Środa 24 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Prawidłowa obsługa zleceń po godzinach może wyróżnić cię spośród konkurencji

W czasie, gdy byłem pracownikiem recepcji w Lexington Marriott Resort, we wczesnych latach 80-tych, odbieraliśmy bardzo wiele telefonów do działu sprzedaży, już po zakończeniu jego pracy. Chociaż mieliśmy w... więcej»

Dziesięć sposobów jak stać się autorytetem w przemyśle hotelarskim

Ile razy myślałeś sobie – powinienem był być cytowany w artykule, być autorytetem w komisji, ekspertem w danej dziedzinie w magazynie branżowym? Bycie znanym jako autorytet w danej dziedzinie lub niszy ma... więcej»

O czym powinieneś wiedzieć zanim otworzysz spa

Włączenie ośrodka spa do jakiegokolwiek obiektu jest niemal zawsze świetnym pomysłem i na pewno zagwarantuje mu konkurencyjność. Niemal oczywistą w dzisiejszych czasach jest konieczność utrzymywania spa w kurortach.... więcej»

Czy kiepska komunikacja z klientem szkodzi twojemu biznesowi?

Pamiętasz taką starą grę w telefon, gdzie jedna osoba szepcze jakieś zdanie następnej osobie do ucha i zdanie powtarzane jest w całym pokoju. Do czasu, kiedy to zdanie jest powtarzane na głos przez ostatnią w... więcej»

Jesienne odżywianie na zimowe chłody

Kolorowe i szeleszczące liście, ciepłe słońce to pozytywne aspekty jesieni. Gorsze strony jesiennej aury to nagminne przeziębienia i osłabienie organizmu. Powszechnie wiadomo, że jedzenie może poprawić humor, ale może... więcej»

Najlepsze praktyki hotelowe w zdobywaniu klientów szukających okazji turystycznych

Dziś mamy większy dostęp do aktualnych informacji turystycznych niż kiedykolwiek wcześniej. Czy zastanawiałeś się, gdzie się zatrzymać podczas następnego wyjazdu do Nowego Jorku? Przy pomocy Twittera, Facebookqa lub... więcej»

Egzamin praktyczny 1 - Technik hotelarstwa

Polecenie do zadania Pan Jan Nowak ze Szczecina złożył pisemne zamówienie na usługi hotelu (zgodnie z zamówieniem - Załącznik 1). W wyznaczonym terminie na jego zaproszenie do hotelu przyjechał gość... więcej»

Kreowanie nietradycyjnego serwisu bankietowego

Wyjątkowe opcje cateringoweWiększość, jeśli nie wszystkie, z największych firm hotelowych dysponuje restauracjami w swoich obiektach. To pozwala na korzystanie z fantastycznych możliwości podczas tworzenia unikalnego... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 3 z 3

# 9 Brak lub niewielkie zaangażowanie w zarządzanie reputacją w internecieJeśli chodzi o budowanie pozytywnej świadomości o hotelu, to dużo czasu i wysiłku zajmuje zbudowanie i utrzymywanie reputacji online, której... więcej»

Zarządzanie powolnym lub leniwym personelem

Wiecie, że oni się wyłączyli od wszystkiego, cóż więc można z tym zrobić? Są to pracownicy, którym godzinę zajmuje to, co inni są w stanie zrobić w 20 minut, po czym znikają na papierosa lub którzy nie ruszą się zza... więcej»

Czego hotele mogą nauczyć się od linii lotniczych, Amazonu i dostawców pizzy

Oto proste pytanie: Czy kiedykolwiek przeglądałeś ofertę lub dokonywałeś zakupu ze strony Amazon? Jeśli tak, bo jestem pewien, że wielu z was należy do tej kategorii osób, to wiecie, jak dobrze ta strona internetowa... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 2 z 3

W części 1-ej omówiłem pierwsze pięć przyczyn niskiej efektywności hoteli w odpowiedzi na powszechne odczucia hotelarzy, którzy wskazali na 10 najważniejszych powodów występowania tych niekorzystnych... więcej»

Radzenie sobie ze zgonem w hotelu

Jedyna rzecz, o której nikt cię nie informuje, kiedy decydujesz się na pracę w branży hotelarskiej to fakt, że zdarzają się przypadki, kiedy ludzie w hotelach umierają, więc równie dobrze mogą umrzeć na twojej zmianie... więcej»

Czy cygara i wino idą z sobą w parze? Przekonajmy się

Zobaczmy, jak z mojego osobistego punktu widzenia, wino i inne napoje reagują na różne gatunki cygar.Cygara - od czego by tu zacząć, kiedy tak wiele jest do powiedzenia na ich temat? W trakcie nauki, dzięki której... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 1 z 3

Starałem się uzyskać odpowiedzi od hotelarskich specjalistów aby zorientować się w tym, co ich zdaniem było najważniejszymi 10 przyczynami, dla których hotele były mało efektywne i postanowiłem podzielić się swoim... więcej»

Cechy wspaniałego konsjerża

Co odróżnia dobrych od wspaniałych konsjerży hotelowych? W ciągu ostatnich 30 lat byłam zafascynowana ich artyzmem. Co ich wyróżnia i dlaczego tak wiele innych branż próbuje ich naśladować?Pamiętam pierwszy artykuł,... więcej»

Zwiększanie operacyjnej efektywności poprzez design z wartością dodaną

To fakt, że zwiększanie wartości produktów i usług sprawia, iż firmy są bardziej skuteczne. Im większą wartość te przedsiębiorstwa dodają do swoich głównych produktów i usług, tym lepiej funkcjonują. Ale kiedy... więcej»

Test dla hotelarzy 5 – Technik hotelarstwa

1. Turystyka krajowa obejmuje: a) podróże mieszkańców po własnym krajub) wyjazdy mieszkańców danego kraju poza jego granicec) przyjazdy do kraju osób stale mieszkających poza nimd) podróże mieszkańców danego kraju do... więcej»

Współpraca sommeliera z szefem kuchni zapewni sukces twojej restauracji

Jak często przebywaliście w restauracji, w której chociaż atmosfera była znakomita, to ogólne wrażenia były ledwie dostateczne? Jak często z kolei zastanawialiście się nad tym, jak trudno odszukać jest restaurację,... więcej»

Doskonałość obsługi: Zdobądź zaufanie klientów i korzystaj z niego

W każdej osobistej relacji, jej kluczowym elementem jest budowanie zaufania. Bez zaufania nie ma żadnej możliwości pogłębienia relacji lub jej rozwoju ponad powierzchowne ramy. To samo dotyczy związków z klientami.... więcej»

Ekologiczny luksus: Delikatna sztuka rozpieszczania gości i eliminacja emisji dwutlenku węgla

Tak długo, jak długo istnieją wspaniałe hotele i kurorty, goście obiektów hotelarskich poszukiwali luksusowych doświadczeń, a mianowicie rzadkiego przywileju bycia rozpieszczanym w relaksującym otoczeniu czystej... więcej»

Test 2 - Technik obsługi turystycznej

1. Które z wymienionych zadań przypiszesz Polskiej Organizacji Turystycznej?A. kształtowanie polityki państwa w zakresie turystykiB. przygotowywanie rozwiązań prawnych, ochrona praw konsumentaC. inicjowanie i... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 (25) 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji