Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Stworzenie doskonałości obsługi – siedem kroków, aby odnieść prawdziwy sukces

Doskonałość Obsługi?? Kto ma czas na skupianie się na obsłudze? Operatorzy są zajęci bieganiem w kółko starając się zidentyfikować wyłaniające się pojęcia, tworząc nowe ośrodki zysków, walcząc o dobrych... więcej»

Szkol swoją załogę ds. sprzedaży w opanowaniu zapomnianej sztuki niezapowiedzianych rozmów

Jak wszyscy znakomici sprzedawcy wiedzą, bycie wystarczająco zdyscyplinowanym aby koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów niezależnie od warunków rynku jest kluczem do utrzymywania sukcesów w sprzedaży w... więcej»

Większe oczekiwania kierownictwa

Jeżeli jesteś takim typem jak ja, masz minimum oczekiwań od zespołu zarządzającego restauracją. Oczekujesz, że będą gładko prowadzić jej funkcjonowanie, dbać o wszelkie podstawy i kontrolować liczby.Ale czy... więcej»

Napędzanie dochodu z klientów

W starych dobrych czasach to była naprawdę prawdziwa obsługa klienta. Nie wymagała systemów, ponieważ ludzie pracowali w jednej firmie przez całe swoje życie. Mieli dobre wspomnienia i byli dumni z obsługi,... więcej»

Najlepszy dyrektor ds. Sprzedaży, jakiego spotkałem. Co mają ze sobą wspólnego najlepsi?

Po moim artykule opisującym „Najlepszego dyrektora hotelu, jakiego spotkałem” zostałem zasypany wieloma e-mailami. Dziękuję wam wszystkim. Wygląda na to, że wiele osób dostrzega te same cechy. Wydaje... więcej»

Kong. Nazywam się King Kong

Oglądając „King Konga”, najnowszy film Petera Jacksona, twórcy trylogii „Władcy pierścieni”, byłam zaskoczona jak wiele lekcji, możemy z niego wyciągnąć. Pierwsza jest oczywista: nie... więcej»

Dziesięć zagrożeń finansowych dla restauracji

Po dwudziestu latach w przemyśle restauracyjnym, z tego piętnaście jako niezależny właściciel/operator i ostatnie pięć jako konsultant, doświadczyłem i zaobserwowałem chyba każdego typu kłopotów finansowych,... więcej»

Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel

10. Rozpoznanie, że zarządzanie dochodem jest robotą wyłącznie działu recepcji hotelu. 9. Przyzwolenie, aby pośrednicy internetowi sprzedawali nasze pokoje po wybranych przez nich cenach, a następnie uskarżanie się... więcej»

Sprzedaż na fali przypływu

Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór różnych... więcej»

Obsługa swoich pracowników

Czwarty z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Najważniejszym polem działania kierownika jest załoga. To ludzie, na których lider ma największy wpływ i nad którymi sprawuje... więcej»

Na doznanie gościa mamy wpływ zanim dotrze on do naszych drzwi. Wartość obsługi klienta

Organizacje zajmujące się marketingiem miejsca mają za zadanie promowanie swojego obszaru i społeczności hotelarskiej i zachęcanie gości do przyjazdu w te szczególne miejsca. Ogromną ilość czasu i pieniędzy... więcej»

Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży

Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy hotelarskie i... więcej»

Dawid i Goliat: Jak niezależne hotele mogą z sukcesem konkurować z dużymi łańcuchami

Wszyscy znamy koncepcję, że dwóch może żyć taniej niż jeden i to z pewnością ma przełożenie na duże łańcuchy z wieloma obiektami. Podzielone koszty, hurtowe zakupy i zcentralizowane funkcje przyczyniają się do... więcej»

Czy twoja restauracja potrzebuje planu marketingowego?

Czy wystarczy, że ludzie przychodzą ponieważ jedzenie i obsługa jest dobra. Oczywiście, jeżeli codziennie twoje stoliki są pełnie, prawdopodobnie nie potrzebujesz żadnego planu (chyba, że oczywiście, chciałbyś... więcej»

Promocja obsługi poprzez pracę ze sprawdzonym systemem „praktycznego doświadczenia”

Jeden krok do przodu Hotelowego Housekeepera. Ponownie, ta kwestia jest szczególnie adresowana do Agencji Obsługi Hotelowej, ale także daje ci wgląd we własne pomysły twojego Menedżera od Housekeepiengu na to,... więcej»

Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży

Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono również... więcej»

Tworzenie wyników: Strategia przeciw gwałtownym ruchom

Któż nie przyznałby, że dobrze przemyślany i prawidłowo realizowany plan strategiczny jest podstawą zapewnienia najlepszych efektów? Ale ile razy odchodzimy od planu kiedy stwierdzamy brak wyników lub kiedy wyniki... więcej»

Revenue Management 2006 – Ryzyko i nagrody

Wiem, że jesteście gdzieś tam - wy, którzy adresujecie te obawy do swojego umysłu, po świątecznym rozgardiaszu – czy możemy rzeczywiście osiągnąć taki budżet w 2006 r.?Odpowiedź brzmi – i tak i nie... więcej»

Obsługa klientów

Bez względu na to, czy będziecie ich nazywali konsumentami, klientami, interesantami czy gośćmi – efektem finalnym wszystkich twoich przywódczych działań jest zadowolenie klientów. Ostatecznie, to... więcej»

Dziesięć kluczowych zagadnień i wyzwań stojących przed przemysłem hotelarskim w 2006 r.

Na ostatniej dorocznej Konferencji ISHC (International Society of Hospitality Consultants ) w San Diego w Kalifornii, członkowie ISHC brali udział w dyskusjach panelowych mających na celu identyfikację... więcej»

Czy robić rezerwacje przez centralną rezerwację?

Obiekty są wspaniałe. Foldery są widowiskowe. Obietnice doznania z obsługi wydają się być najlepsze niż gdziekolwiek indziej. Gość jest zdecydowany i wykręca numer do rezerwacji. Przepełniony podnieceniem i... więcej»

Uczestnictwo w stowarzyszeniach branżowych kluczem do profesjonalnego rozwoju

W tym zabieganym świecie, w którym większość hotelarzy prowadzi swoją działalność – gdy nasze konta pocztowe zalewa masa e-maili, a spotkania biznesowe, nieomal w całości przepełniają nasze terminarze... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 (61) 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji