Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


„Zewnętrzne korytarze” znikają, ponieważ nigdy nie istniały

Jestem tutaj, aby opłakiwać zniknięcie wielkiej amerykańskiej instytucji, motelu z zewnętrznym korytarzem, z którego jest dostęp do pokoi. W rzeczywistości wyrażenie jest błędne, ponieważ obiekty z... więcej»

Różnorodność marek w łańcuchach otwiera nowe szanse marketingowe dla niezależnych hoteli

Czy szeroka różnorodność hotelowych marek wykreowała nowe szanse dla niezależnych hoteli? Wydaje się, że można przyjąć, iż obecnie pojawiło się na rynku tak dużo różnych marek, że nawet najbardziej doświadczony... więcej»

Hotelarze, których znam

W trakcie mojej pracy w American Automobile Association i w latach następnych, miałem przywilej spotykania się i pracowania z setkami właścicieli... więcej»

Jak zapewnić sobie personel hotelowy?

Yeoh Siew Hoon zastanawia się skąd pozyskiwać personel dla wszystkich nowo budowanych hoteli. Kiedy wędrowałem poprzez pomieszczenia holi w Arabian Travel Market i rozważałam wszystkie plany rozwojowe dla... więcej»

Ułatwienia w planowaniu menu. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 4

Nie ma wątpliwości, że cena jest główną troską przy planowaniu menu bankietowych, ale nie powinna być jedyną. Dziesięć niżej wymienionych czynników jest również godnych rozważenia przy planowaniu w gastronomii.... więcej»

Twoje podejście do sprawy robi różnicę

Nie tak dawno temu, ja i moja żona, planowaliśmy zorganizowanie spotkania z naszymi przyjaciółmi i chcieliśmy na nim po kolacji podać sery. Tak więc wybraliśmy się na lokalny rynek w poszukiwaniu odpowiedniego sera.... więcej»

Czy twoje oferty lojalnościowe są tak efektywne, jak być powinny?

Czy twoja baza danych dotycząca gości mówi ci, jakie elementy motywują twoich najlepszych gości do załatwiania z tobą częstszych interesów – i jak przekwalifikować inne osoby do kategorii „najlepszych... więcej»

Technologia w łóżku

Po latach wprowadzania nowych urządzeń związanych z internetem, pokojowych urządzeń do wytwarzania jogurtu i tytanowych progów, wiele marek obecnie „wraca do podstaw” poprzez wprowadzanie udoskonaleń... więcej»

Starwood ujawnia szczegóły strategii dla swoich ośmiu marek. Nowe elementy standardu obsługi kreowane w każdej marce

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. podaje do wiadomości, że Dyrektor Generalny Steven J. Heyer i pozostali członkowie zespołu wyższego kierownictwa firmy, zaprezentowali strategię biznesową i... więcej»

Przyjęcia stają się większe i lepsze. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 5

Przyjęcia stają się duże. W rzeczywistości tak duże, że zaczynają zastępować tradycyjne kolacje organizowane na wielu konferencjach. I dzieje się tak nie bez przyczyny. Przyjęcia dają ich uczestnikom możliwość... więcej»

Jabłka i pomarańcze – owocowy koszyk doznań gości

„Spójrz, skarbie. Bezpłatny kosz z owocami. Jak miło!” Wrażenia pięknie opakowane i prezentowane, stają się niezapomniane. W sposób naturalny, mamy nadzieję tak uczynić, z pozytywnym doznaniem gości, o... więcej»

Marketing docelowy

Kto to robi, dla kogo? Dlaczego? Co dalej? Ponad dziesięć lat temu pisaliśmy i czytaliśmy artykuły na temat „Śmierci segmentacji rynku” i obietnicy zrodzonej z baz danych klientów i... więcej»

Triki i techniki idealnego wykorzystania

Osoby sporządzające raporty dotyczące rozbieżności w funkcjonowaniu firmy dla celów cotygodniowych lub comiesięcznych spotkań kierownictwa, powinny przewidywać prawdopodobną dyskusję na spotkaniu, w tematach... więcej»

Masz czas na opieranie się...

... to masz czas na sprzątanie! Przepraszam, czy ja słyszę zbiorowe narzekanie? Dawno temu jeden z moich ulubionych menedżerów zwykł powtarzać tę mantrę i zawsze, ale to zawsze – słyszał zbiorowe... więcej»

Studia przypadku udowadniają, że optymalizacja wyszukiwarek przynosi efekty

Mam swoją ulubioną analogię dotyczącą hoteli i tego, w jaki sposób powinny patrzeć na swoje strony internetowe i inicjatywę hotelowego marketingu elektronicznego, zazwyczaj działają nam na nerwy, kiedy jesteśmy w... więcej»

Zaplanuj i zorganizuj przerwy dla uczestników konferencji. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji – cz. 6

W trakcie planowania konferencji, gdzie każdy dolar jest pieczołowicie liczony, mógłbyś zakładać, że nie będziesz w stanie zapewnić uczestnikom nic innego niż kawę, herbatę czy lekkich drinków w czasie porannych... więcej»

Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy, sprzedawaj z większą siłą zanim obniżysz ceny

Kiedy czasy stają się ciężkie, naturalną ludzką skłonnością jest namawianie hotelarzy, aby zmniejszyli ceny, aby zyskać więcej klientów. Przynajmniej jest to ogólny zamysł. Za każdym razem, kiedy obłożenie... więcej»

Wskazówki na temat napiwków

Znowu ten artykuł jest dla kelnerów! Myślę dużo o załodze kelnerów, ponieważ sama byłam kiedyś kelnerką. Nie mogę pomóc, ale obserwuję kelnerów, dobrych i złych i staram się rozszyfrować, dlaczego robią to, co... więcej»

Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień przekształcić się w sukces

Dla działających obiektów hotelowych nie ważne jaka jest sytuacja ekonomiczna w kraju, zawsze będzie zapotrzebowanie na gości aby zapełniać pokoje. Nawet w dobrych czasach nie ma obiektów uzyskujących 100%... więcej»

Rezygnacja ze szkolenia ze sprzedaży nie jest właściwą taktyką

Szkolenie ze sprzedaży jest ostatnią deską ratunku w ciężkich czasach, aby poradzić sobie z największym od lat sześćdziesiątych spadkiem wskaźnika RevPAR. Zdarza się, że niektóre hotele obcinają fundusze na... więcej»

Reklama: jak stworzyć doskonałe ogłoszenia reklamowe (pomimo skromnego budżetu)

Rola reklamy w niezależnych hotelach może być pełna konfliktów. W odpowiednich okolicznościach, może być skuteczna i napędzać biznes do obiektu, a także może stworzyć świadomość na rynku kreującym przyszły popyt.... więcej»

Jak utrzymać na kursie strategię marketingową i sprzedaż

Jaka jest najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby podnieść sprzedaż swoich produktów i usług? To wiedza o tym, co twoi klienci chcą i czego potrzebują. Kiedy firma ogłasza, że straciła miliardy... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 (61) 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji