Sobota 21 Październik 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Darwin miał rację. Prawidłowy proces selekcji pracowników spowoduje, że będziesz najlepiej przystosowany!

Osaczenie rotacją kadry, mniej niż godny zaufania zasób wykwalifikowanego personelu, który stale się wykrusza, a jednocześnie stanie w obliczu zwiększających się kosztów i oczekiwań, hotelarstwo znalazło się między... więcej»

Nie można wyłączyć prawa dochodzenia odszkodowań

Organizator imprezy turystycznej nie ma prawa dowolnie dokonywać potrąceń z kwoty wpłaconej przez klienta, który rezygnuje z wyjazdu. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował postanowienia... więcej»

Przełomowy wyrok w sprawie ZAiKS kontra kablówki

Twórcy filmów i audycji nie mają prawa do dodatkowego wynagrodzenia od operatorów kablowych, jeśli ich utwory zostały wykorzystane jako składowe utworów audiowizualnych - tak uznał Sąd Najwyższy w wyroku... więcej»

Odliczenie VAT od usług gastronomicznych tylko dla firm turystycznych i przewozowych

Firma nie może odliczyć VAT naliczonego od zakupu usług gastronomicznych, nawet jeżeli stanowią one element kalkulacyjny przy wynajmie sali konferencyjnej i są wykazane jako jedna pozycja na wspólnej fakturze. ... więcej»

Obietnica jakości obsługi nie zrealizowana z powodu personelu

Niezależnie od tego czy działasz w pionie operacyjnym, personalnym, consultingu czy poszukujesz pracy, znasz ten problem i znasz odpowiedzi na wszystkie pytania.Przez ile lat przemysł borykał się ze 100 % rotacją... więcej»

Od telewizora w hotelu trzeba płacić tantiemy i abonament

Oprócz opłat na rzecz twórców hotele muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny Prowadzący hotele muszą płacić twórcom programów za to, że goście mają w pokojach możliwość oglądania telewizji lub słuchania radia.... więcej»

Filmy w hotelach pod ochroną praw autorskich

Rozprowadzanie sygnału za pomocą odbiorników telewizyjnych przez podmiot świadczący usługi hotelarskie na rzecz klientów przebywających w hotelu chronione jest prawem autorskim. Trybunał stwierdził, że pojęcie... więcej»

Gdzie nie budować hotelu

Gospodarka się rozwija. Ludzie zaczęli znowu podróżować. Biznes hotelowy zwyżkuje. Oczywiście wiesz, co to oznacza. Oznacza to, że operatorzy hotelowi nabierają coraz szybszego tempa w planowaniu, finansowaniu i... więcej»

Osiąganie doskonałości: Jak prawdziwie rozumieć i spełnić potrzeby, wymagania i życzenia klientów

Moja wizja prowadzenia firmy zawsze opierała się na trzech zasadach: wiedzy na temat swojego produktu, zrozumieniu klienta oraz braku akceptacji dla mierności i przeciętności.Poznanie swojego produktu jest... więcej»

Zidentyfikuj bariery i usuń wymówki – „zielony” przewodzi

Rok 2006 wydaje się być rokiem, w którym „zieloni” zaznaczyli swój zdecydowany wpływ na wydarzenia, wyostrzając naszą wrażliwość, sumienia i świadomość. Mnogość źródeł faktów, kwestii i problemów oraz... więcej»

Hotelarze, których znam

W trakcie mojej pracy w American Automobile Association i w latach następnych, miałem przywilej spotykania się i pracowania z setkami właścicieli... więcej»

Starwood ujawnia szczegóły strategii dla swoich ośmiu marek. Nowe elementy standardu obsługi kreowane w każdej marce

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. podaje do wiadomości, że Dyrektor Generalny Steven J. Heyer i pozostali członkowie zespołu wyższego kierownictwa firmy, zaprezentowali strategię biznesową i... więcej»

Rezygnacja ze szkolenia ze sprzedaży nie jest właściwą taktyką

Szkolenie ze sprzedaży jest ostatnią deską ratunku w ciężkich czasach, aby poradzić sobie z największym od lat sześćdziesiątych spadkiem wskaźnika RevPAR. Zdarza się, że niektóre hotele obcinają fundusze na... więcej»

Przywództwo w biznesie

Artykuł „Przywództwo w biznesie” rozpoczyna serię kolejnych siedmiu artykułów Eda Rehkopfa na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Sukces w biznesie Celem każdego biznesu jest... więcej»

Przywództwo oparte na obsłudze

Drugi z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Zasady przywództwa Zasady wspólne dla wszystkich przywódców odnoszących sukcesy, bez względu na ich pochodzenie zostały już... więcej»

Znakomite hotelarstwo – Drogowskaz do doskonałości. Przekraczanie oczekiwań naszych gości

Bagno mierności, nasz przemysł hotelarski zagubił cel – przewyższanie oczekiwań naszych gości, mierzonych przez ich satysfakcję. To jest nasz zysk końcowy – nasi goście, ich nadzieje i to, co... więcej»

Wydobądź z ludzi, co najlepsze. Zastosowanie w zespole recepcji, obsługi pięter, recepcji

Ostatnio przenieśliśmy biuro naszego stowarzyszenia (SHM) i podczas tej przeprowadzki natrafiłem na książkę, którą przeczytałem na studiach, a którą obiecałem, że nigdy jej nie wyrzucę ani nie pozbędę się jej.... więcej»

Jak stać się liderem w obsłudze

Trzeci z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Konsekwentne podążanie i praktykowanie zasad przywództwa, praca nad rozwijaniem cech lidera opartego na obsłudze sprawia, że... więcej»

10 błędów bezpieczeństwa, jakie popełniają dyrektorzy hotelu i jak ich uniknąć

Każdy hotel i dyrektor hotelu popełnia błędy; to część ludzkiej natury. Wszystkie błędy są kosztowne; ale niektóre mają większy niż inne wpływ finansowy. Następująca lista wskazuje na potencjalnie kosztowne luki w... więcej»

Ukryte centrum zysku w twoim hotelu

Jakie są centra zysku w twoim hotelu? Najprawdopodobniej myślisz o konferencjach, weselach, imprezach, spotkaniach, turystach i innych odwiedzających. Ale istnieje inny sposób, jaki możesz dodać do zysków, bez... więcej»

Najlepszy dyrektor ds. Sprzedaży, jakiego spotkałem. Co mają ze sobą wspólnego najlepsi?

Po moim artykule opisującym „Najlepszego dyrektora hotelu, jakiego spotkałem” zostałem zasypany wieloma e-mailami. Dziękuję wam wszystkim. Wygląda na to, że wiele osób dostrzega te same cechy. Wydaje... więcej»

Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel

10. Rozpoznanie, że zarządzanie dochodem jest robotą wyłącznie działu recepcji hotelu. 9. Przyzwolenie, aby pośrednicy internetowi sprzedawali nasze pokoje po wybranych przez nich cenach, a następnie uskarżanie się... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15 16 »

Pomaganie integruje ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem występuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji