Czwartek 18 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Rehabilitacja w hotelu? Wyjaśniamy pojęcia od „A” do „Z”!

Wraz z potrzebami klientów i zmieniającymi się trendami w turystyce prozdrowotnej, oferty hoteli i obiektów wypoczynkowych w całej Polsce również polegają modyfikacjom. Obecnie wielu turystów poszukuje miejsc... więcej»

Poznaj fakty. Oblicz zyski. Inwestuj!

Dla osób zamożnych dom w górach jest istotnym składnikiem portfela nieruchomości. Coraz częściej jednak decyzja o jego zakupie nie jest tylko zachcianką podnoszącą prestiż i stopę życiową, ale także dobrą lokatą... więcej»

Dzięki Tato: Sześć lekcji z hotelowego marketingu na Dzień Ojca

Nasz poczciwy stary tata. Męczyliśmy go. Czyściliśmymy jego konta bankowe. Baliśmy się go i zarazem podziwiali. Robiliśmy wszystko, aby osiwiał.Nasze mamy mogą otrzymać kredyt na ponadczasowe lekcje życia, ale uważamy... więcej»

Przyjemność smaku jest prawem, a nie przywilejem

Jeszcze kilka lat temu, hotelarze pogardliwie spoglądali na wygląd stron internetowych współpracujących obiektów noclegowych. Oni byli pewni, że oferta, która nie przedstawiała żadnych standardów lub gwarancji... więcej»

Uśmiech i kreatywność – tak, wykształcenie – niekoniecznie, czyli jak zdobyć pracę w branży hotelarskiej

Już niedługo wielu uczniów stanie przed wyborem kierunku szkoły ponadgimnazjalnej lub szkoły wyższej. Wybór ścieżki kariery jest tym trudniejszy, że oczekiwania rynku pracy zmieniają się jak w kalejdoskopie, a realia... więcej»

Jak dodać szczyptę tajemniczości do doznania twoich gości

Jeżeli potrzebujesz jakichś pomysłów, jak dodać trochę tajemniczości do doznań gości hotelowych, przeczytaj ten artykuł. Jeżeli jesteś fanem satysfakcji klientów (CS), to na miłość boską, nie czytaj tego! Mógłbyś... więcej»

Revenue Management dla dyrektora naczelnego

Dyrektorzy naczelni reprezentują różne poziomy pojmowania procesu zarządzania dochodem (revenue management). W tym roku wielkich szans i okazji to, czego nie wie i nie rozumie dyrektor naczelny może nagle... więcej»

Szkolenie kelnerów – To jest Showbusiness

W dzisiejszym, coraz bardziej konkurencyjnym przemyśle hotelarskim właściciele i kierownictwo hoteli ciągle poszukują odpowiedzi na ważne pytanie – W jaki sposób rekrutować, utrzymywać u siebie i motywować... więcej»

Robienie interesów wśród przyjaciół jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek

Łatwo jest zapomnieć, w szaleńczym tempie pracy branży hotelarskiej, o potrzebie stworzenia możliwości porozmawiania z innymi specjalistami z branży. Pokaż mi hotelarza, który odniósł sukces, a wkrótce okaże się, że... więcej»

Efektywność rezerwacji: Pomiary wydajności hotelowego centrum zgłoszeniowego

Czy wiesz, kto jest twoim najlepszym pracownikiem w zakresie konwersji rezerwacji? Centrum zgłoszeniowe charakteryzuje się bardzo dynamiczną działalnością, a przez to jest dość trudne w zarządzaniu. Reprezentuje ważny... więcej»

Jak można zmienić zdenerwowanego gościa w fana twojego hotelu?

Wszyscy byliśmy w takiej sytuacji, kiedy gość podchodzi do biurka, zdenerwowany i krzyczący z oburzenia. Radzenie sobie z rozdrażnionymi gośćmi jest jednym z najbardziej nieprzyjemnych zadań dla każdego... więcej»

Hotelowe lekcje płynące z serialu Downtown Abbey

Dla tych, którzy nie znają przedmiotu niniejszych rozważań, wyjaśniam, iż Downton Abbey jest spektakularnym serialem obyczajowym umiejscowionym w tytułowej posiadłości arystokratycznej na obrzeżach Londynu, którego... więcej»

Pięć gwarantowanych sposobów utraty klientów

Sprzedaż jest biznesem budowania relacji, budowania zaufania i tworzenia bliskich kontaktów na zasadzie wzajemnego porozumienia. Niestety, wielu sprzedawców nieświadomie robi dokładnie odwrotnie.Nic nie odstrasza... więcej»

Floorplanet – różnorodny wybór pokryć podłogowych do hoteli i nie tylko

Komfortowa, piękna, a może oryginalna?Tak naprawdę współczesna podłoga może posiadać wszystkie te cechy, a nawet wiele innych. Internetowy sklep www.floorplanet.pl oferuje bowiem bogaty wybór płytek dywanowych,... więcej»

Animacyjne i interaktywne aplikacje dla marketingu w gastronomii

Noble House Hotels & Resorts – prywatna firma będąca właścicielem hoteli i spółka nimi zarządzająca - wykorzystuje interaktywne aplikacje i cyfrową integrację usług, umożliwiając ich dostępność we wszystkich... więcej»

Nowy model przywództwa i zarządzania w hotelarstwie: pokorny i pewny siebie szef

Przywództwo i zarządzanie muszą być całkowicie ze sobą zespolone, bowiem obie te funkcje są potrzebne do promowania innowacji i nauki organizacji w branży hotelarskiej. Przywództwo musi pozostawać w doskonałej... więcej»

Hotelowa siła robocza: Jedno zepsute jabłko

Jak czułby się Pan Appleseed, gdyby jakieś z sadzonek, którymi się opiekował, zmieniły się w drzewa z zepsutymi jabłkami? Jak czują się hotelowi liderzy, kiedy pracownicy, których wybrali, zadbali o nich i... więcej»

Pięć fundamentalnych rzeczy, o które powinno zadbać hotelowe centrum fitness

Wielu operatorom z branży hotelarsko-gastronomicznej wydaje się, że stała koncentracja na usłudze fitness jest mało prawdopodobna ze względu na mnogość innych priorytetów. Jednakże, jak wszyscy wiemy, oczekiwania... więcej»

Czy zarządzasz swoim hotelem wystarczająco skutecznie?

Wydajność jest najważniejszą rzeczą w zarządzaniu przedsiębiorstwem, bo czas to pieniądz. Jeśli koszty operacyjne są wyższe niż powinny być ze względu na nieefektywność, twoje marże będą znacznie niższe, niż mogłyby... więcej»

Panie w trakcie lunchu

Hotelowy bar. Same tylko te słowa, ze swoimi przesiąkniętymi dymem papierosowym, implikacjami wynikającymi z przygodnych znajomości, powinny być dostatecznie wystarczającym powodem, aby samotne kobiety... więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa

     Zadanie 1. Który element marketingu-mix zastosował hotel "X" zawierając umowę partnerską z biurem podróży?A. ProduktB. CenęC. DystrybucjęD. Promocję.Zadanie 2. Które działania... więcej»

Hotele nie powinny ukrywać swoich numerów telefonicznych ani adresów emailowych

Nowym trendem pojawiającym się w środowisku hotelarskim, który zwrócił moją uwagę, jest ukrywanie przez hotelowych pracowników marketingu numerów telefonów do hotelu, zaczynających się od 800 czy numerów lokalnych, a... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji