Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Prawdziwa historia o dwojgu trudnych gości

Jako szkoleniowiec w przemyśle hotelarskim zawsze powtarzałem, że nie ma czegoś takiego jak trudny gość, a jedynie osoba przechodząca ciężki okres w swoim życiu. A oto ostatnia prawdziwa historia…Było wcześnie... więcej»

Definiowanie roli hotelowego menedżera ds. mediów społecznościowych

Podobnie jak w wielu innych hotelach, znajdujemy się na etapie tworzenia naszego planu marketingowego na nadchodzący rok i w trakcie dyskusji dotyczącej planów długoterminowych. Zatrudnienie menedżera ds. mediów... więcej»

Rotacja kadry. Możesz z tym walczyć

Wszyscy musimy zmierzyć się z bólem głowy, kiedy przychodzi nam obsadzać wolne stanowiska w środku sezonu a rynek pracy w regionie jest już zapełniony. Zatrudniasz, szkolisz, oni odchodzą i zaczynasz znowu od nowa.... więcej»

Hotele życzą gościom pobytu z przyjemnym zapachem

Łańcuchy hotelowe nie do końca zadowolone z jedynie uśmiechu recepcjonisty i wygodnego łóżku, liczą obecnie na zapachy mające skusić gości do ponownego pobytu w hotelu.Sieć Omni Hotels rozprzestrzenia w swoich... więcej»

Najbardziej irytujące rzeczy w pokojach hotelowych

Nie ma nic przyjemniejszego od wejścia do swojego hotelowego pokoju po długiej podróży, kiedy witani jesteście wspaniałym, oszałamiającym widokiem i niesamowitym umeblowaniem. Co jednak, kiedy jesteście takim... więcej»

Sprzedaż, plany marketingowe pomagają hotelom osiągnąć roczne cele

Jeżeli jeszcze nie wystartowałeś ze swoim planem marketingowym na następny rok, teraz jest czas, aby to zrobić. Jedną rzeczą, którą powinieneś włączyć do przemyśleń jest plan sprzedaży dla planu marketingowego.... więcej»

Kiedy obsługa jest nieszczera?

Czy zdarzyło ci się kiedykolwiek czekać przy ladzie sklepowej, aż kilku ekspedientów skończy ze sobą gawędzić? Mnie to się przytrafiło, aż w końcu zmądrzałem. Teraz po prostu wychodzę i robię zakupy gdzie indziej.... więcej»

Największe wyzwania w gastronomii: Obsługa w pokojach hotelowych

Najlepszą usługą, jaką może zaoferować jakikolwiek hotel jest możliwość zapewnienia gościom usług gastronomicznych w ich hotelowych pokojach, w odpowiednim czasie, połączonych z doskonałością obsługi. Standardowym... więcej»

Jak zatrzymywać zwycięzców: sprawdzone techniki zarządzania na utrzymanie najlepszej załogi

Po spędzeniu mnóstwa czasu i wydaniu pieniędzy na wyszukanie i zatrudnienie dostępnego na rynku personelu o najwyższych kwalifikacjach, możesz znaleźć się w bardzo szczęśliwej pozycji posiadania osób wspaniałych,... więcej»

Zapis rozmowy z recepcjonistą trzygwiazdkowego markowego hotelu

Oto zapis rozmowy, którą niedawno przeprowadziłem z pracownikiem recepcji  trzygwiazdkowego hotelu o międzynarodowej marce.Ja: „Ale nigdy z tego nie korzystałem!”Recepcjonista: (bardzo... więcej»

Siedem grzechów głównych marketingu emailowego w luksusowych hotelach

Kiedy email po raz pierwszy pojawił się na hotelarskiej scenie, handlowcy nazwali go „zabójczą aplikacją”. Email zrewolucjonizował marketing, umożliwił luksusowym hotelom ekonomiczne dotarcie do każdego... więcej»

Rola hosta i busboya* w restauracjach

* przyp. red. stanowiska w restauracjach o bardziej rozbudowanej strukturze. Host – osoba witająca gości wchodzących do lokalu, busboy – pomocnik kelnera, sprząta ze stołu, czasami nalewa wodę,... więcej»

Planujecie uruchomienie hotelu? Porady dla hotelarzy

Wydaje się, że kiedy oceniamy surową działkę budowlaną, która ma się w końcu stać hotelem, musimy skupić się na kilku podstawowych wskazówkach. Wybór odpowiedniego miejsca zawsze zakłada najlepsze umiejscowienie... więcej»

Pierwszy krok w maksymalizowaniu sprzedaży rezerwacji. Uwierz, że to jest możliwe

Jako sprzedawca programów szkoleniowych w przemyśle hotelarskim, uważam za niezmiernie interesujące, obserwowanie reakcji menedżerów i decydentów na przedkładane oferty i propozycje rezerwacji usług szkoleniowych.... więcej»

Upiorni goście

Większość ludzi, których znam nie wierzy w duchy. A jeszcze mniej wierzy w nawiedzane przez nich domy. A ja na przykład, wierzę w "nawiedzone hotele", w związku z czym chciałbym wam przedstawić trzy poniższe... więcej»

Stwarzanie korzystnego wrażenia w recepcji

W jaki sposób właściwa etykieta pomaga w sprzedaży dla walk-inów i tworzy z nich stałych gości. Wszyscy wiemy, że nie mamy drugiej szansy aby stworzyć dobre wrażenie. Lecz w jaki sposób kierownictwo hotelu... więcej»

Najbardziej efektywni liderzy wykonują każdego dnia 15 czynności w sposób automatyczny

Przywództwo jest wyuczonym zachowaniem, które po pewnym czasie staje się zachowaniem podświadomym i automatycznym. Liderzy przykładowo, mogą zdecydować o podjęciu kilku ważnych decyzji dotyczących danej kwestii, w... więcej»

Niewidoczni? Co zrobić, aby klienci przestali o was zapominać lub was ignorować

O ile nie jesteście ikoną jakiegoś wielkiego biznesu lub konkretny klient nie odwiedził was co najmniej 5 razy, to większość ludzi nie zapamiętuje waszej biznesowej nazwy...Prawdziwa historia: Dwie osoby w kawiarni.... więcej»

Podróżni preferują innowacje, kreatywność nad przewidywalność i stosowanie rabatów

Niezależne hotele czy butiki ustanawiają nowe konkurencyjne standardy dla produktów i obsługi. Przewiduje się, iż w nadchodzącym roku większość głównych rynków zanotuje zwyżki w obłożeniu pokoi hotelowych i średnich... więcej»

Pięć powodów przemawiających za pracą w butikowym hotelu

1. PersonalizmW przypadku hotelu butikowego cechy osobowościowe są najważniejsze i mogą być z powodzeniem dodane. Jako część opisowa do innych podstawowych butikowych atrybutów wymienionych poniżej. Dzieje się tak... więcej»

Moja fascynacja nowoczesną formą hotelowej obsługi

To, co ukazało się moim zdumionym oczom, to gigantyczny ekran komputera, ponad którym ja i hotelowy konsjerż mogliśmy się jednak zobaczyć. W czasach tak wielu innowacyjnych technologii, spośród których część może być... więcej»

Dziesięć błędów na stronach internetowych, jakie popełniają restauracje

Wiele niezależnych restauracji nie wykorzystuje wspaniałej okazji prezentacji swojego biznesu w sieci, popełniając poważne błędy w zakresie funkcjonowania swoich stron internetowych. Przyjrzyjmy się dziesięciu... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji