Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Wstęp do sukcesu restauracji: Zaczyna się u twoich drzwi wraz z ciepłym uśmiechem i powitaniem

Ze względu na nazwę i lokalizację, Wild Willy's jest anomalią. Umiejscowione na trasie Route 1 w York w stanie Maine, to żywieniowe imperium wita podróżnych na pierwszym etapie wybrzeżowego łącznika do... więcej»

Kontrole jakości wykorzystujące wszystkie pięć zmysłów. Technika zmieniająca twój obiekt z dobrego w najlepszy

Nasza firma jest właścicielem i zarządza hotelami oraz domami opieki dla osób starszych. Chociaż istnieje wiele różnic, to jest także wiele podobieństw i wiele zestawów umiejętności, które dają się przenosić z... więcej»

Charakterystyka skutecznych sprzedawców

Co odróżnia pracowników sprzedaży odnoszących sukcesy od wszystkich innych? Sądzę, iż najbardziej efektywni pracownicy sprzedaży, praktycznie w każdym przemyśle, posiadają następujące cechy charakterystyczne:1. Są... więcej»

Skutki VAT. Lepiej spać w internacie niż w hotelu

Właściciel firmy nie odliczy VAT z faktur dokumentujących nocleg. I to zarówno wtedy, gdy w hotelu będzie spał on sam, jak i jego pracownicy – informuje Rzeczpospolita. Zgodnie z ustawą o VAT (art. 88 ust.... więcej»

Pragnienie obsługi ze szczerym uśmiechem

Jaka jest najgorsza rzecz, jaką można usłyszeć po przybyciu do jednego z twoich ulubionych hoteli po ośmiogodzinnym locie przez Atlantyk? Pukanie wylakierowanych paznokci po niewidzialnej klawiaturze i... więcej»

Piątka najlepszych: Hotele z widokiem na historię

Rihannon Batten wyszukuje widoków rzeczywiście przenoszących cię do przeszłości. Hotel Gladiatori, Włochy Z ogromną domieszką łacińskiego czaru, ale pozbawiony całkowicie niepohamowanego kiczu, tak... więcej»

Dlaczego prezentacje mogą pozbawić cię sprzedaży

Nadszedł czas, aby zakończyć pokazy slajdów i wykłady służące wyłącznie przemawiającemu, z korzyścią dla diagnostycznego, interaktywnego podejścia. Jeff Thull, autor The Prime Solutions, wyjaśnia jak zakończyć... więcej»

Ludzie, Produkt, Obsługa: „Powrót do podstaw” podręcznik osiągania sukcesu dla operatora hotelu

W połowie marca La Quinta Corporation na dorocznej konferencji w Las Vegas połączyła setki dyrektorów naczelnych, właścicieli i współpracowników z 370 hoteli. Dyskutowano tam na wiele tematów i dokonano również... więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą

Dawniej na wróżenie na andrzejkach mogły pozwolić sobie tylko panny. Kawalerowie wróżyli sobie w „katarzynki „ 24 listopada. Dzisiaj wróżą sobie wszyscy a andrzejki to doskonały pretekst do spędzenia... więcej»

Taktyka negocjacyjna

Opanuj sztukę negocjacji, a opanujesz zdolność uzyskiwania niemal wszystkiego, czego chcesz. Negocjowanie uważane jest za numer jeden wśród umiejętności biznesowych, taką, z której korzystamy codziennie.Jednak... więcej»

Opodatkowanie zakupu napojów z automatu

Wartość pieniężna przyznawana pracownikom na zakup napojów z automatu stanowi ich przychód ze stosunku pracy niezależnie od tego, czy wartość ta przekazywana jest w formie banknotów lub kluczy chipowych - uznał w... więcej»

Kiedy selektywna obsługa oznacza obsługę wyższej jakości

Zbyt często w naszym przemyśle, znakomita obsługa klienta jest wiązana wyłącznie z ekskluzywnymi, luksusowymi markami, np. światowej sławy Ritz-Carltonem czy z Four Seasons.Istnieje rozsądne wyjaśnienie tej... więcej»

Triumf wiedzy: Kwestia wysokiej rotacji kadr w hotelach

Szczere oddanie dla biznesu hotelarskiego i pragnienie przodowania w zawodzie hotelarza ustępują powoli przed ambicjami zapewnienia sobie równowagi życiowo – zawodowej, szybszego rozwoju kariery i potrzeb... więcej»

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu

Wiodące firmy turystyczne zajmujące się dystrybucją – Leonardo i ICE Portal radzą uczynić Internet twoim najlepszym narzędziem marketingowym w 2008 roku.Zgodnie z przemysłowymi wskaźnikami, ogólnoświatowy... więcej»

W jaki sposób fizyka kwantowa otwiera wrota do nieograniczonych wyższych poziomów doznania gościa

Fizyka kwantowa otworzyła wrota możliwościom kompletnie nowego rodzaju doznania gości hotelowych, które nie ma ograniczeń w swej naturze. Dla tych, którzy mają ochotę odejść od wytwarzanego sztucznie poziomu SOP... więcej»

Budowanie lojalności klientów korporacyjnych

Stymulowana poprawą koniunktury gospodarczej, liczba osób podróżujących służbowo, w przyszłym roku, ulegnie prawdopodobnie zwiększeniu. Wskutek tego, wzrosną również ceny w hotelach stawki, o około 3 % w Ameryce... więcej»

Zrozumienie potrzeb najcenniejszych odwiedzających twoją stronę internetową

Artykuł ten bada segmentację klienta w sektorze online hotelarstwa, a także w jaki sposób ustalić strukturę strony internetowej dla zmaksymalizowania wartości najważniejszych gości twojej strony... więcej»

Branding to modne określenie dla jakości i obsługi

W latach siedemdziesiątych „obsługa klienta” (customer service) stała się  bardzo modnym określeniem dla wielu biznesów. Wszyscy uchwyciliśmy się tego z wielkim entuzjazmem.W 2005 roku takim... więcej»

Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji

Czy hotelowa sprzedaż jest twoją aktualną lub pożądaną ścieżką kariery zawodowej? Jeżeli tak, szczere gratulacje! Na dobrych pracowników sprzedaży (pokoi lub gastronomii) jest popyt we wszystkich segmentach.... więcej»

Nowoczesne rozwiązania sprzętu fitness dla hoteli

Nowoczesne hotele i centra spa coraz częściej oferują swoim gościom możliwości przeprowadzenia wszechstronnego treningu. Niezależnie od celów i formy podróży zapotrzebowanie na aktywny wypoczynek stale wzrasta.... więcej»

Moc zadawanych pytań

Uczestnicy moich sprzedażowych warsztatów szkoleniowych często pytają, jak można sprawniej kontrolować proces sprzedaży. Większość ludzi poświęca niemal cały swój czas na opowiadanie o swoim produkcie lub usługach... więcej»

Zaangażowanie społeczne właściciela hotelu

Przemysł hotelarski obraca się wokół stosunków społecznych. Dla właściciela hotelu, najważniejszymi stosunkami, są relacje z jego gośćmi. Równie znaczące są ustanowione przez niego stosunki z pracownikami. Istnieje... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 (51) 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji