Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Klient ma zawsze rację (no chyba, że akurat jej nie ma)

Jeśli pracujesz w przemyśle usługowym, to z pewnością znasz tę starą zasadę, że „klient ma zawsze rację”. Ja jednak dzisiaj chciałbym tę zasadę zanegować! Być może jest to dość osobliwe oświadczenie,... więcej»

9 porad na marketingowe wykorzystanie twojego lokalu na Facebooku

Mój przyjaciel Michael jest właścicielem małej włoskiej restauracji. Prowadził restauracje przez całe swoje życie i radzi sobie dobrze nawet kiedy recesja, a szczególnie recesja w przemyśle samochodowym w Michigan... więcej»

Generuj więcej przychodów czyniąc ze szkolenia obowiązek dla wszystkich

W okresie ostatnich kilku lat charakteryzujących się rekordowymi profitami, wiele hoteli i firm hotelarskich zainwestowało duże środki w podniesienie wewnętrznego i korporacyjnego poziomu zasobów szkoleniowych.... więcej»

Czy twoja hotelowa strona www przyciąga potencjalnych gości? Jak i dlaczego ludzie wybierają hotele w internecie

Jest tylko jeden sposób, by się przekonać czy twoja strona internetowa spełnia swoją funkcję, a jest nim sprawdzenie ilości rezerwacji przez nią zrealizowanych. Jeżeli jesteś właścicielem niezależnego hotelu to... więcej»

Sterowanie preferencjami gościa

Wszyscy zgadzamy się, że rynek hotelowy znajduje się w ruchu i ewoluuje dzień po dniu. Obecnie nie wystarcza już promocja i sprzedaż produktów lub usług, aby się na nim utrzymywać i wyróżniać. Dowiedziono, że hotele... więcej»

Jak zmienić jednorazowych klientów w stałych gości

Stali klienci są jak energia życiowa dla większości biznesów, a wszyscy oni kiedyś byli przecież klientami po raz pierwszy. Moja pierwsza wizyta w restauracji wysokiej klasy w ubiegłym tygodniu spowodowała, iż... więcej»

W poszukiwaniu lojalności klienta

Każdy hotel pragnie mieć więcej lojalnych gości, dobrze udokumentowanych, będących nagrodą dla poszczególnych obiektów. Lojalni klienci:• Jest mniej prawdopodobne, że zostaną skuszeni w wyniku akcji... więcej»

Czy wzorzec doświadczenia gościa może być skopiowany?

Obecnymi czasy, wyróżnianie się jest jednym z głównych celów, do którego dąży hotel w ramach przedsiębiorstwa ponieważ dowiedziono, iż wpływa ono na pozycję rynkową hotelu i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na... więcej»

Klucze do sukcesu: Świeże spojrzenie na cztery narzędzia marketingu oraz nieprawdopodobne uhonorowanie klientów przez Collin’a Raye’a

Czytelnicy moich felietonów zauważyli prawdopodobnie w ciągu tych wszystkich lat mój konsekwentny przekaz o potrzebie utrzymywania równowagi w przemyśle hotelarskim pomiędzy zaawansowaną technologią... więcej»

Marketing restauracyjny w liczbach: 80/20 wobec czynnika 4 proc.

Zasada włoskiego socjologa i ekonomisty Vilfredo Pareto (80/20) długo była przyjmowana jak Święty Graal marketingu, jak jedyna zasada definiująca wszystkie marketingowe działania w kategoriach sukcesu lub... więcej»

Wyjątkowa kolacja, czyli co jeść, a czego nie jeść w Walentynki

Czy nam się to podoba, czy nie, Walentynki na dobre zagościły już w naszych kalendarzach. Jeśli nie chcesz wdać się w konflikt z drugą połową, lepiej czas na przekonywanie, że to naciągane, przereklamowane... więcej»

Jak zrobić coś z niczego, czyli zerowy budżet na marketing

Jeden z czytelników przedstawił mi niedawno ten powszechny dylemat: Jesteśmy 15-pokojowym hotelem typu boutique, położonym trochę na uboczu od głównego regionu turystycznego – szczególnie w okresie zimowym.... więcej»

Znajomość swoich gości

Tematyczne parki Disneya wiedzą więcej na temat przepływu osób w ich systemach, niż prawdopodobnie jakakolwiek inna organizacja wie na temat swoich klientów. Wiedzą w jakiej odległości od siebie należy umieścić... więcej»

7 kluczowych rzeczy, jakie powinien zrobić hotel w celu pozyskania podróżujących rodzin

Czy wprowadzasz w życie wymienionych niżej siedem strategii w swoich codziennych działaniach? Jeżeli nie, wyślij kartę zamieszczoną na końcu tego artykułu i weź się do roboty. Jeżeli tak – to tak trzymaj.... więcej»

Piekarski tuzin strategii dla Banquet Managerów

Ten felieton na temat Banquet Managerów Hotelowych porusza bardzo ważny element wielu hoteli o pełnej obsłudze. Bankiety są ważne dla zyskowności i reputacji wielu hoteli, ale ważne są też dla wielu osób, którzy... więcej»

Hotelowy personel techniczny może być ambasadorem hotelowej gościnności

Kiedy my, hotelowi managerowie, wyobrażamy sobie hotelarskie supergwiazdy to zazwyczaj są to „tradycyjni” ambasadorowie doskonałości hotelowej obsługi, obejmujący uśmiechnięte twarze pracowników... więcej»

Cross selling dla wzrostu sprzedaży usług

Goście bardzo drogich, luksusowych hoteli i kurortów wypoczynkowych mogą cierpieć na niedomagania w wykorzystaniu pełnego zakresu usług, a stan ten ma bezpośrednie przełożenie na wysokość sprzedaży i potencjalnie... więcej»

Nie korzystaj z alternatywy dla wyjątkowej obsługi

Po wejściu do jakiegokolwiek lokalu gastronomicznego goście muszą się przede wszystkim upewnić, że zapoznali się z informacjami podanymi drobnym drukiem u dołu menu. To może być wskazówka co do poziomu i jakości... więcej»

Revenue management: Taktyczne dyskontowanie stawek

Dyskontowania w kontekście działań taktycznych dokonuje się dla maksymalizacji dochodów w krótkich okresach czasu. Jeżeli zdaniem kierownictwa hotelu taktyka obniżenia stawek zagwarantuje odpowiednią motywację... więcej»

Jak złożyć skargę w twoim hotelu? Osoba dobrze poinformowana dzieli się swoimi najlepszymi strategiami

Niezależnie od tego, czy jesteś malkontentem znanym z narzekania do pracowników recepcji – czy też jesteś zbyt nieśmiały aby wyrazić swoje niezadowolenie, nawet jeżeli twój hotel mógłby chcieć dowiedzieć się... więcej»

Email marketing dla hoteli: Przewodnik krok po kroku

Przy całym tym przesadnym szumie informacyjnym związanym z mediami społecznościowymi, jaki obserwujemy w okresie ostatnich kilku lat, poczta elektroniczna była pod wieloma aspektami na drugim planie. To wstyd.... więcej»

W jaki sposób wykorzystać opinie o hotelu dla celów marketingu wirusowego

Dwa tygodnie temu Xotels – firma zarządzająca hotelami – była obecna na branżowych targach BTO Buy Tourism Onlina we Florencji. Poproszono nas o wygłoszenie referatu na temat ‘Turystyka a... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 (41) 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji