Czwartek 18 Kwiecień 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Osiem kroków do sukcesu w sprzedaży hotelowych rezerwacji
Chociaż posiadanie efektywnego programu szkoleniowego w zakresie sprzedaży hotelowych rezerwacji jest jednym z kluczowych składników planu działań rozwoju sprzedaży, to także inne niezbędne komponenty zagwarantują... więcej»
Dodatki do room service, które przynoszą pieniądze - Cz. 1/2
Idea domu jako twierdzy była już wielokrotnie dyskutowana. Wiele osób w Ameryce prowadzi styl życia skoncentrowany na życiu domowym. Poczynając od pracy w domu, poprzez naukę w domu, po urządzanie w domu ośrodków... więcej»
„Kamerdynerze, gdzie jesteś?”
Mentalność, postawa, zrozumienie: oto credo International Institute of Modern Butlers (Międzynarodowego Instytutu Nowoczesnych Kamerdynerów), założonego przez Stevena Ferry'ego. Zorganizował on sieć 200... więcej»
Korzystna sprzedaż hotelu: Pięć sposobów optymalizacji oferty internetowej
Każdego roku wielu właścicieli hoteli decyduje się sprzedać swoją firmę z różnych powodów, zarówno osobistych, jak i finansowych. Bez względu na przyczynę, korzystna sprzedaż wymaga od właściciela kreatywnego i... więcej»
Mentalność gościnności
Miesiąc temu, jadłam obiad z dwoma współpracownikami w jednym z sieciowych restauracji. Nasz kelner podszedł do stolika, uśmiechnął się oraz przedstawił siebie i młodego człowieka, który był razem z nim - nowo... więcej»
Implikacje „Efektu Spa” wobec ośrodków hotelowych
Wymyśliłam termin "Efekt Spa" (TM), aby odnieść się do podstawowego czynnika rozwoju nie tylko w ośrodkach spa, ale na szerszym rynku usług zindywidualizowanej troski o klienta. Czynnikiem tym jest... więcej»
Atrakcje hotelowego pokoju. Od schadzek po terror, hotele potrafią zapełnić każdą próżnię naszej wyobraźni
„Hotel Dolphin zaprasza do skorzystania ze swoich oszałamiających pokoi. Z wyjątkiem jednego.” Jest to reklama horroru „Pokój 1408”, którego premiera niedawno się odbyła.Podobnie jak... więcej»
Wycena i branding hotelu
Połączenie środków materialnych i niematerialnych jest wykorzystywane do kreowania i rozwoju marki. W przypadku branży hotelarskiej kreacja marki wymaga integracji znaku towarowego z ukierunkowanymi strategiami... więcej»
Public relations a reklama
Jeżeli zdjęcie jest warte tysiąca słów, artykuł jest wart tysiąca reklam.„Za reklamy płacisz, o public relations modlisz się”. Chociaż to porzekadło jest stare, jest w obecnych czasach szczególnie... więcej»
Poza „niezwykłe” i „legendarne” szkolenie z obsługi klienta
Nadszedł już czas na nowe podejście do tematu gościnności i szkolenia w zakresie obsługi klienta w przemyśle hotelarskim. To prawda, że przemysł ten wykazywał innowacyjność w innych obszarach swojej działalności w... więcej»
Na pierwszej linii obsługi czyli pięć błędów, jakie popełniają kelnerzy nie wiedząc o tym
Wszyscy doświadczyliśmy obu końców spektrum obsługi. W każdym razie wszyscy byliśmy świadkami, kiedy nieszczęśliwe przeżycia pojawiały się przy stole lub zaczynały się przy drzwiach wejściowych lub też powstały z... więcej»
Poskramianie bestii... Co powinni wiedzieć menedżerowie hoteli, aby zredukować rotację kadr
Dale Carnegie powiedział kiedyś ‘Kiedy masz do czynienia z ludźmi pamiętaj, że nie są to logiczne stworzenia, lecz stworzenia emocjonalne’. Jak często miałeś problem ze współpracownikiem i starałeś się... więcej»
Szkolenie jest kluczem do przemiany recepcjonistów w prawdziwych sprzedawców
Pomimo ciągłego obecnie wzrostu zainteresowania usprawnianiem procesów zarządzania dochodami w większości hoteli, stosunkowo często, praca w dziale recepcji jest ciągle postrzegana, przede wszystkim, jako stanowisko... więcej»
Dziesięć sposobów na atrakcyjną stronę hotelu
Pierwsze nad czym musimy się zastanowić to do kogo tak naprawdę kierujemy swoją ofertę. Wydawałoby się, że w Hotelu mogą spać wszyscy, ale prawda jest taka, że wygląd wnętrz, oferta na stronie i lokalizacja... więcej»
Test dla hotelarzy 6 – Technik hotelarstwa
1. Weryfikacji rodzaju i kategorii hoteli i moteli dokonuje się nie rzadziej niż: A. co rokuB. co 2 lataC. co 3 lataD. co 5 lat2. Dźwigi osobowe muszą być zainstalowane w hotelu 5*, gdy posiada on:A. powyżej 5... więcej»
Prowadzenie biznesu: Uroczyste otwarcia restauracji
Pełnienie roli gospodarza przy uroczystym otwieraniu restauracji jest najlepszym sposobem zaprezentowania się lokalnej społeczności – kiedy wszystko jest sprawnie zorganizowane. Przy opracowanym szczegółowym... więcej»
Współcześni luksusowi klienci: O czym wiedzą?
Wydaje się, że takie procedury należą już do przeszłości. Dawniej, kiedy ktoś chciał pojechać na wakacje lub wybierał się w podróż służbową, chciał urządzić kolację świętując specjalną okazję lub poszukiwał wrażeń... więcej»
Prywatność gościa - To nie tylko zawieszka na drzwi
Nadszedł już czas, aby porozmawiać o kwestii prywatności gości. Kiedy się nad tym zastanowić, prywatność jest właśnie tym, za co goście płacą twoje stawki. Jeżeli nie zależałoby im na prywatności, w ogóle nie... więcej»
Dlaczego marketing online jest zasadniczym elementem twojego marketingu-mix
Jeżeli twój biznes ma stronę internetową albo nawet jeżeli nie, możesz czasami dziwić się, ile wartości w rzeczywistości dodaje internet. Boom dotcomów i plajty pozostawiały w wielu odczucie sceptycyzmu. Podczas... więcej»
Sprzedajesz hotel? Zaplanuj działania i postaraj się uniknąć sześciu powszechnych błędów
Jeżeli masz zamiar sprzedać swój hotel lub motel, to prawdopodobnie nie jesteś w tym zamiarze odosobniony. W BizBuySell.com byliśmy świadkami stabilizacji finansowej przedsiębiorstw rynkowych. Obecnie ponownie zaczyna... więcej»
Jego hotel rozpala gwiazdy
Krótki opis zajęć podczas normalnego dnia pracy profesjonalnego menedżera hotelu. Ceremonia wręczania Oscarów była również czasem bankietu w hotelu The Peninsula w Beverly Hills. Zbudowany z kamienia, w... więcej»
Bądz sprawny – używaj tac
Już słyszę ten zbiorowy jęk wśród niektórych osób! Tace są przydatne, poręczne, spełniają wymogi sanitarne i są bardziej higienicznie od posługiwania się wyłącznie rękami, no i przecież powodują, że wyglądasz... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji