Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Menu dla dzieci: Wszystko z wyjątkiem pozycji dla dzieci

W dawnych czasach, kierownictwo wielu hotelowych restauracji odczuwało niewielką lub nie miało żadnej motywacji do zmiany swoich menu, licząc na to, że zawsze będą się one mogły cieszyć pewnym odsetkiem wygodnickich... więcej»

Zaangażowana obsługa Cz. 2: Wszystko zależy od kultury

Mówi się, że jedno złe jabłko może zepsuć cały zbiór. A co wtedy, kiedy cała jabłoń była od początku chora? Załóżmy, że przykładowa „jabłoń” jest hotelową kulturą, a „jabłka” są jego siłą... więcej»

Zarządzanie wydajnością w przemyśle hotelarskim

Jednym z najbardziej interesujących aspektów przemysłu hotelarskiego jest jego różnorodność. Wiele bardzo różnych hoteli znajduje się w licznych krajach na całym świecie, w związku z czym praca dyrektora różni się w... więcej»

Kreatywne dostosowywanie doświadczeń gości

Każda firma hotelarska poszukuje w dzisiejszych czasach przewagi konkurencyjnej, która będzie wyróżniała jej hotele od wszystkich innych. Istnieje bardzo wiele efektywnych strategii stosowanych zarówno przez... więcej»

Szczoteczka do zębów o północy? Proszę ją sobie wziąć, seniorito

Wyskakuję z taksówki tuż przy moim hotelu w Rzymie, Hotel Isa przy Via Cicerone. Jest godzina 7 rano w niedzielny poranek – najświętszy dzień w najświętszym mieście. Personel składający się z jednego mężczyzny... więcej»

Proste tajemnice zwiększenia ilości sprzedaży towarów reklamowych w twojej restauracji

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego niektóre restauracyjne sosjerki, czapki i książki kucharskie znikają z półek, podczas gdy większość artykułów handlu detalicznego zajmuje bezproduktywnie cenne miejsca?... więcej»

Product placement znajduje drogę do najwyższej klasy hoteli

Obecnie pojawia się w zajeździe, w twojej okolicy: proces umiejscawiania produktu (product placement). Marki, takie jak Sony i Restoration Hardware wynegocjowały umowy, które zagwarantują wyposażenie najlepszych... więcej»

Najnowsze pomysły tworzenia korzystnego pierwszego wrażenia

Jako dyrektor hotelu, obejmujący posadę administratora ośrodka dla niepełnosprawnych, dysponuję unikalną perspektywą w zakresie wymagań w wywieraniu korzystnego pierwszego wrażenia zarówno w przemyśle związanym z... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Zyskanie największego przebicia na zainwestowanych pieniądzach

Ubiegła dekada była okresem bez precedensu w przemyśle hotelowym. Wszystkie wskaźniki obrazujące poziom sukcesu (obłożenie, średnia stawka i RevPAR) systematycznie pięły się w górę, rok po roku, a właściciele... więcej»

Prosta tajemnica przekonywującej wypowiedzi

Buduj i poszerzaj swoją pozycję w oparciu o swój talent do komunikacji. Sprawienie, aby twoja klientela odczuwała twoje wystąpienie w pożądany przez ciebie sposób lub zachęcenie jej do odpowiedniej reakcji, jest... więcej»

Hotele zamykają się na biblię

Goście w 25-pokojowym obiekcie Seasons Inn Motel & Plaza w małym miasteczku Blairsville w północno-wschodniej Georgii często znajdują coś nieoczekiwanego na stole: Biblię otwartą na Psalmie 91, który jest... więcej»

Punkty widzenia osoby wręczającej napiwek i osoby go przyjmującej

Definicje:napiwek: niewielka kwota pieniędzy wręczana komuś za wyświadczoną usługę; gratyfikacjagratyfikacja: pieniężna premia wykraczająca poza wysokość zapłaty należnej za wyświadczoną usługę, wręczana kelnerowi... więcej»

Zwalczaj negatywną gościnność w swojej restauracji

Potrawy i drinki mogą być twoimi produktami, ale społeczne udogodnienia i osobiste zaangażowanie, jakie oferujesz w krótkich chwilach kontaktu z klientem lub w okresach jedno- lub dwugodzinnych są żywotnymi... więcej»

Jaka jest moja motywacja? Wasze cele, ich celami

Jako właściciel restauracji, pracujesz ciężko, aby być pewnym, że twój biznes działa perfekcyjnie. Niestety, nie zawsze można tak powiedzieć o twoich pracownikach. Jest to powszechnie występujący rodzaj frustracji... więcej»

Marketing niezależnych hoteli

Dyrektor ds Marketingu jest zapracowaną osobą ponoszącą bezpośrednią odpowiedzialność.  Nigdy nie przypuszczalibyśmy, że Dyrektor ds Sprzedaży / Marketingu będzie miał czas na dokonywanie przeglądu... więcej»

Lojalność klienta a samoobsługa

W doświadczeniu klienta obserwowany jest trend zmierzający przeciwko jego lojalności: samoobsługa pozbawiona ludzkiego współdziałania. Klienci w Internecie przyzwyczajeni są do samoobsługi, ponieważ całe internetowe... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 2

Prowadzenie restauracji z perspektywy dyrektora naczelnego W każdej restauracji są trzy główne obszary, które muszą dobrze funkcjonować, aby restauracja odnosiła sukcesy. Obszar operacyjny. W skład... więcej»

Połowa hotelowych gości oczekuje bezpłatnych śniadań

W przybliżeniu połowa gości hotelowych, niezależnie od tego, czy przebywających w hotelu wypoczynkowo, czy będąc w trakcie podróży służbowej, oczekuje bezpłatnego śniadania w ramach określonej części stawki za... więcej»

Hotele tworzą rodzinne pokoje przyjazne dla dzieci

Hotele wychodzą poza menu przyjazne dzieciom, torebki z podarunkami i zajęcia sprawiające, że młodzi podróżnicy czują się w hotelu, jak w domu. W miarę jak rodziny zaczęły podróżować w niespotykanych dotąd w... więcej»

Kiedy jestem w Wielkiej Brytanii, często zatrzymuję się w Travelodge

Preferuję hotele przyjmujące i wymeldowujące gości bez zbędnych formalności i zamieszania, stosujące nieskomplikowane procedury, ponieważ nie jestem zainteresowany specjalnym traktowaniem. Dla mnie motel jest po... więcej»

Wskrzeszanie twojego marzenia, wizji lub idei

Jaka jest twoja codzienna praktyka aktywizowania twojego marzenia, wizji lub idei? Jednym ze sposobów jest poświęcanie czasu na ich wizualizację. Daje ci to możliwość utrzymywania w świadomości, swojego marzenia,... więcej»

Jak zrobić świetny biznes na dobrej restauracji – cz. 1

Osoby otwierające swoje własne restauracje posiadają zazwyczaj dostatek wysoce pożądanych przymiotów i umiejętności. Niemal bez wyjątków, przedsiębiorcy ci są optymistami, osobami operatywnymi, nie bojącymi się... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 (47) 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji