Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Zarządzanie renowacją hotelu

W jaki sposób zminimalizować niewygodę gości i utratę dochodów. Generalnie wszystkie hotele poddawane są pewnego rodzaju renowacji, co pięć, do siedmiu lat, aby poprawić standard fizyczny obiektu, dla zachowania... więcej»

Poczta elektroniczna sprawdzana wieczorem działa jak podwójna kawa przez snem

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Crowne Plaza Hotels & Resorts, sprawdzanie poczty elektronicznej przed snem jest dla organizmu równoważne z wypiciem podwójnej kawy espresso. Wraz ze wzrostem wymagań... więcej»

Jaki VAT na czynności towarzyszące budowie hotelu?

Spółka zawarła umowę na budowę hotelu. Potem rozszerzono jej zakres na dostawę mebli, wyposażenie łazienek oraz pokoi. Spółka do wszystkich usług zastosowała preferencyjną stawkę VAT 7 proc. Zakwestionował to organ... więcej»

Prosty przewodnik po hotelowym e-marketingu na 2008 roku

Ten artykuł nie dostarczy stosu imponującej marketingowej statystyki, czy zawiłych, skomplikowanych wykresów. Poznałeś je już wcześniej. Jeżeli jeszcze nie jesteś przekonany, że hotelowy marketing online jest... więcej»

Kompensuj zmiany gospodarcze poprzez stosowanie efektywnej polityki cenowej

Decydowanie o tym, w jaki sposób ustalać cenę za pokoje hotelowe, jest jednym z najważniejszych składników wpływających na efektywne i dochodowe prowadzenie hotelu. Istnieje wiele elementów, które trzeba rozważyć... więcej»

Po zmianie przepisów o marży hotelarze mogą nie odliczyć VAT

Jeżeli hotelarze płacą podatek od marży, mogą mieć problem z odliczeniem VAT przy zakupach usług gastronomicznych. Zmiany w przepisach spowodowały, że więcej firm będzie opodatkowanych w ten sposób. Przy... więcej»

Czynnik strachu w sprzedaży

Czego się boisz? Jeżeli jesteś taki, jak większość ludzi, z którymi się stykam podczas swoich szkoleniowych programach sprzedażowych, to prawdopodobnie masz pewnego rodzaju obawy związane z procesami sprzedaży.... więcej»

Jednodniowe wyjazdy turystyczne też są pod ochroną

W przeciwieństwie do definicji z dyrektywy 90/314 w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek definicja pojęcia „impreza turystyczna” w ustawie o usługach turystycznych obejmuje również tzw.... więcej»

Wskazówki dla poprawy hotelowej obsługi klienta przy pomocy opinii wyrażanych przez użytkowników

Zagwarantowanie dostatecznego poziomu obsługi klienta jest zawsze ciągłym, bieżącym obowiązkiem wykonywanym przez managerów hoteli. Połącz to z faktem, że zasób wykwalifikowanych pracowników na wielu rynkach jest... więcej»

Podcinanie skrzydeł skargom

Skargi klientów pną się w górę w skali narodowych nieszczęść, kiedy chodzi o wizerunek twojej marki. Któż z nas nie widział sławnej już obecnie prezentacji zatytułowanej „Twój Hotel Jest Bardzo Zły (Yours... więcej»

Hotele z HUR

Obecnie podstawowym kryterium wpływającym na skorzystanie z usług hotelowych są proponowane formy fitness i odnowy biologicznej. Możliwość przeprowadzenia kompleksowego treningu w przyjaznym otoczeniu zwiększa... więcej»

Magia Internetu. Dlaczego niektórzy hotelarze wyróżniają się, a inni nie

Ostatnio miałem przyjemność przemawiania na konferencji dla wyższej kadry zarządzającej w firmie hotelowej obchodzącej dziesięciolecie swojego istnienia. Ich entuzjazm i zaangażowanie było wszechogarniające;... więcej»

Zasady etyki i bezpieczeństwa w przepełnionym pokoju hotelowym. Zakwaterowanie sześcioosobowej rodziny w pokoju z dwoma łóżkami

Pozwólcie mi rozpocząć od pewnego wyznania. Jestem skandalicznym, wielokrotnym gwałcicielem kardynalnej hotelowej zasady. Co gorsza, w kilku przypadkach używałem do tego celu czwórki moich dzieciaków, w charakterze... więcej»

Nawyki najbardziej efektywnych sprzedawców w hotelu na 2008 r.

Coroczna aktualizacja efektywnych nawyków odkryła, że proces hotelowej sprzedaży (i hotelowe szkolenie ze sprzedaży związane ściśle z tym procesem) został poddany sejsmicznej zmianie. Jeżeli ktokolwiek w to wątpi,... więcej»

VAT na usługi towarzyszące jak usługa główna

Jaką należy zastosować stawkę VAT dla usług hoteli, usług polegających na udostępnianiu klientom gier typu bilard, lotki, kręgle wliczonych w cenę usługi hotelowej, a także bez usługi hotelowej? Interpretacji... więcej»

Maksymalnie wykorzystać potencjał SPA

Podstawą sukcesu SPA jest optymalne wykorzystanie potencjału ośrodka. Dlatego już na początku warto sobie zadać pytanie: czym dysponujemy i co jest naszą największą siłą. A potem należy bezwzględnie ten kapitał... więcej»

Nocleg w internacie zwolniony z VAT

Usługi zakwaterowania w bursach, internatach i domach studenckich są zwolnione z VAT niezależnie od tego, kto będzie zakwaterowany. "Zakwaterowałem pracowników mojej firmy w internacie przy szkole. Internat... więcej»

Zadbaj o swój personel, a on zatroszczy się o twoich klientów

Jednym z najlepszych sposobów upewnienia się, że twój personel służy najlepszą obsługą dla twoich klientów jest jego odpowiednie traktowanie. Pamiętaj, że sposób, w jaki dbasz o swój personel znajdzie swoje... więcej»

Biuro podróży zapłaci za zepsute wakacje

Klienci mogą dochodzić od organizatorów wypoczynku zadośćuczynienia za krzywdy wynikające z nienależytego wykonywania usług turystycznych. Dwie mieszkanki Lublina za pośrednictwem agentki w Lublinie wykupiły w... więcej»

Nauka dla hoteli: Jak stać się przyjaznym dla gejów

Dla par gejowskich i lesbijskich, meldowanie się w recepcji może być najbardziej niekomfortową częścią całej podróży (Jedno łóżko czy dwa?). Dla hoteli, może to oznaczać różnicę pomiędzy budowaniem lojalności, a... więcej»

Nie ma sztywnych reguł, kiedy chodzi o reklamę, z wyjątkiem wrzucania pieniędzy do „czarnej dziury”

Poświęciliśmy spore ilości czasu na zdefiniowanie naszych hotelarskich produktów i usług. Następnie wytężyliśmy wszystkie siły, aby ustanowić i utrwalić naszą wiarygodność rynkową. Przeprowadziliśmy badania,... więcej»

Szkolenie ze sprzedaży – komu jest potrzebne?

Ponieważ wkroczyliśmy w nowy rok zastanawiamy się, jak wiele hoteli wykazuje wzrost zysków porównywalnych do tego samego okresu w roku ubiegłym? Podczas naszych podróży po kraju rozmawiamy z różnymi hotelami i... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 (51) 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji