Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


System funduszu napiwkowego w amerykańskich restauracjach

Pracodawcy w przemyśle hotelarskim powinni być świadomi tego, że „fundusz napiwkowy” stał się najnowszym trendem w procesach sądowych wytaczanych w związku z Ustawą Fair Labor Standards Act – FLSA... więcej»

Rosną opłaty za parking w hotelach

Osoby podróżujące służbowo wiedzą już zapewne, że ich pokoje hotelowe kosztują dzisiaj drożej, niż to było parę lat temu. Mniej natomiast zauważa się, co się dzieje ze stawkami za miejsca parkingowe. Więcej... więcej»

O krok przed konkurencją. Tworzenie cen

Revenue management zdecydowanie opłaca się. Każdy, kto zdobywa się na wysiłek opracowania strategii dla swojego hotelu i korzysta z pomocy niezależnej, zewnętrznej firmy może na tym ogromnie zyskać. Nade wszystko,... więcej»

Zaangażowanie klienta. Z jakiego miejsca zaczynamy?

Kilka lat temu, napisałem artykuł zatytułowany „Najwspanialszy boy hotelowy, jakiego kiedykolwiek spotkałem”. Poświęcony on był człowiekowi, który zaskoczył mnie swoją serdecznością, klasą i... więcej»

Odnawiaj kabiny swoich wind

Pozwólcie, że od razu powiem wam coś bez ogródek: liczba osób, która codziennie spada gwałtownie w dół, zabijając się w nowoczesnej windzie, jest statystycznie znikoma. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że... więcej»

Reklama hotelu Pay-Per-Click. Przelicz to sam

Przysłowie brzmi mniej więcej tak: „Głupiec szybko trwoni pieniądze...” i wykupowanie reklamy pay-per-click (płać-za-kliknięcie) bez przeprowadzenia dokładnej analizy jej opłacalności, może spowodować,... więcej»

Efektywne wykorzystywanie mystery shopping w celu wzbogacenia doznania klienta

Tajemnicze zakupy (mystery shopping) to jedna z wielu technik używanych do budowania zrozumienia doznania klienta. Osoby, które są albo rzeczywistymi klientami albo odpowiadają pożądanemu profilowi klienta, stykają... więcej»

Na zdrowie? Na zdrowie!

Lekarze nefrolodzy już od dawna chwalą moczopędne właściwości piwa. Czerwone wino ma w swoim składzie bioflawonoidy – związki, które wpływają na podwyższenie w organizmie tzw. dobrego cholesterolu korzystnie... więcej»

Smakowite profity. Maksymalizowanie dochodu poprzez profesjonalnie zaprojektowane menu restauracji

Projekty menu różnią się tak, jak restauracje, które je podają. Prawdziwie efektywne restauracyjne menu sprzedaje coś więcej niż jedzenie – ono promuje całą twoją działalność. Dobrze zaprojektowane menu... więcej»

Usługa gastronomiczna jako część usługi złożonej

Aby zdecydować, czy mamy do czynienia z usługą złożoną organizacji konferencji i szkoleń, należy zbadać związek między poszczególnymi usługami świadczonymi uczestnikom takich spotkań. Tak orzekł NSA 18 września br.... więcej»

Co kryje się pod nazwą HOSTEL?

Hostele... Czym one naprawdę są? W jaki sposób do nazwy hotelu dostała się literka 's' i jaka jest w związku z tym, między nimi różnica? Hotelarze zaczynają dostrzegać ten rynek i mają ku temu dobry powód.... więcej»

Pięć rzeczy, które mogą zrobić hotelarze, aby poprawić sprzedaż

Po pierwsze, przestańcie myśleć, że obniżenie stawek spowoduje zwiększenie sprzedaży pokoi i powiększy dochód na pokój. W wyniku takiego działania możesz sprzedać parę pokoi więcej, ale rzadko zdarza się tak, abyś... więcej»

Dziewięć rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, aby znaleźć się na rynku ze swoim biznesem

Budowanie biznesu może być zarówno ekscytującym, jak i przerażającym przedsięwzięciem. Aby odnieść sukces, musisz mieć rozeznanie w najważniejszych strategiach dla promocji i rozwoju twojej firmy. Co powinieneś... więcej»

Dwadzieścia największych hoteli na świecie

Las Vegas jest słynne z wielu rzeczy! Oprócz hazardu, ślubów, konwencji, ośrodków, to miasto jest sławne również z wielkości hoteli. Poniżej przedstawiamy listę 20 największych hoteli na świecie, gdzie 15 z 20... więcej»

Luksus a hotelowa marka

Nieszczęśliwie się składa, że osoby odpowiedzialne za rozwój marek hotelowych nie starają się zrozumieć koncepcji luksusu i jak ona wpisuje się w życie ich gości. W rezultacie wiele z tych firm znalazło się w... więcej»

Obsługa klienta lub jej brak

Kto spośród nas nie miał nieprzyjemnego doświadczenia związanego z doznaniem konsumpcyjnym w restauracji z powodu nieodpowiedniego zachowania kelnera, niesmacznego jedzenia i złej obsługi? Od telefonu, aż do... więcej»

Siedem wskazówek dla sfinalizowania sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej

Jeżeli twoje aspiracje zawodowe zawiodły cię do pracy w sprzedaży, to na pewnym etapie kariery zawodowej będziesz musiał zmierzyć się z koniecznością wykonania niezapowiedzianej rozmowy telefonicznej i przekonania... więcej»

Powtórne zdefiniowanie profesji w obsłudze

Często niedowartościowane i niedoceniane jako profesja – stanowisko kelnera lub kelnerki w dalszym ciągu obsadzane jest przez przypadkowy personel, jak wynika z danych, co nie zdarza się w takim stopniu na... więcej»

Przystosuj swoją stronę do utrzymywania większej ilości doraźnych klientów korporacyjnych

Zaledwie kilka lat temu Internet wywrócił do góry nogami korporacyjny rynek doraźnego biznesu. Wydaje się, że dopiero co wczoraj negocjowaliśmy stawki z klientami korporacyjnymi. Ich wysokość opieraliśmy na... więcej»

Ulepszone pobudki przez telefon

Jesteś w obcym łóżku, kiedy dzwoni telefon, budząc cię ze snu. Podnosisz słuchawkę i słyszysz z wolna sączący się głos, „Dzień dobry, tu Tom Bodett, używający jednego z największych wynalazków człowieka,... więcej»

Służbowy uniform kelnera czy recepcjonisty nie jest przychodem

Jeżeli pracownik korzysta - wyłącznie w godzinach pracy - z należącej do pracodawcy odzieży, nie jest to nieodpłatne świadczenie. Nie ma więc mowy o jakimkolwiek przychodzie po stronie pracownika. Taką... więcej»

Siedem sposobów na bycie lepszym dyrektorem hotelu

Zgodnie ze swoimi obowiązkami wynikającymi ze stanowiska Regionalnego Dyrektora w Best Western International, doradzam naszym członkowskim hotelom w sprawach kontroli jakości i w szkoleniu pomagającym im w... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 (54) 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji