Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Skutki VAT. Lepiej spać w internacie niż w hotelu

Właściciel firmy nie odliczy VAT z faktur dokumentujących nocleg. I to zarówno wtedy, gdy w hotelu będzie spał on sam, jak i jego pracownicy – informuje Rzeczpospolita. Zgodnie z ustawą o VAT (art. 88 ust.... więcej»

Pragnienie obsługi ze szczerym uśmiechem

Jaka jest najgorsza rzecz, jaką można usłyszeć po przybyciu do jednego z twoich ulubionych hoteli po ośmiogodzinnym locie przez Atlantyk? Pukanie wylakierowanych paznokci po niewidzialnej klawiaturze i... więcej»

Piątka najlepszych: Hotele z widokiem na historię

Rihannon Batten wyszukuje widoków rzeczywiście przenoszących cię do przeszłości. Hotel Gladiatori, Włochy Z ogromną domieszką łacińskiego czaru, ale pozbawiony całkowicie niepohamowanego kiczu, tak... więcej»

Dlaczego prezentacje mogą pozbawić cię sprzedaży

Nadszedł czas, aby zakończyć pokazy slajdów i wykłady służące wyłącznie przemawiającemu, z korzyścią dla diagnostycznego, interaktywnego podejścia. Jeff Thull, autor The Prime Solutions, wyjaśnia jak zakończyć... więcej»

Ludzie, Produkt, Obsługa: „Powrót do podstaw” podręcznik osiągania sukcesu dla operatora hotelu

W połowie marca La Quinta Corporation na dorocznej konferencji w Las Vegas połączyła setki dyrektorów naczelnych, właścicieli i współpracowników z 370 hoteli. Dyskutowano tam na wiele tematów i dokonano również... więcej»

Andrzejki, jędrzejówki, andrzejówki czyli miły wieczór z doskonałą zabawą

Dawniej na wróżenie na andrzejkach mogły pozwolić sobie tylko panny. Kawalerowie wróżyli sobie w „katarzynki „ 24 listopada. Dzisiaj wróżą sobie wszyscy a andrzejki to doskonały pretekst do spędzenia... więcej»

Taktyka negocjacyjna

Opanuj sztukę negocjacji, a opanujesz zdolność uzyskiwania niemal wszystkiego, czego chcesz. Negocjowanie uważane jest za numer jeden wśród umiejętności biznesowych, taką, z której korzystamy codziennie.Jednak... więcej»

Opodatkowanie zakupu napojów z automatu

Wartość pieniężna przyznawana pracownikom na zakup napojów z automatu stanowi ich przychód ze stosunku pracy niezależnie od tego, czy wartość ta przekazywana jest w formie banknotów lub kluczy chipowych - uznał w... więcej»

Kiedy selektywna obsługa oznacza obsługę wyższej jakości

Zbyt często w naszym przemyśle, znakomita obsługa klienta jest wiązana wyłącznie z ekskluzywnymi, luksusowymi markami, np. światowej sławy Ritz-Carltonem czy z Four Seasons.Istnieje rozsądne wyjaśnienie tej... więcej»

Triumf wiedzy: Kwestia wysokiej rotacji kadr w hotelach

Szczere oddanie dla biznesu hotelarskiego i pragnienie przodowania w zawodzie hotelarza ustępują powoli przed ambicjami zapewnienia sobie równowagi życiowo – zawodowej, szybszego rozwoju kariery i potrzeb... więcej»

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu

Wiodące firmy turystyczne zajmujące się dystrybucją – Leonardo i ICE Portal radzą uczynić Internet twoim najlepszym narzędziem marketingowym w 2008 roku.Zgodnie z przemysłowymi wskaźnikami, ogólnoświatowy... więcej»

W jaki sposób fizyka kwantowa otwiera wrota do nieograniczonych wyższych poziomów doznania gościa

Fizyka kwantowa otworzyła wrota możliwościom kompletnie nowego rodzaju doznania gości hotelowych, które nie ma ograniczeń w swej naturze. Dla tych, którzy mają ochotę odejść od wytwarzanego sztucznie poziomu SOP... więcej»

Budowanie lojalności klientów korporacyjnych

Stymulowana poprawą koniunktury gospodarczej, liczba osób podróżujących służbowo, w przyszłym roku, ulegnie prawdopodobnie zwiększeniu. Wskutek tego, wzrosną również ceny w hotelach stawki, o około 3 % w Ameryce... więcej»

Zrozumienie potrzeb najcenniejszych odwiedzających twoją stronę internetową

Artykuł ten bada segmentację klienta w sektorze online hotelarstwa, a także w jaki sposób ustalić strukturę strony internetowej dla zmaksymalizowania wartości najważniejszych gości twojej strony... więcej»

Branding to modne określenie dla jakości i obsługi

W latach siedemdziesiątych „obsługa klienta” (customer service) stała się  bardzo modnym określeniem dla wielu biznesów. Wszyscy uchwyciliśmy się tego z wielkim entuzjazmem.W 2005 roku takim... więcej»

Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji

Czy hotelowa sprzedaż jest twoją aktualną lub pożądaną ścieżką kariery zawodowej? Jeżeli tak, szczere gratulacje! Na dobrych pracowników sprzedaży (pokoi lub gastronomii) jest popyt we wszystkich segmentach.... więcej»

Nowoczesne rozwiązania sprzętu fitness dla hoteli

Nowoczesne hotele i centra spa coraz częściej oferują swoim gościom możliwości przeprowadzenia wszechstronnego treningu. Niezależnie od celów i formy podróży zapotrzebowanie na aktywny wypoczynek stale wzrasta.... więcej»

Moc zadawanych pytań

Uczestnicy moich sprzedażowych warsztatów szkoleniowych często pytają, jak można sprawniej kontrolować proces sprzedaży. Większość ludzi poświęca niemal cały swój czas na opowiadanie o swoim produkcie lub usługach... więcej»

Zaangażowanie społeczne właściciela hotelu

Przemysł hotelarski obraca się wokół stosunków społecznych. Dla właściciela hotelu, najważniejszymi stosunkami, są relacje z jego gośćmi. Równie znaczące są ustanowione przez niego stosunki z pracownikami. Istnieje... więcej»

Lider lojalności

„Można zrobić wszystko, co da się zmierzyć” - stare przysłowie w przemyśle hotelarskim Jestem pewien, że ktoś to powiedział juz wcześniej, ale ja nie mam, ani czasu, ani cierpliwości, aby to... więcej»

Jak chronić gości hotelu przed kradzieżą danych osobowych

Czy słyszeliście historię o gościu, który wprowadził się do luksusowego pokoju hotelowego i znalazł w koszu na śmieci wydruk dokumentacji dotyczącej poprzedniego gościa zameldowanego w tym pokoju? Osobiste... więcej»

Web 2.0 i hotelowe strategie sprzedażowe na 2008 rok

Kim Są Klienci, Którzy o Tobie Mówią? Myślisz, że twoi klienci nie opowiadają o tobie na mieście? Sądzisz, że klienci i potencjalni klienci nie wymieniają swoich poglądów na temat doświadczeń związanych z pobytem... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 (53) 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji