Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Masz czas na opieranie się...

... to masz czas na sprzątanie! Przepraszam, czy ja słyszę zbiorowe narzekanie? Dawno temu jeden z moich ulubionych menedżerów zwykł powtarzać tę mantrę i zawsze, ale to zawsze – słyszał zbiorowe... więcej»

Studia przypadku udowadniają, że optymalizacja wyszukiwarek przynosi efekty

Mam swoją ulubioną analogię dotyczącą hoteli i tego, w jaki sposób powinny patrzeć na swoje strony internetowe i inicjatywę hotelowego marketingu elektronicznego, zazwyczaj działają nam na nerwy, kiedy jesteśmy w... więcej»

Zaplanuj i zorganizuj przerwy dla uczestników konferencji. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 6

W trakcie planowania konferencji, gdzie każdy dolar jest pieczołowicie liczony, mógłbyś zakładać, że nie będziesz w stanie zapewnić uczestnikom nic innego niż kawę, herbatę czy lekkich drinków w czasie porannych... więcej»

Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy, sprzedawaj z większą siłą zanim obniżysz ceny

Kiedy czasy stają się ciężkie, naturalną ludzką skłonnością jest namawianie hotelarzy, aby zmniejszyli ceny, aby zyskać więcej klientów. Przynajmniej jest to ogólny zamysł. Za każdym razem, kiedy obłożenie... więcej»

Wskazówki na temat napiwków

Znowu ten artykuł jest dla kelnerów! Myślę dużo o załodze kelnerów, ponieważ sama byłam kiedyś kelnerką. Nie mogę pomóc, ale obserwuję kelnerów, dobrych i złych i staram się rozszyfrować, dlaczego robią to, co... więcej»

Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień przekształcić się w sukces

Dla działających obiektów hotelowych nie ważne jaka jest sytuacja ekonomiczna w kraju, zawsze będzie zapotrzebowanie na gości aby zapełniać pokoje. Nawet w dobrych czasach nie ma obiektów uzyskujących 100%... więcej»

Rezygnacja ze szkolenia ze sprzedaży nie jest właściwą taktyką

Szkolenie ze sprzedaży jest ostatnią deską ratunku w ciężkich czasach, aby poradzić sobie z największym od lat sześćdziesiątych spadkiem wskaźnika RevPAR. Zdarza się, że niektóre hotele obcinają fundusze na... więcej»

Reklama: jak stworzyć doskonałe ogłoszenia reklamowe (pomimo skromnego budżetu)

Rola reklamy w niezależnych hotelach może być pełna konfliktów. W odpowiednich okolicznościach, może być skuteczna i napędzać biznes do obiektu, a także może stworzyć świadomość na rynku kreującym przyszły popyt.... więcej»

Jak utrzymać na kursie strategię marketingową i sprzedaż

Jaka jest najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby podnieść sprzedaż swoich produktów i usług? To wiedza o tym, co twoi klienci chcą i czego potrzebują. Kiedy firma ogłasza, że straciła miliardy... więcej»

Chciałbym poznać twoje standardy gościnności. Gdzie one są? Czy ktoś je widział?

„Chciałbym przejrzeć twoje standardy” – powiedział audytor. „Które” – odpowiedziałem. „Moi księgowi używają GAAP, aby zapewnić poprawne bilansowanie w księgach... więcej»

Powiedz nie „gwarancjom najniższej ceny”

Ludzie… czy naprawdę musimy ciągnąć wojnę pomiędzy dostawcami usług hotelowych a stronami internetowymi agentów turystycznych? Prawdą jest, że portale rezerwacyjne pośredników turystycznych agentów szybko... więcej»

Najlepszą strategią sprzedaży na przeżycie jest powrót do podstaw

Ostatnio słyszymy wiele od ludzi zajmujących się sprzedażą oraz dyrektorów jak również właścicieli obiektów, że to są najgorsze czasy. Oni odnoszą się, oczywiście do niskiego obłożenia, średniej ceny i dochodu... więcej»

Przywództwo w biznesie

Artykuł „Przywództwo w biznesie” rozpoczyna serię kolejnych siedmiu artykułów Eda Rehkopfa na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Sukces w biznesie Celem każdego biznesu jest... więcej»

Przywództwo oparte na obsłudze

Drugi z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Zasady przywództwa Zasady wspólne dla wszystkich przywódców odnoszących sukcesy, bez względu na ich pochodzenie zostały już... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki?

Hotele każdego segmentu przemysłu stają przed wyzwaniem dostarczenia zysków w ciągle zmieniającym się środowisku zmniejszających się dochodów i zysków. Hotele niezależne posiadają dodatkowe wyzwanie... więcej»

Wyzwanie niezależnego restauratora. Konkurowanie z „formułami”

Zawsze chodzi o doświadczenie i wyróżnianie się, i dlatego też restauracje „sieciowe” mają przewagę. Możemy narzekać na homogenizację, brak blasku elewacji i atmosferę oraz nie inspirujący produkt i... więcej»

Rywalizacja z sieciami i obiektami franchisingowymi może być jak bułka z masłem

Guru marketingu Tom Peters sugeruje szesnaście sposobów jak niezależne restauracje, kawiarnie i bary mogą konkurować z sieciami – i wygrać. Guru marketingu Tom Peters został ostatnio zapytany jak... więcej»

Każdy ma problemy…. Czy masz osoby, które je rozwiążą?

Czy mogę rozmawiać z menedżerem? – pięć najbardziej przerażających słów w jakimkolwiek scenariuszu obsługi klienta, zdanie luźno tłumaczone w języku obsługi klienta na „pocałuj klienta na... więcej»

Jak strzelić w dziesiątkę we właściwy rynek docelowy

Istnieje powszechne nieporozumienie na rynku jak precyzyjnie zdefiniować rynek docelowy. Przynajmniej firmy definiują swój rynek docelowy używając charakterystycznych kryteriów demograficznych takich jak... więcej»

Termin „uniform / jednolity*”: Odnośnie ubrań i obsługi

* przyp. red. – użyty w tytule i całym artykule - ang. termin „uniform” ma oznaczać w języku pol. zarówno rzeczownik „ubiór” jak i przymiotnik „jednolity”. Skoro od... więcej»

Znakomite hotelarstwo – Drogowskaz do doskonałości. Przekraczanie oczekiwań naszych gości

Bagno mierności, nasz przemysł hotelarski zagubił cel – przewyższanie oczekiwań naszych gości, mierzonych przez ich satysfakcję. To jest nasz zysk końcowy – nasi goście, ich nadzieje i to, co... więcej»

Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy

Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej dystrybucji.Niektóre... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 (58) 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji