Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Czy mój hotel powinien reklamować się na Facebooku?

Klienci często pytają nas czy powinni korzystać z reklamy na Facebook’u. Wiele hoteli jest sceptycznie nastawionych wobec stosowania reklam i zastanawia się czy mogą one być efektywne, czy nie. Zazwyczaj... więcej»

Recepcyjny dramat: To D-A-S-H czyni różnicę!

Kiedy przebywałam w Północnej Karolinie spotkałam Diane. Diane pracuje w recepcji obiektu należącego do luksusowego łańcucha hotelowego. Jest ona osobą ambitną i entuzjastycznie nastawioną do pracy, ale zawsze wdaje się... więcej»

Tajemnica stawki za pokój: Skok od taktyki do strategii

Wszyscy dokonujemy ruchów cenowych nawet codziennie. Potrzebujemy wyższego obłożenia, zwiększonego przepływu gotówki, a do tego chcemy pokazać właścicielowi jak bardzo się staramy. Musimy być także pewni, że te... więcej»

Dlaczego boimy się publicznych wystąpień i jak to przezwyciężyć

Około 10 procent populacji uwielbia publiczne wystąpienia. Grupa ta nie doświadcza strachu, a wręcz przeciwnie jest nawet szczerze podekscytowana występem przed dużą publicznością.Kolejne 10 % jest tym autentycznie... więcej»

Najlepsze praktyki w publikacjach społecznościowych

„Co mamy publikować?” Jest to jedno z najczęściej zadawanych przez hotele pytań w momencie rozpoczynania przez nie swej aktywności w mediach społecznościowych. Zawartość publikacji może dla każdego być... więcej»

Dwanaście porad na wywieranie trwałego, pozytywnego wrażenia na uczestnikach spotkań i konferencji

Pracujesz wystarczająco ciężko, aby zdobyć biznes w trakcie spotkania czy konferencji, tak więc sensownym byłoby wywarcie pozytywnego, trwałego wrażenia motywującego potencjalnych klientów do stałego korzystania z... więcej»

Czy śniadanie jest najważniejszym (hotelowym) posiłkiem w ciągu dnia?

Złośliwy Eryk, będąc prawdziwym gastronomicznym ekspertem, nienawidzi śniadań. Nie tylko dlatego, że musi wstawać tak wcześnie. Czuje również, że „śniadanie jest tylko ośrodkiem kosztów”. Nadzorowanie... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Procedury operacyjne w recepcji (VIDEO)

Tym razem prezentujemy krótkie filmiki instruktażowe dla pracowników recepcji. Zaprezentowano w nim różne wersje procedur obowiązujących w recepcji - od przyjęcia rezerwacji przez telefon, przyjazd do hotelu i... więcej»

Pierwszy krok w obsłudze: Bądz gotów do świadczenia usług

Czy kiedykolwiek wszedłeś do jakiegoś lokalu usługowego i wyszedłeś zanim zostałeś obsłużony? W moim przypadku taki scenariusz zdarzał się wielokrotnie. W przeszłości wielokrotnie wychodziłem ponieważ personel nie... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok część 2/2

6. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę już dłużej zwlekać z poważnym zaangażowaniem czasu i środków w obszarze marketingu mobilnego i mediów społecznościowych. Nie do przyjęcia jest obsługiwanie osób... więcej»

Przeszkol swoich pracowników sprzedaży w zakresie hotelowej strategii stawek

Zakładając, że dzisiejsze systemy i strategie przychodów są bardziej zaawansowane niż kiedykolwiek, szefowie hotelowego marketingu i revenue management są w stanie nie tylko lepiej przewidzieć przyszły popyt, ale... więcej»

Analiza mikrootoczenia hotelu – przykład

Pierwszym krokiem przy formułowaniu strategii marketingowej jakiegokolwiek przedsiębiorstwa jest analiza sytuacji, będąca połączeniem analizy otoczenia i analizy przedsiębiorstwa. Etap ten jest zatem diagnozą procesów... więcej»

Jak uzyskać efekt lśniącego housekeepingu?

Muszę przyznać, że uwielbiam podróżować i jestem zadowolony z pobytów w hotelach. Nie jestem pewien czy nie jest to charakterystyczna cecha mojego zamiłowania do wędrówek bowiem bardzo nie lubię sprzątać po sobie,... więcej»

W jaki sposób usprawiedliwiać się przed klientami i zdobywać ich większą lojalność

Nigdy nie jest dobrze kiedy klienci mają złe doświadczenia związane z twoim produktem lub usługą. Zamiast jednak przyjmowania postawy defensywnej, możesz po prostu przeprosić, poprawić się i zasłużyć przez to na... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok - Część 1/2

Mimo, że 2010 rok nie był całkiem tak trudny jak obawiał się tego przemysł, hotelarze wciąż zmagali się z wieloma wyzwaniami: wolno odbudowującą się gospodarką, stale zmieniającym się światem mediów... więcej»

51 sposobów pozafinansowego wynagradzania pracowników

W dzisiejszych czasach jest z pewnością wiele firm narzekających na brak finansów, które mogą uchylać się i zmieniać temat na samo tylko wspomnienie dodatkowych wynagrodzeń. Ciężkie czasy nie stanowią jednak... więcej»

Hotele zaczynają ściągać opłaty za housekeeping

Aby mieć jakieś wyobrażenie o tym, jak może wyglądać hotelowy rachunek w przyszłości, przyjrzyj się rachunkowi z  kurortu Atlantis na Bahamach. Od gości w tym kurorcie wymaga się „opłaty obowiązkowego... więcej»

Dlaczego wymeldowanie jest tak samo ważne jak zameldowanie

Zjawiłem się w miejscu docelowym mojej podróży pełen energii i gotów do rozpoczęcia tygodnia konferencji, spotkań, zajęć społecznych i wszystkich innych czynności „uprzyjemniających” prezentacje... więcej»

Jak zwiększyć ilość opinii o hotelu w Internecie

Ilość opinii o twoim hotelu ma bezpośrednie przełożenie na szereg obszarów: 1. Twój ranking na stronach z opiniami. 2. Twój ranking na niezależnych internetowych stronach dystrybucyjnych OTA (stowarzyszenie... więcej»

Upselling najlepiej sprawdza się w warunkach indywidualnej bliskości

Jedną z wielu największych przyjemności, jakie miałem w życiu jest przyglądanie się drugiemu, a obecnie również trzeciemu, pokoleniu mojej rodziny pracującemu w przemyśle hotelarskim. Lisa, córka numer jeden,... więcej»

Sugestie funkcjonalne a pytania

Dowiedziono, iż współdziałanie z gościem w trakcie jego pobytu w hotelu pozytywnie wpływa na jego końcowe zadowolenie i wynikającą stąd lojalność wobec hotelu. Ustanawianie więzi i relacji z gośćmi jest jednym z... więcej»

Hotelowe programy lojalnościowe

Członkostwo ma swoje zalety biorąc pod uwagę wzrastającą liczbę zaawansowanych technicznie sposobów łączności z rodziną w trakcie podróży. Francis Ho czyta każdego wieczora opowieści do poduszki swojej trójce małych... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 (34) 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji