Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Klient ma 10 dni na rezygnację z wakacji

Klient zawarł wieloletnią umowę o korzystanie co roku z apartamentu na Teneryfie w jednym z wiosennych miesięcy. Od zawarcia umowy upłynęły już trzy tygodnie. Czy może z tej umowy jeszcze zrezygnować? Informuje... więcej»

Efektywny ubiór na rozmowę kwalifikacyjną: To, co nosisz, mówi kim jesteś

Ubieranie się w celu zapewnienia sobie sukcesu w przemyśle hotelarskim zaczyna się od momentu, kiedy przybywasz na rozmowę kwalifikacyjną. Sposób, w jaki się do niej przygotujesz i zaprezentujesz, poinformuje... więcej»

Kara za rezygnację z usługi nie podlega VAT

Opłaty pobierane od osób, które zrezygnują z planowego zabiegu kosmetycznego, mają charakter sankcji. Kary te, podobnie jak i zmniejszenie wartości zamówienia, nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT, ponieważ nie... więcej»

Ratowanie skóry hotelowi. Z życia lekarza hotelowego

Dyrektor ds. Sprzedaży w hotelu Los Angeles Hyatt Regency przygotowywała się do przemowy, przed konwencją agencji turystycznych, kiedy jej głowa przekręciła się w prawo i znieruchomiała. Zjawiając się na pół godziny... więcej»

Element zaufania

Czy kupiłeś kiedyś coś od kogoś, do kogo nie miałeś zaufania? Najprawdopodobniej nie. Zaufanie jest ważną rzeczą, kiedy dochodzi do sprzedaży. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz lub komu. Nie ma żadnej różnicy czy... więcej»

Samo SPA nie wystarczy

Posiadanie spa w twoim hotelu jest bardzo miłe, ale to nie wystarczy – aby prawdziwie ogarnąć doznanie spa i rynku stanowiącego doświadczenie dla twoich klientów, niezbędne jest posiadanie udogodnień spa w... więcej»

Nawyki skutecznych revenue managerów na rok 2008

Życie zwykło być proste dla hotelowych revenue menedżerów – codzienna rutyna była relatywnie nieskomplikowana – sprawdzanie raportów, bilansowanie rezerw i zapasów, sprawdzanie udziału kanałów... więcej»

Piątka najlepszych: Hotele kolejowe w Anglii

Wskrzeście pełne chwały wiktoriańskie czasy podróży pociągami z postojami wzdłuż trasy przejazdu. The Royal York, York Kiedy dworzec kolejowy w York został przebudowany w 1877 roku, był największym dworcem w... więcej»

Checklista dyrektora hotelu w zakresie e-commerce

Wytyczne (checklista) dyrektora w zakresie handlu elektronicznego są pomocnym narzędziem dla zagwarantowania maksymalnego wykorzystania zasobów e-Commerce. Instrukcje te są tygodniowym i miesięcznym przewodnikiem... więcej»

Zmiana marki hotelu wymaga starannego zarządzania

W tym artykule zbadamy niektóre problemy wynikające z podjęcia przez właścicieli lub operatorów hotelu, decyzji o zmianie marki obiektu. W rzeczywistości sądzimy, iż wiele z tych problemów jest do siebie podobnych w... więcej»

Okazjonalne życzenia: Siedem pomysłów na zadowalanie twoich świątecznych klientów

Znowu nadchodzi sezon świąteczny i jeżeli chcesz, aby okazał się pomyślny dla ciebie, już teraz powinieneś zacząć myśleć co zrobić, aby okazał się pomyślny również dla twoich klientów. Oto kilka pomysłów, które... więcej»

Spotkania przy piwie też są kosztem firmy

Obowiązkowe spotkania po godzinach, których celem jest poprawa relacji między pracownikami, mogą wpływać na zwiększenie obrotów firmy. Nie są opodatkowane. Taki wyrok wydał ostatnio Wojewódzki Sąd Administracyjny w... więcej»

Hotelarze! Nie dajcie się nabierać na przesadną reklamę technologii Web 2.0

Sądząc po artykułach, w których czytałem o Web 2.0, istnieją pewni hotelowi i internetowi sprzedawcy dopominający się niebywałego uznania dla społecznych mediów i ich wpływu na nasz przemysł. Moje zatroskanie polega... więcej»

Jaki hałas w hotelu irytuje najbardziej?

Zgodnie z właśnie opublikowanym sondażem, zleconym przez łańcuch AmericInn są to ludzie w sąsiednim pokoju kłócący się lub urządzający imprezę, Sondaż przeprowadzony na próbie około 2000 losowo wybranych... więcej»

Le Meridien: Hotele, a teraz i styl życia

Le Meridien, łańcuch hotelowy, próbuje wstrząsnąć swoim wizerunkiem, jakim jest anonimowy przystanek w podróży, dla europejskich biznesmenów.Le Meridien chciałby być postrzegany jako raj dla nonkonformistów i... więcej»

Porada od hotelowego lekarza

Utrzymywanie hotelowego lekarza może być najlepszą usługą, jaką świadczycie, która nic hotelu nie kosztuje. Z wyjątkiem tego... że nie wiecie, czy goście są dobrze obsługiwani. Jaki stopień kontroli możecie zapewnić... więcej»

Co jest na śniadanie?

Co jest na śniadanie? Coraz więcej hoteli odpowiada na to pytanie przy pomocy nowej, ulepszonej oferty żywieniowej. A dlaczego nie? To jest popularne. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę... więcej»

Zaangażowana obsługa - Część 1: Nie tylko dla szyku

Ci, którzy sądzą, iż zaangażowana obsługa zdarza się tylko w eleganckich miejscach, takich jak luksusowe hotele i restauracje, powinni zaznajomić się z historią, jaka ostatnio mi się przydarzyła. Kilka tygodni temu,... więcej»

Hotele na wielkim ekranie

Hotele przez dziesiątki lat grały główne role na wielkim ekranie. Dla osób często podróżujących służbowo, które odpoczywają w weekend i rozglądają się za wypożyczeniem filmu związanego z ich domem, z dala od domu,... więcej»

Wstęp do sukcesu restauracji: Zaczyna się u twoich drzwi wraz z ciepłym uśmiechem i powitaniem

Ze względu na nazwę i lokalizację, Wild Willy's jest anomalią. Umiejscowione na trasie Route 1 w York w stanie Maine, to żywieniowe imperium wita podróżnych na pierwszym etapie wybrzeżowego łącznika do... więcej»

Kontrole jakości wykorzystujące wszystkie pięć zmysłów. Technika zmieniająca twój obiekt z dobrego w najlepszy

Nasza firma jest właścicielem i zarządza hotelami oraz domami opieki dla osób starszych. Chociaż istnieje wiele różnic, to jest także wiele podobieństw i wiele zestawów umiejętności, które dają się przenosić z... więcej»

Charakterystyka skutecznych sprzedawców

Co odróżnia pracowników sprzedaży odnoszących sukcesy od wszystkich innych? Sądzę, iż najbardziej efektywni pracownicy sprzedaży, praktycznie w każdym przemyśle, posiadają następujące cechy charakterystyczne:1. Są... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 (52) 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji