Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Plany motywacji w sprzedaży: właściciel hotelu - wróg czy przyjaciel

Zabezpieczenie wysokiej motywacji i wydajności zespołów sprzedaży to proces ciągły, niezależnie od wielkości i typu obiektu hotelowego. Istnieje wiele sposobów zabezpieczenia powodzenia ukierunkowanych na ten obszar... więcej»

Słodkie emocje – Marki pragną wysłać klienta na pokładzie emocjonalnego roller coastera

Kiedy Steven Tyler i Joe Perry z grupy Aerosmith, napisali słowa do piosenki ‘Słodkie Emocje’, w 1975 r., prawdopodobnie myśleli, że komponują pean poświęcony zakazanym związkom zakulisowym. Trzydzieści... więcej»

Dobre pomysły – Tuzin za dziesiątkę, ale sukces czy niepowodzenie zależy od ich realizacji

Wiedząc, że biznes hotelowy jest często wrażliwy na pięcio- i dziesięciocentówki, a nie tylko na dolary, naprawdę boli mnie, jak widzę ludzi, wyrzucających pieniądze, gdy realizują nieprzemyślane pomysły. Tak... więcej»

Segmentacja rynku – Najlepsze praktyki

Z biegiem czasu prowadziłem obserwację wielu segmentów obsługi przemysłu związanego z gastronomią. Moje obserwacje dotyczyły hoteli, restauracji, klubów, obiektów więziennych, opieki zdrowotnej, szkół,... więcej»

Siła jednego

Jedynka to bardzo mała cyfra. Jakkolwiek, może ona mieć ogromny wpływ na twoje dochody. Oto kilka kwestii do rozważenia: 1. Przeprowadź codziennie o jedną rozmowę handlową więcej. Jedna dodatkowa rozmowa dziennie,... więcej»

Jak radzić sobie z gośćmi prosto z piekła

„I wy to nazywacie pięciogwiazdkowym hotelem? Mieszkałem w sieci Motel 6, które zapewniały lepszą obsługę. Wszyscy jesteście tacy sami, obniżacie standardy obsługi, a jedyną rzeczą, którą jesteście... więcej»

Sprawdź te referencje!

Nazwij mnie Ezopem Baśniowego Świata Restauracji! Opuściłam się kilka miesięcy w przedstawianiu mojego biuletynu informacyjnego, tylko po to, by powrócić z ostrzegawczą historią. Uczymy się wyłącznie na błędach i... więcej»

Owładnięty atmosferą otoczenia!

Wielu ludzi z mojego pokolenia (wyżu demograficznego) wyniosło doświadczenie spożywania posiłków w atmosferze wojskowej. Było to coś w rodzaju „Pospiesz się i poczekaj”, brzęku i chrzęstu tac oraz... więcej»

Nadaj markę swoim momentom prawdy

Najlepsze marki podają wiele przyczyn, dla których powinieneś nabyć ich produkt i zostać ich lojalnym klientem. Dwa aspekty doskonałości marki są tutaj najistotniejsze: zidentyfikowanie kluczowych momentów w... więcej»

Dziesięć trendów w restauracji, których nienawidzimy

Epicurious.com wyszczególnia 10 trendów restauracyjnych, których nie znosimy ... 1. Sławny szef kuchni, którzy nigdy nie gotuje: Odstaw szklanicę szampana, zamień twój drobno prążkowany garnitur z domu mody... więcej»

Przystosuj swoją stronę www do szerszego przyciągania krótkotrwałego biznesu korporacyjnego

Zaledwie parę lat temu, Internet postawił na głowie krótkookresowy rynek korporacyjny. Wydaje się, że to było nie dalej jak wczoraj, kiedy po prostu negocjowaliśmy wysokość stawek z klientami korporacyjnymi.... więcej»

Zawieszki „Nie przeszkadzać” na czasie

Wiadomości zawieszone na klamkach drzwi stają się wyrazem i symbolem własnej osobowości hotelu.Kiedy spałeś, zawieszka „Nie Przeszkadzać”, zmieniła się w zmyślny i pomysłowy symbol drzemki. Dekadę... więcej»

Hotele zaniżają ceny: oto formuła

Wiedza, w jaki sposób, takie czynniki jak podaż i popyt, pomagają w ustalaniu cen, może zaoszczędzić ci pieniędzy i zmniejszyć ryzyko w działalności. Czy targowałeś się ostatnio z hotelem w sprawie niższych... więcej»

Najważniejszy posiłek dnia poprawia się

Hotele myślą na nowo o najważniejszym posiłku dnia, wydając miliony, aby ich programy śniadaniowe stały się bardziej atrakcyjne dla gości. Łańcuchy obsługujące osoby podróżujące w interesach i gości z... więcej»

Komunikacja gwarantem sukcesu

Podczas ostatniej wizyty w lokalnym sklepie z elektroniką, sprzedawca, z którym dotychczas załatwiałem swoje sprawy, był zajęty z innym klientem, a więc ktoś inny mnie obsłużył i odpowiedział na moje pytania. Nie... więcej»

Dziesięć klejnotów z Marketingu Doznań Gości – Rick Hendrie

Ten artykuł został napisany celem dostarczenia każdemu sprzedawcy 10 klejnotów (GEMów – Guest Experience Marketing) aby tworzyć niezapomniane doznania gości, które zwiększą sprzedaż, wykują unikalną... więcej»

Synergia pożądana w rozwoju „punktów styku” gościa

Synergizm jest nadużywanym słowem, tak jak networking, ale znakomicie oddaje istotę tego, co musi dominować dla osiągnięcia dynamicznego sukcesu w biznesie, niezależnie od tego czy jest to samodzielny interes... więcej»

Obsługa poprzez pocztę: Zdefiniuj obietnicę i wywiąż się z niej!

Obietnice. Prezydent George Washington, którego urodziny obchodziliśmy w lutym, powiedział „Nie podejmuj się tego, czego nie możesz wykonać, ale pieczołowicie dotrzymuj swoich obietnic.” Łatwo... więcej»

Zmaganie się z ograniczoną załogą

Temat radzenia sobie z ograniczonymi zasobami, z których możesz dobierać sobie swój personel, wypłynął kilkanaście razy w ostatnich miesiącach. Przeprowadzałem szkolenia w kilku takich miejscach i czasami... więcej»

Połknij swoją hotelową konkurencję: Zacznij od podstaw, dodaj szczyptę badań i odrobinę zdrowego rozsądku

Nie jestem szefem kuchni, ale wiem jak połknąć konkurencję. Jednym z najlepszych sposobów zmierzenia sukcesu twojego hotelu jest porównanie jego rezultatów z rezultatami konkurencji. W wielu obszarach porównanie... więcej»

Kamerdyner w każdym pokoju

Przyjemnie jest zadzwonić, aby zjawił się kamerdyner, ale jeszcze przyjemniej jest wtedy, kiedy kamerdyner przynosi ci, to co chcesz, zanim jeszcze dowiesz się, że będziesz tego chciał. To jest właśnie nowy,... więcej»

Do diabła z urządzeniami, pozwól mi się zrelaksować

Czy jesteś za ciepłem i komfortem, czy wolisz odświeżenie i regenerację? Czy jesteś tylko bałamutem? Która marka najbardziej odpowiada twojej osobowości? Yeoh Siew Hoon zanurza się w nowym wachlarzu... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 (64) 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji