Czwartek 28 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Bałagan przy obsłudze
Klient siedzący w restauracji czekał na zupę. Kiedy mu ją podano, zauważył w zupie muchę. Wezwał kelnera i spytał „Co ta mucha robi w mojej zupie?” Kelner odpowiedział z zimną krwią „Sądzę, że... więcej»
Wkrótce będziemy na twojej ulicy: Markowy hometel
Yeoh Siew Hoon nie może doczekać się wśliźnięcia się w wygodną bieliznę Sheraton Secrets, nalania sobie martini Marriotta i zadzwonienia do serwisu po kolację z Shangri-La. W przyszłości będziemy mieszkali w... więcej»
Niektórzy witają je z zadowoleniem, niektórzy obawiają się ich. Skuteczni hotelarze korzystają na wprowadzaniu zmian
Pozostając z wielkim szacunkiem dla Stephena Coveya, muszę przyznać, że jego bestseller „Siedem Nawyków Wysoce Skutecznych Osób” był moją mantrą przez wiele lat. Jest to rzeczywiście zdumiewająca... więcej»
Tworzenie doznania - Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 1
Rozpoczynamy publikację cyklu artykułów, które zawarte są w pozycji wydawanej przez magazyn organizatorów konferencji CONVENE nazwanej Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji. Gastronomia jest... więcej»
Jeżeli ją zbudujesz, oni przyjadą… Nieprawda!
Obecnie co najmniej dwa razy w tygodniu, kontaktują się ze mną Dyrektor Generalny lub Dyrektor ds. Marketingu, którzy zapoznali się z ostatnimi danymi dotyczącymi dochodów z hotelowego Internetu, które mówią... więcej»
„Co by było, gdybym mógł... Czy byłbyś...”
„Co by się stało gdybym mógł pokazać ci jak oszczędzać pieniądze, czy byłbyś zainteresowany?”„Co by było, gdybym powiedział ci, że możesz zdobyć większą część rynku, czy chciałbyś posłuchać jak... więcej»
Zmierz i zarządzaj przy pomocy Kluczowych Wskaźników Operacyjnych
Usuń przypuszczenia i spekulacje z zarządzania swoim biznesem poprzez kontrolę wskaźników, które powiedzą ci, jak sytuacja przedstawia się naprawdę. Jest taka prawda biznesowa: „Jeżeli nie możesz czegoś... więcej»
Oto kilka spraw dotyczących zarządzania w hotelarstwie, których nauczyłem się
Po pierwsze i przede wszystkim – poświęć swój czas bardziej na zarządzanie okolicznościami niż ludźmi. Większość ludzi ma trudności w kierowaniu samymi sobą, a więc szanse, że przejmiesz kontrolę nad ich... więcej»
Czego kobiety (naprawdę) pragną
Jako przemysł przeszliśmy długą drogę w procesie zaspokajania potrzeb kobiet – klientek, przez umieszczanie czerwonej róży na łóżku lub wręczaniu jej restauracyjnego menu bez podanych cen. Zdajemy sobie sprawę... więcej»
Jak wygrać gwarancyjną grę – Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji cz. 2
Kiedy rozważysz ilość czynników zmiennych, które mogą wpływać na liczbę uczestników spotkania takich, jak urok miejsca, treść programu, różnorodność prelegentów i zakres rozrywek, w porównaniu z konkurencyjnymi... więcej»
Znaczenie uczynienia z gościnności powszechnego zajęcia
Przez ostatnie kilka lat w wyniku zwiększonego nacisku w przemyśle hotelarskim na szkolenie w zakresie gościnności goście zaczęli oczekiwać wzajemnego pozytywnego oddziaływania ze służbami bezpośredniego kontaktu,... więcej»
Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu
Wielu hotelarzy uważa obecnie, że jedynym sposobem faktycznego pomiaru efektywności hotelowej strony internetowej jest ściąganie rezerwacji dzięki niej wygenerowanych. Dla tych z was, którzy ciągle jeszcze... więcej»
Małe obiekty powinny szukać wyróżnienia niszowego – sprzedawanie wiarygodności, poufność, obsługa klienta
Musimy trzymać się razem, bo inaczej będziemy wisieć osobno” zauważył Benjamin Franklin przy podpisywaniu Deklaracji Niepodległości. Odnosił się on oczywiście do potrzeby zachowania solidarności wśród... więcej»
Poradnik z zakresu napiwków w hotelach luksusowych
Hotele luksusowe są w dzisiejszych czasach przepełnione. I nie odnosimy się tu do niebotycznego poziomu obłożenia czy lobby pełnych gości. Mówimy o eksplozji ludzi z hotelowej obsługi, jeden wyspecjalizowany w... więcej»
Jak zwiększać swoje ceny
Idea podwyżek cen powoduje podniecenie u wielu osób kierujących hotelami. Jednakże inteligentne ustalanie cen jest wielką okazją do przećwiczenia twoich umiejętności marketingowych, zbudowania własnej reputacji i... więcej»
W hotelowym franchisingu rzeczywistość weryfikuje pobożne życzenia
Czy hotelowy franchisinig jest ważny? Odkąd prawie 75% wszystkich amerykańskich hoteli należy do franczyz, być może zgodzisz się ze mną, że franchising ma niebagatelne znaczenie w hotelowym świecie. Czego może... więcej»
W podziemiach centrali Marriotta w pokojach hotelowych Bethesda Sit Seven
Tam projektanci i technicy wymyślają i testują przyszłe pokoje gościnne. Szpanerska przyszłość hoteli jest skrywana w podziemiach na tym przedmieściu Waszyngtonu. Tu znajdziesz pluszowe łóżka, dywany w jaskrawe... więcej»
Przekształcanie ruchu na stronach internetowych we wzrost dochodów
Masz spory ruch na stronie? Teraz zamień go na dolary. Obserwuję różne dane rozrzucone w skali od 0,5% do 20 % dotyczące osób odwiedzających stronę internetową, którzy następnie tu i tam dokonują jakichś rezerwacji;... więcej»
Revenue Management dla laików... (takich jak ja)
Mniejsze hotele powinny również z tego skorzystać. Proszę mnie źle nie zrozumieć, naprawdę nie myślę, że moi czytelnicy, są w tym zakresie amatorami, ale niektóre artykuły o zarządzaniu dochodami... więcej»
Od negocjacji do wyniszczenia się - Kierownicy Hyatta o gastronomii. Przewodnik po Gastronomii dla Organizatorów Konferencji - cz. 3
Aby dowiedzieć się, co się dzieje w kuchniach czołowego łańcucha hotelowego, magazyn organizatorów konferencji CONVENE zorganizował ostatnio dyskusję okrągłego stołu, z udziałem trzech wyższych... więcej»
Pierwsze wrażenia
Czy jest jedna prosta rzecz, jaką można podzielić się ze swoimi pracownikami, która będzie miała największy wpływ na lepszą obsługę klienta. Nie jest to zadanie łatwe, bo nie istnieje model szybkiego... więcej»
Zadziw swojego klienta: trzy klucze do dostarczenia wyjątkowej obsługi klienta
Termin ”obsługa klienta” wywołuje różne odczucia w umysłach ludzi. Jeden wizerunek obejmuje pracowników przyjaznych, uśmiechniętych, chętnych do pomocy, którzy chcą cię obsłużyć w najlepszy sposób. Lub... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji