hotelowe działy sprzedaży są niechętne wobec mediów społecznościowych. Dlaczego?Już nie tylko indywidualni turyści korzystają z mediów... więcej»
Spotkanie z konsjerżem pięciogwiazdkowego hotelu
Przeprowadziłam ostatnio wywiad z Frankiem Laino, który jest konsjerżem w hotelu The Stafford w Londynie. Laino pracuje w branży hotelarskiej od 25 lat, w tym przez ostatnie 20 jako konsjerż, choć wygląda o wiele... więcej»
Błędy w obsłudze klienta, które mogą cię drogo kosztować
Istnieją pewne zachowania, postawy i działania, które naprawdę klientów denerwują. Postrzegane przez nich lekceważenie ze strony przedstawiciela obsługi klienta może mieć czasami znaczące konsekwencje dla twojej... więcej»
Dziesięć zasad emocjonalnej więzi z klientami lokali gastronomicznych
Jakakolwiek czynność gastronomiczna skupia się na trzech kluczowych elementach - wyniku finansowym, zadowoleniu gości i zaangażowaniu pracowników. Zauważ, że nie powiedziałem "zadowoleniu pracowników".... więcej»
Lekcje, jakich przemysłowi hotelowemu udzielił Bill Marriott
W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, napisałem komentarz pod tytułem "Posmakuj zupę", który pod wieloma względami starał się uchwycić geniusz Billa Marriotta. Prawie 80-letni dyrektor naczelny... więcej»
W jaki sposób hotele mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania lojalności
Kwestia spowodowania wzrostu przychodów istnieje od momentu, kiedy pierwsze hotele zaczęły eksperymentować z technologiami społecznościowymi, a potrzeba mierzenia ich wpływu na ten wzrost zaczęła rosnąć wraz z... więcej»
Hotele i Hollywood: Nauka wynikająca z planów zdjęciowych w hotelu
Od "Pół żartem, pół serio" do "Gdzieś w czasie", w filmach tych hotele odegrały swoją rolę, przyczyniając się do utrwalenia magii filmu w historii Hollywood. W tym roku gwiazdy filmowe zagrały w... więcej»
Profesjonalizm w hotelarstwie
Bycie profesjonalistą oznacza posiadanie pełnego zaufania do możliwości dostarczania znakomitego produktu lub usługi. Profesjonalizm rozpoczyna się od wyglądu, na który składa się czystość, higiena osobista,... więcej»
Bądz aktywny: Poznaj swój produkt
Jednym z powszechnych tematów w większości szkoleniowych programów branży hotelowej jest nacisk na pracowników pierwszej linii na aktywne przewidywanie potrzeb gości i na samodzielne poruszanie istotnych szczegółów w... więcej»
Pierwsze wrażenie – kontynuacja
Zupełnie niedawno napisałem artykuł na temat znaczenia pierwszego wrażenia, natomiast w tym przypadku nacisk położyłem na ciche i nieme pierwsze wrażenie, jakie wywiera twój budynek hotelowy przyczyniający się do... więcej»
Czystość – Czy jest coś ważniejszego?
Czystość, bezpośrednio lub pośrednio, pojawia się codziennie w naszym biznesie i to nie dziwi. Czy jest coś ważniejszego dla naszych gości od czystości?W moim ostatnim poście; "Podstawy Hoteli. . . Od początku... więcej»
Dziesięć porad w zakresie utrzymania lojalnych gości
Szacuje się, że koszty pozyskania nowych klientów są od 5 do 8 razy większe od utrzymania klientów korzystających już z usług konkretnej firmy. Jeśli wziąć pod uwagę koszty reklamy, marketingu, sprzedaży, osobowe,... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji