Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Oczekiwania wysokie ale realistyczne
Macie rację. Jestem zdecydowanie krytyczny wobec hotelowej obsługi. Jeżeli hotelowe udogodnienia i obsługa zawiodą mnie, bardzo niechętnie wybaczam. Jeżeli chodzi o mnie, to kiedy płacę te wysokie stawki, jakie... więcej»
Sen kategorii wellness
Termin wellness oznacza stan zdrowej równowagi umysłu, ciała oraz ducha, o której marzy niemalże każda osoba. Jednak dzisiejsze szybkie tempo życia nie pozwala na właściwy odpoczynek i regenerację. Chwile spędzane w... więcej»
Pomaganie integruje
Istnieje wiele form integracji i motywowania pracowników oraz budowania przynależności do firmy. Wraz ze wzrostem społecznego zaangażowania przedsiębiorstw i świadomości ekologicznej coraz popularniejszy staje się... więcej»
Można zrobić to prościej – 3 niezbędne narzędzia do prowadzenia biznesu gastronomicznego
Dobry kucharz i smaczne potrawy nie wystarczą, by stworzyć restaurację. Sukces lokalu zależy przede wszystkim od sposobu jego zarządzania. Zadaniem właściciela lub managera jest wykreowanie miejsca spełniającego... więcej»
Łóżko hotelowe od podstaw - wywiad z ekspertem z Fabryki Materacy JANPOL
Fabryka Materacy JANPOL to lider w produkcji materacy. W ich ofercie znajdują się również produkty skierowane dla inwestorów hotelowych. Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby rynku w tym segmencie, firma musi ... więcej»
Celebryci inwestują w hotelarstwo
Choć kupno hotelu to raczej domena hollywoodzkich gwiazd, również polscy celebryci próbują swoich sił w hotelarstwie. Dlaczego gwiazdy decydują się na kupno hotelu? Przyczyną jest decyzja biznesowa czy potrzeba... więcej»
Dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja hotelu
Lokalizacja, cena oraz wyposażenie to najważniejsze powody decydujące o wyborze hotelu – wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów polskiej sieci Hotele Diament. Na pierwszy z wymienionych czynników... więcej»
Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw!
Jak wskazują eksperci D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A., spędzając wakacje w hotelu czy pensjonacie, oprócz komfortu i udogodnień, powinniśmy wymagać bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa naszych... więcej»
Ślub w plenerze – o czym warto pamiętać planując taką uroczystość?
Niejedna kobieta marzy o ślubie w plenerze – romantyczna, powiewająca na wietrze suknia, kwiaty we włosach, tańce przy zachodzie słońca. Niestety w Polsce, z uwagi na panujący u nas klimat i kapryśną pogodę, a... więcej»
Małe błędy, które sporo kosztują
Moja żona i ja dokonywaliśmy zakupów urządzeń oświetleniowych, aby zainstalować je nad stołem w jadalni. Poszukiwaliśmy czegoś relatywnie współczesnego i w trakcie naszych polowań, odwiedziliśmy ponad tuzin... więcej»
Saszetki, sticki i mini słoiki – zalety produktów porcjowanych
Produkty porcjowane kojarzą się przede wszystkim z najwyższym poziomem higieny i bezpieczeństwa serwowania. Ale to zaledwie początek listy korzyści z ich używania. Umożliwiają również ekonomiczne zarządzanie i łatwe... więcej»
Jak dbać o wizerunek obiektu?
W dobie rosnącej konkurencji na rynku usług hotelarskich, hotelarze przekonują się do konieczności prowadzenia działań z obszaru public relations. Działania muszą być długofalowe i spójne, jednorazowa akcja nie... więcej»
Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej
Budowanie zaufania i trwałej relacji z gościem restauracji możemy rozpocząć jeszcze zanim ten przekroczy próg naszego lokalu. Jak postępować, aby zyskać nowych klientów i sprawić, aby stali się stałymi... więcej»
Hotelowy concierge: Instrukcja obsługi
Rola konsjerża w luksusowym hotelu jest absolutnie niezbędna dla hotelu: ale jak ty, jako hotelowy gość możesz skorzystać z jego usług?Jednym z wielkich bogactw każdego hotelu wysokiej klasy jest obsługa konsjerska.... więcej»
Koszt zmarnowanej rozmowy telefonicznej
Przedsiębiorstwa są świadome wartości utraconych rozmów telefonicznych. Nadszedł czas przeniesienia tej świadomości na pocztę elektroniczną i inne internetowe kanały. 5,40$. Tyle kosztuje każda zmarnowana rozmowa... więcej»
Pięć najczęstszych błędów restauratorów
Co decyduje o tym, że niektóre restauracje przyciągają do siebie nowych klientów i od lat cieszą się niesłabnącą popularnością, inne natomiast, mimo świetnego jedzenia, znikają szybko z kulinarnej mapy miasta?... więcej»
Jestem profesjonalistą obsługi
Określenie „profesjonalista obsługi” jest uniwersalne. Da się ono tak samo zastosować w przemyśle hotelarskim, jak w służbie zdrowia czy branży taksówkowej. Firmy przemysłowe powstają w celu... więcej»
Sommelier – zawód przyszłości?
Zmienia się kultura picia i postrzegania alkoholu w Polsce. Polacy coraz częściej wybierają ekskluzywne gatunki alkoholi, w ciągu ostatnich 10 lat odnotowano 20% wzrost sprzedaży whisky i koniaków. Rezygnują także z... więcej»
Nowoczesne hotele. Tak robią to w Europie
Jak nowoczesne hotele dbają o wygodę gości? Stawiają na innowacyjne rozwiązania budowlane i meblowe. Przedstawiamy najlepsze przykłady z Europy Zachodniej.Czekoladka na poduszce, uśmiechnięty personel, całodobowa... więcej»
Jak nie organizować konferencji? 4 najczęściej popełniane błędy
Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po konferencji... więcej»
Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?
Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej w... więcej»
Blogerzy hotelowi w Polsce
Blogi od kilku lat, są jednym z najmodniejszych narzędzi komunikacji i dialogu w Internecie. Stale aktualizowane strony mają coraz większe zasięgi i szybko zdobywają rzesze wiernych czytelników. To esencja... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji