Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Manifest hotelowy zrzędliwego turysty w 20 punktach

Poniżej przedstawiony został bardzo prosty, 20-punktowy manifest, który według „zrzędliwego turysty” powinien być przestrzegany przez wszystkie hotele. Każdy, kto prowadzi hotel może się do tego manifestu... więcej»

Mamy nadzieję, że podobało się Panu u nas, ale proszę oddać nasz telewizor

Każdego ranka, w hotelach na całym świecie goście wynoszą z nich przedmioty warte masę forsy – a nie mówimy rzecz jasna o oryginalnej butelce szamponu, czepku kąpielowym czy balsamie do ciała.W jednym z... więcej»

Najlepsze praktyki ebiznesowe hoteli dla mediów społecznościowych

W 2011 roku śmiało można stwierdzić, że obecność na Facebooku i Twitterze z dobrze zbudowaną strategią mediów społecznościowych nie może być dalej ignorowana. Wsjkazane jest również określenie mierników i celów... więcej»

Jak starannie przygotować hotel na królewską wizytę

Świat obserwował każdy krok Williama i Catherine, księcia i księżnej Cambridge, w trakcie ich dziewięciodniowej podróży do Kanady, pierwszej ich oficjalnej wizyty jako pary małżeńskiej. Dla koordynatorów imprezy... więcej»

Zwiększanie przychodów restauracji: Część 1 z 10

Najszybszym i najlepszym sposobem redukcji kosztów w restauracji jest zwiększanie sprzedaży. Zaledwie dwu procentowy wzrost sprzedaży jest ekwiwalentem 10 procentowej redukcji kosztów. Jestem gotów uzbroić was... więcej»

Czy mój hotel powinien reklamować się na Facebooku?

Klienci często pytają nas czy powinni korzystać z reklamy na Facebook’u. Wiele hoteli jest sceptycznie nastawionych wobec stosowania reklam i zastanawia się czy mogą one być efektywne, czy nie. Zazwyczaj... więcej»

Recepcyjny dramat: To D-A-S-H czyni różnicę!

Kiedy przebywałam w Północnej Karolinie spotkałam Diane. Diane pracuje w recepcji obiektu należącego do luksusowego łańcucha hotelowego. Jest ona osobą ambitną i entuzjastycznie nastawioną do pracy, ale zawsze wdaje... więcej»

Tajemnica stawki za pokój: Skok od taktyki do strategii

Wszyscy dokonujemy ruchów cenowych nawet codziennie. Potrzebujemy wyższego obłożenia, zwiększonego przepływu gotówki, a do tego chcemy pokazać właścicielowi jak bardzo się staramy. Musimy być także pewni, że te... więcej»

Dlaczego boimy się publicznych wystąpień i jak to przezwyciężyć

Około 10 procent populacji uwielbia publiczne wystąpienia. Grupa ta nie doświadcza strachu, a wręcz przeciwnie jest nawet szczerze podekscytowana występem przed dużą publicznością.Kolejne 10 % jest tym autentycznie... więcej»

Najlepsze praktyki w publikacjach społecznościowych

„Co mamy publikować?” Jest to jedno z najczęściej zadawanych przez hotele pytań w momencie rozpoczynania przez nie swej aktywności w mediach społecznościowych. Zawartość publikacji może dla każdego być... więcej»

Dwanaście porad na wywieranie trwałego, pozytywnego wrażenia na uczestnikach spotkań i konferencji

Pracujesz wystarczająco ciężko, aby zdobyć biznes w trakcie spotkania czy konferencji, tak więc sensownym byłoby wywarcie pozytywnego, trwałego wrażenia motywującego potencjalnych klientów do stałego korzystania z... więcej»

Czy śniadanie jest najważniejszym (hotelowym) posiłkiem w ciągu dnia?

Złośliwy Eryk, będąc prawdziwym gastronomicznym ekspertem, nienawidzi śniadań. Nie tylko dlatego, że musi wstawać tak wcześnie. Czuje również, że „śniadanie jest tylko ośrodkiem kosztów”. Nadzorowanie... więcej»

Materiał szkoleniowy dla recepcji: Procedury operacyjne w recepcji (VIDEO)

Tym razem prezentujemy krótkie filmiki instruktażowe dla pracowników recepcji. Zaprezentowano w nim różne wersje procedur obowiązujących w recepcji - od przyjęcia rezerwacji przez telefon, przyjazd do hotelu i... więcej»

Pierwszy krok w obsłudze: Bądz gotów do świadczenia usług

Czy kiedykolwiek wszedłeś do jakiegoś lokalu usługowego i wyszedłeś zanim zostałeś obsłużony? W moim przypadku taki scenariusz zdarzał się wielokrotnie. W przeszłości wielokrotnie wychodziłem ponieważ personel nie... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok część 2/2

6. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę już dłużej zwlekać z poważnym zaangażowaniem czasu i środków w obszarze marketingu mobilnego i mediów społecznościowych. Nie do przyjęcia jest obsługiwanie osób... więcej»

Jak uzyskać efekt lśniącego housekeepingu?

Muszę przyznać, że uwielbiam podróżować i jestem zadowolony z pobytów w hotelach. Nie jestem pewien czy nie jest to charakterystyczna cecha mojego zamiłowania do wędrówek bowiem bardzo nie lubię sprzątać po sobie,... więcej»

W jaki sposób usprawiedliwiać się przed klientami i zdobywać ich większą lojalność

Nigdy nie jest dobrze kiedy klienci mają złe doświadczenia związane z twoim produktem lub usługą. Zamiast jednak przyjmowania postawy defensywnej, możesz po prostu przeprosić, poprawić się i zasłużyć przez to na... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok - Część 1/2

Mimo, że 2010 rok nie był całkiem tak trudny jak obawiał się tego przemysł, hotelarze wciąż zmagali się z wieloma wyzwaniami: wolno odbudowującą się gospodarką, stale zmieniającym się światem mediów... więcej»

51 sposobów pozafinansowego wynagradzania pracowników

W dzisiejszych czasach jest z pewnością wiele firm narzekających na brak finansów, które mogą uchylać się i zmieniać temat na samo tylko wspomnienie dodatkowych wynagrodzeń. Ciężkie czasy nie stanowią jednak... więcej»

Hotele zaczynają ściągać opłaty za housekeeping

Aby mieć jakieś wyobrażenie o tym, jak może wyglądać hotelowy rachunek w przyszłości, przyjrzyj się rachunkowi z  kurortu Atlantis na Bahamach. Od gości w tym kurorcie wymaga się „opłaty obowiązkowego... więcej»

Dlaczego wymeldowanie jest tak samo ważne jak zameldowanie

Zjawiłem się w miejscu docelowym mojej podróży pełen energii i gotów do rozpoczęcia tygodnia konferencji, spotkań, zajęć społecznych i wszystkich innych czynności „uprzyjemniających” prezentacje... więcej»

Jak zwiększyć ilość opinii o hotelu w Internecie

Ilość opinii o twoim hotelu ma bezpośrednie przełożenie na szereg obszarów: 1. Twój ranking na stronach z opiniami. 2. Twój ranking na niezależnych internetowych stronach dystrybucyjnych OTA (stowarzyszenie... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 (36) 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji