Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Budowanie linków - Pokaż mi linki!

Trzy łatwe kroki pomocne przy pozyskiwaniu większej ilości lokalnych linków do twojej strony internetowej i wzbogacenia optymalizacji wyszukiwarki Powszechnym jest fakt, iż pozyskanie innych stron internetowych,... więcej»

Oczami hotelowego kamerdynera: Gość a poziom usług

Każdy hotel musi sobie zdawać sprawę z tego, że funkcjonowanie na wysoce konkurencyjnym rynku, takim jak rynek hotelarski, jako warunku przetrwania wymaga osiągnięcia określonego poziomu usług. Aby go spełnić, hotel... więcej»

Gdzie jest twoje biurko? Czyli lekcja dla menedżerów hotelarstwa

Efektywni hotelowi liderzy zajmują się szerokim spektrum wyzwań, możliwości i okazji wydarzających się każdego dnia w specyfice serwisu marketingowego i operacyjnego. Technologia i szkolenia mogą wspierać... więcej»

Hotelarze... Jaka jest wydajność waszego eMarketingu?

Kanały elektroniczne już na zawsze zmieniły hotelową sprzedaż i marketing. Marketing na stronach internetowych, Globalny System Dystrybucji, media społecznościowe i niezależni pośrednicy w sprzedaży usług dla... więcej»

Kardynalne błędy personelu skłaniające gości do odejścia do konkurencji

1. Kiepski początek Niezwykle ciężko jest zmienić nastawienie gościa po kiepskim początku jego kontaktu z lokalem. Tylko siedem minut zabiera gościowi rozlokowanie się i wyrobienie sobie opinii na temat tego, jak... więcej»

Dziesięć wyznaczników prestiżu wymagających monitorowania w sieci przez wszystkie obiekty hotelarskie

Poziom 1 – Kluczowy 1. Nazwa twojego hotelu Bez wątpienia, jeżeli gość będzie miał do powiedzenia coś negatywnego (lub pozytywnego) o twoim hotelu, będzie musiał wspomnieć jego nazwę. Minimum tego co... więcej»

Siedem kluczowych rzeczy, jakie powinien zrobić hotel, aby pozyskać podróżujące rodziny

Czy wprowadzasz w życie wymienione niżej siedem strategii w swoich codziennych działaniach? Jeżeli nie, wyślij kartę zamieszczoną na końcu tego artykułu i weź się do roboty. Jeżeli tak – to tak trzymaj.... więcej»

Argumenty decydujące o pozyskiwaniu organizacji wesela

W miarę jak coraz więcej hoteli i różnych innych miejsc posiada zdolność do goszczenia uroczystości weselnych, decydującą sprawą jest oddzielenie hotelu od wszystkich innych tego typu miejsc. Jednakże przy... więcej»

Pierwszy krok w nowej sprzedaży: Uwierz, że jest to możliwe!

Jako osoba od lat związana z przemysłem hotelarskim, zawsze z zainteresowaniem obserwowałem, jak hotele zachowują się w czasie ekonomicznej stagnacji. Ten obecny zastój jest wyjątkowo interesującym zjawiskiem do... więcej»

Nowa era w hotelowym marketingu doznań: Wybór jest nowym Królem

W obecnym artykule chciałbym zaprezentować niektóre przemyślenia dotyczące roli Wyboru w efektywnym hotelowym marketingu przyszłości. Przedstawiłem te idee w trakcie ostatniej konferencji Strategii Cen i Revenue... więcej»

Kup sobie hotel

Condohotele to system dobrze znany i spopularyzowany w USA i na południu Europy, obecnie wkraczający małymi krokami na Polski rynek. Małopolska jako rejon atrakcyjny turystycznie to dobry wybór na tego typu... więcej»

Goście przyciągający innych gości: Bezcenni sprzymierzeńcy hotelu

Istnieje marketingowa zasada mówiąca, że firma nie może przetrwać na rynku bez swoich klientów. Zgodnie więc z tą zasadą, przeznacza się znaczące środki na zaprojektowanie innowacyjnych strategii promocyjnych... więcej»

Hotelowy Darwinizm: Porady na przetrwanie dla odważnych i zuchwałych

Ostatnio przejrzałem różnego rodzaju artykuły dotyczące możliwości przetrwania w dzisiejszych, trudnych warunkach ekonomicznych i uderzyło mnie to, że w typowy dla siebie sposób, przemysł hotelowy jest zbyt dalece... więcej»

Pięciogwiazdkowe przewodnictwo: Co jest potrzebne do zostania pięciogwiazdkowym liderem?

Pięciogwiazdkowi liderzy dzielą wiele spośród tych samych zalet. Jedną z takich zalet jest wiara, że ich zespół może być wielki. Jeżeli nie są wielcy, liderzy pytają samych siebie, czy ich pracownicy są niezdolni do... więcej»

Jak zwiększyć ilość rozmów sprzedażowych

Coraz więcej osób starała się ostatnio ze mną skontaktować za pomocą poczty elektronicznej, wyrażając frustrację zmniejszającym się obłożeniem obiektów i dochodami. Potrzeby hotelarzy są bardzo realne w każdym... więcej»

Dobranoc gościu.... Dobranoc obsługo?

Jest późno, jest ciemno, czas do łóżka. Goście, którzy przyjeżdżają po kolacji nie są z reguły w najlepszym humorze. Mieli długą podróż, pozostawili wygody własnego domu i być może spotkali się z zakłóceniami, które... więcej»

Jak zmienić doświadczenie gościa w całej hotelowej sieci

Artykuł ten opisuje główne kroki, jakie biuro korporacyjne łańcucha hotelowego powinno podjąć dla przekształcenia natury odczuwanego przez gościa doświadczenia, z którym mamy do czynienia we wszystkich obiektach... więcej»

Kilka wypróbowanych sposobów sprawnego zarządzania w gastronomii

Ogromna część sukcesów w pracy managera na odcinku motywowania pracowników i budowania ich morale zleży od możliwości oferowanych w promocji i ścieżkach awansu personelu liniowego. Personel liniowy pracuje lepiej i... więcej»

Mobilny hotelowy marketing: Hotelowa historia gościa z niedalekiej przyszłości

Oto rzut oka na doświadczenie hotelowego gościa z niedalekiej przyszłości. W miarę, jak telefony komórkowe stają się coraz ważniejszym kanałem marketingowym i zarządzania relacjami z klientem, coraz sprawniejsza... więcej»

Przesadna obsługa: Czy istnieje coś takiego?

Nie jest to coś, czym zajmowałabym się szczególnie uważnie w przeszłości, jednakże ostatnie doświadczenia nakłoniły mnie do przyjrzenia się temu zjawisku bardziej dokładnie. Bardzo chciałabym się dowiedzieć, co na... więcej»

Najlepsze, najśmieszniejsze, najstraszniejsze - czyli polskich turystów opinie o hotelach

Coraz więcej Polaków korzysta z platform online zawierających opinie o hotelach oraz zdjęcia i filmy z wakacji pochodzące od turystów. Międzynarodowy portal turystyczny HolidayCheck odnotował swoisty rekord –... więcej»

Atrakcyjne opisy są kluczem w konwersji rezerwacji

Pomimo postępów w metodologii szkolenia, jakie dokonały się w przeciągu ostatnich lat ciągle zdumiewa mnie liczba hoteli, które w dalszym ciągu stosują procesy sprzedaży rezerwacji oparte w wysokim stopniu na... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 (44) 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji