Wtorek 16 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Siedem emailowych taktyk marketingowych zwiększających sprzedaż restauracji

Restauracje wszystkich typów i rozmiarów mogą wykorzystywać marketing emailowy, aby docierać regularnie do swoich klientów. Marketing emailowy jest nie tylko efektywny kosztowo, ale jest również elastycznym... więcej»

Liczą się pierwsze wrażenia: Pięć rzeczy przygotowujących pobyt gościa

Sprawianie by doświadczenia turystyczne stawały się mniej uciążliwe dla turystów i hotelarzy i budowanie lojalności jest znacznie łatwiejsze niż można byłoby pomyśleć, dzięki ostatnim wynalazkom w dziedzinie... więcej»

Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 2/2

Maksymalizowanie przychodów nie oznacza automatycznego podnoszenia cen, oznacza natomiast reagowanie na rynek, w pewnym stopniu również na swoich konkurentów i na  wyjątkowość hotelowej klienteli.Większość rynków... więcej»

Telefon jest „oknem wystawowym” twojego hotelu

Każdy, kto kiedykolwiek pracował w handlu detalicznym wie, że posiadanie atrakcyjnego i kuszącego "okna wystawowego" jest kluczowym środkiem do zachęcenia przechodniów do wstąpienia do sklepu i zrobienia... więcej»

Porady w zakresie budowania zysku przy sprzedaży deserów

1. Poświęć tak dużo czasu na przemyślenie i zbudowanie menu deserowego, ile poświęcasz na tworzenie dań głównych i innych elementów menu. Ostateczne wrażenie doświadczenia kulinarnego – powstałe w oparciu o... więcej»

Kiedy w hotelu nocuje 12000 gości jednocześnie

Oto tylko niektóre potrzeby, które trzeba zagwarantować, aby prowadzić każdego dnia jeden z największych hoteli na świecie: 26 limuzyn, 46 ton czystej pościeli, 3000 leżaków przy basenie i ponad 8000... więcej»

Podstawowe procedury w hotelowym housekeepingu

Priorytetem hotelowego housekeepingu jest sprzątanie pokoi. Chociaż wszystkie hotele posiadają własne procedury, według których prowadzą swoją działalność, to większość z nich przestrzega podstawowych zasad związanych... więcej»

Revenue Management powinno oznaczać planowanie i działanie w hotelu każdego rozmiaru i rodzaju - Część 1/2

Kiedy byliśmy dziećmi, pory roku były wyznaczane przez święta, kalendarz szkolny, uroczystości rodzinne i do pewnego stopnia, pogodę. Teraz, gdy jesteśmy dorośli, jesteśmy świadkami wielu wariantów pór roku. Jako... więcej»

Czy twoi hotelowi goście cierpią na „wyrzuty sumienia” kupujących?

Zdobyłeś już rezerwację. Wszystko, co teraz robisz to oczekiwanie na przyjazd gości. Prawda? Jestem pewna, że tak samo jak ty, zrobiłam trochę zakupów - może parę nowych butów, zamówiłam nowy samochód lub... więcej»

Porady dla przyszłych hotelowych liderów

Jestem w branży hotelarskiej od prawie 40 lat i w tym czasie nauczyłem się tego, co jest naprawdę w niej ważne. O realnym, ostatecznym wyniku każdego działania decydują ludzie; klienci reprezentujący kupców i... więcej»

10 niezawodnych pytań w sprzedaży

Zawsze nauczę się czegoś od uczestników każdego seminarium, które prowadzę. Uczestnicy ostatniego mieli doświadczenia obejmujące okres od kilku lat do dwóch tygodni, ale wszyscy chcieli znać pytania... więcej»

Media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży dla hoteli

Żelazna zasada sprzedaży wymaga obecności tam, gdzie są klienci, a jednak hotelowe działy sprzedaży są niechętne wobec mediów społecznościowych. Dlaczego?Już nie tylko indywidualni turyści korzystają z mediów... więcej»

Spotkanie z konsjerżem pięciogwiazdkowego hotelu

Przeprowadziłam ostatnio wywiad z Frankiem Laino, który jest konsjerżem w hotelu The Stafford w Londynie. Laino pracuje w branży hotelarskiej od 25 lat, w tym przez ostatnie 20 jako konsjerż, choć wygląda o wiele... więcej»

Błędy w obsłudze klienta, które mogą cię drogo kosztować

Istnieją pewne zachowania, postawy i działania, które naprawdę klientów denerwują. Postrzegane przez nich lekceważenie ze strony przedstawiciela obsługi klienta może mieć czasami znaczące konsekwencje dla twojej... więcej»

Dziesięć zasad emocjonalnej więzi z klientami lokali gastronomicznych

Jakakolwiek czynność gastronomiczna skupia się na trzech kluczowych elementach - wyniku finansowym, zadowoleniu gości i zaangażowaniu pracowników. Zauważ, że nie powiedziałem "zadowoleniu pracowników".... więcej»

Lekcje, jakich przemysłowi hotelowemu udzielił Bill Marriott

W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, napisałem komentarz pod tytułem "Posmakuj zupę", który pod wieloma względami starał się uchwycić geniusz Billa Marriotta. Prawie 80-letni dyrektor naczelny... więcej»

W jaki sposób hotele mogą wykorzystać media społecznościowe do budowania lojalności

Kwestia spowodowania wzrostu przychodów istnieje od momentu, kiedy pierwsze hotele zaczęły eksperymentować z technologiami społecznościowymi, a potrzeba mierzenia ich wpływu na ten wzrost zaczęła rosnąć wraz z... więcej»

Hotele i Hollywood: Nauka wynikająca z planów zdjęciowych w hotelu

Od "Pół żartem, pół serio" do "Gdzieś w czasie", w filmach tych hotele odegrały swoją rolę, przyczyniając się do utrwalenia magii filmu w historii Hollywood. W tym roku gwiazdy filmowe zagrały w... więcej»

Profesjonalizm w hotelarstwie

Bycie profesjonalistą oznacza posiadanie pełnego zaufania do możliwości dostarczania znakomitego produktu lub usługi. Profesjonalizm rozpoczyna się od wyglądu, na który składa się czystość, higiena osobista,... więcej»

Bądz aktywny: Poznaj swój produkt

Jednym z powszechnych tematów w większości szkoleniowych programów branży hotelowej jest nacisk na pracowników pierwszej linii na aktywne przewidywanie potrzeb gości i na samodzielne poruszanie istotnych szczegółów w... więcej»

Pierwsze wrażenie – kontynuacja

Zupełnie niedawno napisałem artykuł na temat znaczenia pierwszego wrażenia, natomiast w tym przypadku nacisk położyłem na ciche i nieme pierwsze wrażenie, jakie wywiera twój budynek hotelowy przyczyniający się do... więcej»

Czystość – Czy jest coś ważniejszego?

Czystość, bezpośrednio lub pośrednio, pojawia się codziennie w naszym biznesie i to nie dziwi. Czy jest coś ważniejszego dla naszych gości od czystości?W moim ostatnim poście; "Podstawy Hoteli. . . Od początku... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 (31) 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji