Środa 24 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Niewrażliwe słowa mogą wykreować wrażliwych gości!

Kije i kamienie mogą pogruchotać mi kości, ale słowa nigdy nie zrobią mi krzywdy - chyba, że słowa zranią moje doznanie i doprowadzą do wściekłości. Pierwsza część tej klasycznej frazy, zazwyczaj kierowana do małych... więcej»

Porady w zakresie przywództwa w sprzedaży dla dyrektorów hoteli

W walce o udział w rynku hotelowi menedżerowie z doświadczeniem w sprzedaży mają wyraźną przewagę. Dla menedżerów, którzy doszli do stanowiska menedżerskiego poprzez pracę w innych działach, skuteczne i motywacyjne... więcej»

Jak prowadzić sprzedaż hotelu - w dziesięciu punktach

Jak zacząć wprowadzanie w życie strategii marketingowej hotelu? Jak promować hotel w sytuacji zmieniającego się i rozwijającego nowe techniki Internetu, reagującego momentalnie na nowe wydarzenia przynoszone przez... więcej»

Siedem grzechów głównych barmana

Kto nie pracował wcześniej jako kelner lub barman, to dla większości z nas pewnego rodzaju rytuałem było przynajmniej pracować w niepełnym wymiarze czasu pracy w jakiejś firmie hotelarskiej w pewnym momencie naszego... więcej»

Nawyki gości w Gościnności Doświadczeń

W Gościnności Doświadczeń, nowej koncepcji rozwoju w odniesieniu do gości, którzy nie są już postrzegani wyłącznie jako jednostki przyjeżdżające do hotelu obładowane bagażami, ale także jako osoby obdarzone... więcej»

Overbooking z perspektywy hotelarza

Z pewnością w trakcie pełni sezonu, a szczególnie podczas atrakcyjnych wydarzeń, nadkomplet w hotelach jest niemal nieunikniony. Z punktu widzenia hotelarza overbooking jest drogą do optymalizacji przychodów z... więcej»

Przyszłość przemysłu hotelowego i mediów społecznościowych

W przeciwieństwie do wielu nowoczesnych gałęzi przemysłu, większość z tego, co wykonuje hotel dzieje się poza siecią. Trudno świadczyć usługi w hotelowym pokoju lub posłać łóżko za pomocą kliknięcia. Ale hotele... więcej»

Daj spokój zmianom. Zacznij działać w inny sposób

Słynny cytat o robieniu czegoś w inny sposób był przypisywany Benjaminowi Franklinowi, Albertowi Einsteinowi, Markowi Twainowi, a nawet staremu przysłowiu chińskiemu. Moje badania wskazują jednak, że pierwsza znana... więcej»

Potęga powitania… Gościnność poza granicami hotelu

Co sprawia, że czujemy się mile widziani, doceniani i odczuwamy komfort w każdym środowisku? Jakie emocje są wyzwalane, gdy doświadczamy przyjaznej atmosfery, a kiedy takich emocji nie doświadczamy? W jaki sposób... więcej»

Najdziwniejsze hotelowe zajęcia na świecie

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jakby to było, gdybyś pracował w jednym z czołowych hoteli na świecie? Cóż, mógłbyś być bardzo zaskoczony – to nie jest tylko blichtr i splendor.Dziwaczne zajęcia hotelowe... więcej»

Co można zrobić, aby nawiązać relacje z gośćmi, zanim zjawią się w hotelu

Budowanie relacji z gośćmi zaczyna się jeszcze przed ich przyjazdem do hotelu. Czy kiedykolwiek dokonaliście gdzieś rezerwacji i następnie mieliście wyrzuty sumienia, że obiekt wam się nie podoba?Przyjmując osobiście... więcej»

Etykieta posiłków biznesowych w okresie świątecznym

Nadchodzi znowu okres świąteczny i rozpoczyna się czas na przyjęcia. Odbędzie się zwyczajowy cykl imprez biznesowo / socjalnych obejmujących przyjęcia koktajlowe, lunche i obiady.Niektóre z imprez będą zorganizowane z... więcej»

Jak zrealizować sprzedaż w 2012 roku

Jestem pewien, że wyznaczyliście już sobie cele sprzedaży na nowy rok, a jeżeli nie to proponuję natychmiast zabrać się do pracy.Czas ucieka szybko! Jeżeli określiłeś swoje cele, to gratuluję!Poniżej przedstawiłem... więcej»

Profesjonalni hotelarze w dalszym ciągu traktują kanały głosowe jako priorytet

Przyszło mi niedawno do głowy, jak relatywnie mało uwagi poświęca kadra kierownicza w obszarach zarządzania i hotelowego marketingu na głosowe kanały dystrybucyjne, przynajmniej w stosunku do ogromnej ilości czasu i... więcej»

Hotele zaczynają profesjonalnie wykorzystywać przestrzeń społecznościową

Jak często wchodziłeś do hotelu i znajdowałeś tam małe lobby, stanowisko recepcyjne i biurko konsjerża? Nie ma turystów, nie ma gości, nie ma rozmowy – W rzeczywistości zdarza się tak dość często.Historyczne... więcej»

Jak wywrzeć długotrwałe pozytywne wrażenie na delegatach konferencyjnych

Pracujesz wystarczająco ciężko, aby organizowane przez ciebie spotkania i konferencje biznesowe kończyły się sukcesem, warto więc wywierać pozytywne wrażenie będące dla ich uczestników zachętą do powrotu. Wiele... więcej»

Dziesięć rzeczy irytujących nas w hotelu

Czy spędzasz dużo czasu w hotelach? Osoby podróżujące w interesach mieszkają w pomieszczeniach przeznaczonych wyłącznie do czasowego użytkowania, a styl życia podróżnika często przebywającego poza domem, przy... więcej»

Porady w zakresie budowania społecznościowego programu medialnego tak autentycznego i niezwykłego, jak twój hotel

Przemysł turystyczny jest nad kreską, jeśli chodzi o media społecznościowe, ale pod względem oryginalności i znaczącego zaangażowania hotele pozostają w tyle. Wydaje się, że każdy zamieszcza te same treści, w tym... więcej»

Powszechne błędy w planowaniu i realizacji próbnego otwarcia hotelu

Profesjonalnie zarządzany proces próbnego otwarcia obiektu, któremu poświęca się nadzwyczajne środki, będzie prawdopodobnie prowadził do bezproblemowego uruchomienia działalności i pomoże w odnoszeniu przez hotel... więcej»

W jaki sposób Hotel 41 znalazł się na pierwszym miejscu listy TripAdvisora?

Odwiedziłem niedawno Hotel 41, gdzie spotkałem się z dyrektorem naczelnym tego luksusowego butikowego hotelu w londyńskiej dzielnicy Victoria - Malcolmem Hendry – jak również z  dyrektorem marketingu z Red... więcej»

W jaki sposób hotele mogą ukierunkować się na rynkową niszę nowożeńców

Czy twój hotel organizuje przyjęcia weselne? Jeśli tak, to założę się, że kierownictwo rejestruje, ile wesel zorganizowano w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy i podwoję zakład o to, że mają skalkulowany cel względem... więcej»

Garść porad w zakresie serwowania trunków

Oto kilka moich porad dla kelnerów.Sprzedaż napojówCo oznaczają dla operatora i personelu przychody pochodzące z promowania sprzedaży napojów? Jeśli profesjonalny kelner sprzeda trzy butelki wina w tygodniu po 20... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 (33) 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji