Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Porady szkoleniowe w dobie internetu społecznościowego

Pamiętacie, że w starych dobrych czasach, jedynym naszym zmartwieniem z powodu niezadowolonego gościa było to, żeby nie opowiedział o tym swojej rodzinie, przyjaciołom i współpracownikom? Najbardziej doświadczeni... więcej»

Pierwsza pomoc w obsłudze gości

Dobrych lekarzy pozywamy do sądu. Uprzejmych – nie. To gorzkie stwierdzenie prawnika, nie pozostające w zgodzie z zasadami etyki, pokazuje jak radykalne i formalnie legalne może być działanie różnej maści... więcej»

Historia hoteli: Hotel Plaza

Oto dlaczego nowojorski hotel Plaza może być najsławniejszym hotelem na świecie.Słynny Hotel Plaza został ponownie otwarty w 2007 roku na obchody swojej setnej rocznicy obchodzonej przez obecnych właścicieli, firmę... więcej»

Lekcje hotelarstwa odebrane od mojego mentora

Tuż po rozpoczęciu mojej kariery w przemyśle hotelarskim, po raz pierwszy zacząłem czytać artykuły Howarda Feiertaga w połowie lat osiemdziesiątych, kiedy pracowałem już w przemyśle hotelowym. Za każdym razem,... więcej»

Proste sposoby poprawy wyników sprzedaży w warunkach słabej gospodarki

Po pierwsze, choć to już stara prawda, musisz przestać sądzić, że obniżenie cen spowoduje wzrost obłożenia i zwiększy dochód ze sprzedaży pokoi. Być może będziesz mógł sprzedać kilka pokoi więcej, ale rzadko udaje... więcej»

O tym jak nowa hotelarka stworzyła najlepszy w rankingu gości hotel w Buenos Aires

Głównym punktem mojej wizyty w ubiegłym tygodniu w Buenos Aires były odwiedziny w Tailor Made Hotel i rozmowa z jego właścicielką Mariel Weingartten. W bardzo krótkim czasie doprowadziła ona do tego, że jej obiekt... więcej»

Hej, stary draniu: Kreatywne teksty rozmów pobudkowych na dobry początek dnia

Jak brzmiała najbardziej niezapomniana rozmowa pobudkowa, z jaką się kiedykolwiek zetknąłeś?Joan Scobey, czytelniczka z Check-In Hotel odpowiedziała na zapytanie o powyższej treści zamieszczone w portalu Twitter,... więcej»

Klient ma zawsze rację (no chyba, że akurat jej nie ma)

Jeśli pracujesz w przemyśle usługowym, to z pewnością znasz tę starą zasadę, że „klient ma zawsze rację”. Ja jednak dzisiaj chciałbym tę zasadę zanegować! Być może jest to dość osobliwe oświadczenie,... więcej»

9 porad na marketingowe wykorzystanie twojego lokalu na Facebooku

Mój przyjaciel Michael jest właścicielem małej włoskiej restauracji. Prowadził restauracje przez całe swoje życie i radzi sobie dobrze nawet kiedy recesja, a szczególnie recesja w przemyśle samochodowym w Michigan... więcej»

Generuj więcej przychodów czyniąc ze szkolenia obowiązek dla wszystkich

W okresie ostatnich kilku lat charakteryzujących się rekordowymi profitami, wiele hoteli i firm hotelarskich zainwestowało duże środki w podniesienie wewnętrznego i korporacyjnego poziomu zasobów szkoleniowych.... więcej»

Czy twoja hotelowa strona www przyciąga potencjalnych gości? Jak i dlaczego ludzie wybierają hotele w internecie

Jest tylko jeden sposób, by się przekonać czy twoja strona internetowa spełnia swoją funkcję, a jest nim sprawdzenie ilości rezerwacji przez nią zrealizowanych. Jeżeli jesteś właścicielem niezależnego hotelu to... więcej»

Sterowanie preferencjami gościa

Wszyscy zgadzamy się, że rynek hotelowy znajduje się w ruchu i ewoluuje dzień po dniu. Obecnie nie wystarcza już promocja i sprzedaż produktów lub usług, aby się na nim utrzymywać i wyróżniać. Dowiedziono, że hotele... więcej»

Jak zmienić jednorazowych klientów w stałych gości

Stali klienci są jak energia życiowa dla większości biznesów, a wszyscy oni kiedyś byli przecież klientami po raz pierwszy. Moja pierwsza wizyta w restauracji wysokiej klasy w ubiegłym tygodniu spowodowała, iż... więcej»

W poszukiwaniu lojalności klienta

Każdy hotel pragnie mieć więcej lojalnych gości, dobrze udokumentowanych, będących nagrodą dla poszczególnych obiektów. Lojalni klienci:• Jest mniej prawdopodobne, że zostaną skuszeni w wyniku akcji... więcej»

Czy wzorzec doświadczenia gościa może być skopiowany?

Obecnymi czasy, wyróżnianie się jest jednym z głównych celów, do którego dąży hotel w ramach przedsiębiorstwa ponieważ dowiedziono, iż wpływa ono na pozycję rynkową hotelu i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na... więcej»

Klucze do sukcesu: Świeże spojrzenie na cztery narzędzia marketingu oraz nieprawdopodobne uhonorowanie klientów przez Collin’a Raye’a

Czytelnicy moich felietonów zauważyli prawdopodobnie w ciągu tych wszystkich lat mój konsekwentny przekaz o potrzebie utrzymywania równowagi w przemyśle hotelarskim pomiędzy zaawansowaną technologią... więcej»

Marketing restauracyjny w liczbach: 80/20 wobec czynnika 4 proc.

Zasada włoskiego socjologa i ekonomisty Vilfredo Pareto (80/20) długo była przyjmowana jak Święty Graal marketingu, jak jedyna zasada definiująca wszystkie marketingowe działania w kategoriach sukcesu lub... więcej»

Wyjątkowa kolacja, czyli co jeść, a czego nie jeść w Walentynki

Czy nam się to podoba, czy nie, Walentynki na dobre zagościły już w naszych kalendarzach. Jeśli nie chcesz wdać się w konflikt z drugą połową, lepiej czas na przekonywanie, że to naciągane, przereklamowane... więcej»

Jak zrobić coś z niczego, czyli zerowy budżet na marketing

Jeden z czytelników przedstawił mi niedawno ten powszechny dylemat: Jesteśmy 15-pokojowym hotelem typu boutique, położonym trochę na uboczu od głównego regionu turystycznego – szczególnie w okresie zimowym.... więcej»

Znajomość swoich gości

Tematyczne parki Disneya wiedzą więcej na temat przepływu osób w ich systemach, niż prawdopodobnie jakakolwiek inna organizacja wie na temat swoich klientów. Wiedzą w jakiej odległości od siebie należy umieścić... więcej»

7 kluczowych rzeczy, jakie powinien zrobić hotel w celu pozyskania podróżujących rodzin

Czy wprowadzasz w życie wymienionych niżej siedem strategii w swoich codziennych działaniach? Jeżeli nie, wyślij kartę zamieszczoną na końcu tego artykułu i weź się do roboty. Jeżeli tak – to tak trzymaj.... więcej»

Piekarski tuzin strategii dla Banquet Managerów

Ten felieton na temat Banquet Managerów Hotelowych porusza bardzo ważny element wielu hoteli o pełnej obsłudze. Bankiety są ważne dla zyskowności i reputacji wielu hoteli, ale ważne są też dla wielu osób, którzy... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 (39) 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji