Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Storytelling i video przyciągają klientów do hoteli
Storytelling – ważne narzędzie marketingowe czy tylko dodatek? Na to pytanie postaramy się Państwu odpowiedzieć w kilku zdaniach.Czym tak właściwe jest storytelling?To niewątpliwie umiejętność komunikowania się.... więcej»
Wykorzystywanie gościnności jako kamuflażu: Czy dotrzymujesz obietnic?
Była ciemna, straszna noc. Zawodził wiatr i od czasu do czasu przygasały światła. Hotelowy banner informował: „przyjazna obsługa” więc zdecydowaliśmy się na wejście, mając nadzieję na spotkanie jakiejś... więcej»
Potęga sugestii: Sześć porad w zakresie budowania sprzedaży w restauracji
„Podnieśmy średnią cenę rachunku!” informuje swój personel szef gastronomii na odprawie pracowniczej odbywającej się przed kolejną zmianą roboczą. Wszyscy pracownicy, z wyjątkiem pochlebców i... więcej»
Dlaczego warto organizować spotkania biznesowe w hotelu?
Spotkania biznesowe nie tylko budują pozytywne relacje między stronami, ale są też podstawą do finalizacji kluczowej umowy czy podpisania ważnego kontraktu. Aby jednak nawiązanie współpracy okazało się możliwe,... więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu?
Praca managera należy do najpopularniejszych i najbardziej rozchwytywanych zawodów. To jednak nie tylko pieniądze, prestiż i władza, ale szereg obowiązków, których dobre wypełnianie wymaga szeregu umiejętności. Praca... więcej»
Szkolenie z obsługi gości to więcej niż tylko techniki komunikacji
Jako weteran w hotelarstwie, doskonale zdaję sobie sprawę ze znaczących wysiłków jakie poczyniły w ostatnich latach firmy i marki hotelarskie, aby podnieść poziom w zakresie obsługi gości. Zdaje się, że każdy... więcej»
Identyfikacja nowych klientów biznesowych pozostaje priorytetem numer jeden
Czerwony Alarm! Przeczytaliśmy ostatnio kilkanaście artykułów w publikacjach branżowych, które utrzymują, że priorytetem numer jeden w hotelarskiej sprzedaży jest roztoczenie opieki nad aktualnymi klientami... więcej»
W jakiej pozycji śpimy najczęściej
Są takie, w których sen zaskakuje nas niepostrzeżenie, oraz te, w których nigdy nie uda nam się zmrużyć oka. Pozycje snu – bo to o nich mowa, są indywidualną kwestią ludzkiego organizmu. Niekiedy odpowiedniego... więcej»
Wprowadz się do hotelu Ritz-Carlton po porady w sprawie dobrej obsługi klienta
Jestem całkowicie pod wrażeniem tego, co Ritz-Carlton nazywa podstawami. Większość firm chwali się lub reklamuje swoją wspaniałą, legendarną obsługę klienta, ale mimo to i tak im wiele w tym zakresie brakuje. W... więcej»
Zawód: hotelarz
Branża hotelarska od lat jest jedną z najszybciej rozwijających się. Prognozuje się, że zatrudnienie w tym sektorze będzie systematycznie wzrastać – potrzebni będą pracownicy wykwalifikowani, doświadczeni na... więcej»
Nadeszła era inteligentnego ogrzewania
Pogoda zmienia się z każdą minutą. Jaka temperatura będzie w południe, a jaka wieczorem? Inteligentny system sterowania nie musi o to pytać – nowa technologia sprawdza prognozę pogody dzięki podłączeniu do... więcej»
Zasada 3P w efektywnym zarządzaniu hotelem
W wyniku obserwacji funkcjonowania wielu hoteli, zarówno jako Dyrektor Naczelny w okresie 12 lat, jak i na stanowisku Regionalnego Dyrektora ds. Obsługi w Best Western (gdzie współpracuję z około 50 hotelami),... więcej»
Lecznicze kąpiele lepsze od suplementów diety
Z roku na rok Polacy pobijają rekord wydatków na leki. Zachęceni przez reklamy wydajemy bajońskie sumy na suplementy diety wierząc, że uzupełnią one braki witamin w organizmie, poprawią zdrowie i wygląd. Niestety... więcej»
Pięć lokali, które urzekną cię swoim świątecznym wystrojem
W pubach, restauracjach, kawiarniach, barach i zajazdach odświętny wystrój jest ceniony na równi z miłą obsługą. Okres przedświąteczny to czas szczególny, dający bardzo dużo możliwości jeśli chodzi o... więcej»
Fototapety w hotelach
Produkty z artykułu znajdą Państwo pod linkiem - www.demur.pl Wnętrze to miejsce, które z definicji służyć ma do pobytu człowieka przez czas ograniczony, bądź nieograniczony. Cztery ściany są dla niejednego... więcej»
Traktowanie lojalności jak tantiemy
Czy ciężko pracujesz dla swoich gości lub czy sprawiasz, że twoi goście ciężko pracują dla ciebie? Pracowanie ciężko na to, aby być gościem lub klientem nie jest tym, pod czym większość gości się podpisuje,... więcej»
Decydowanie o miejscu pobytu – co naprawdę dzieje się w umyśle klientów, kiedy dokonują oceny hoteli i marek hotelowych
Z punktu widzenia klientów – świat hoteli nigdy wcześniej nie był tak fascynujący – ale również tak zagmatwany. Fascynujący, ponieważ marki hotelowe są zmuszone poprzez rosnącą konkurencję, do... więcej»
Pozapłacowe czynniki motywujące w hotelarstwie
Motywacja to jeden z kluczowy czynników determinujących realizację zadań przez pracownika. Jej brak powoduje nie tylko obniżenie efektywności pracy, ale również ma wpływ na pozostałych członków zespołu. Najczęściej... więcej»
Miłe powitanie: Narzędzie, które możesz używać już dziś
„Czuję się jak numer. Czuję się tu obco. Jak nieznajomy przybysz. Czuję się jak numer. Nie jestem numerem.” Mimo tego, iż firmy hotelarskie kładą nacisk na wagę personalizacji swoich usług, z powodu... więcej»
Materiał szkoleniowy dla restauracji: Kelnerzy w Hotelu Ritz (VIDEO)
Barney and Jacke uczą się jak być kelnerami. Ale uczą się tego fachu w jednym z najlepszych hoteli na świecie – hotelu Ritz Carlton w Londynie. Materiał przygotowany w języku angielskim. ... więcej»
Linie lotnicze kontra hotele w walce o najlepszą strategię cenową
Prawidłowe ustalanie cen jest trudne w przeważającej liczbie przypadków, ale czy hotele mają bardziej komfortową sytuację niż linie lotnicze, jeśli chodzi o przypisanie odpowiedniej wartości do konkretnej oferty lub... więcej»
Zatrudnianie i szkolenie talentów sprzedażowych
W jaki sposób zatrudnianie menedżerów przystosowuje procedury rekrutacyjne w nich stosowane do cech charakterystycznych definiujących Pokolenie Milenijne? I odwrotnie, w jaki sposób to pokolenie dostosowuje się do... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji