Czwartek 28 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Zarządzanie
Obsługa swoich pracowników
Czwarty z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Najważniejszym polem działania kierownika jest załoga. To ludzie, na których lider ma największy wpływ i nad którymi sprawuje... więcej»
Dawid i Goliat: Jak niezależne hotele mogą z sukcesem konkurować z dużymi łańcuchami
Wszyscy znamy koncepcję, że dwóch może żyć taniej niż jeden i to z pewnością ma przełożenie na duże łańcuchy z wieloma obiektami. Podzielone koszty, hurtowe zakupy i zcentralizowane funkcje przyczyniają się do... więcej»
Revenue Management 2006 – Ryzyko i nagrody
Wiem, że jesteście gdzieś tam - wy, którzy adresujecie te obawy do swojego umysłu, po świątecznym rozgardiaszu – czy możemy rzeczywiście osiągnąć taki budżet w 2006 r.?Odpowiedź brzmi – i tak i nie... więcej»
Dziesięć kluczowych zagadnień i wyzwań stojących przed przemysłem hotelarskim w 2006 r.
Na ostatniej dorocznej Konferencji ISHC (International Society of Hospitality Consultants ) w San Diego w Kalifornii, członkowie ISHC brali udział w dyskusjach panelowych mających na celu identyfikację... więcej»
Chcesz lepszych wyników? Oczekuj lepszych sprzedawców
Przez kilkanaście ubiegłych lat przemysł hotelarski czerpał korzyści wynikające z siły krajowej gospodarki wywierającej wpływ zarówno na hotelarstwo jak i na segment wypoczynkowy, a wszystkie wskaźniki rozwoju... więcej»
Atut marki i zrównoważone działania w przemyśle hotelarskim
Branding jest jednym z dominujących trendów w przemyśle hotelarskim ogółem. W USA penetracja marki we wskaźniku obiekty markowe do niemarkowych wynosił ponad 70 % w przemyśle hotelarskim, w Kanadzie niewiele... więcej»
Równoważenie umysłu, ciała i ducha: dlaczego aktualna eksplozja obiektów SPA to wciąż tylko wierzchołek góry lodowej
Poprzednia dekada była świadkiem gwałtownego rozwoju luksusowych hoteli SPA i ośrodków SPA, spowodowanego głównie znaczącym popytem klientów i faktem, że marże w działalności SPA należą do najwyższych w... więcej»
Obsługa akcjonariuszy
To już przedostatni z cyklu siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Kim są akcjonariusze? Czy firma jest własnością prywatną czy publiczną, to akcjonariusze są właścicielami... więcej»
W kwestii przywództwa
Ludzie nie lubią być kierowani. Oni chcą być prowadzeni. Poradź sobie. Prowadź ludzi. Przywództwo jest definiowalną jakością udanego zarządzania hotelem, ale trudno jest w jasny sposób wyartykułować, czym... więcej»
Liderzy, strzeżcie się!
To już ostatni z siedmiu artykułów na temat zarządzania i roli lidera w hotelarstwie. Pewne działania podejmowane przez kierowników mogą powodować powstawanie problemów dla ciebie i twojej firmy. Przedstawione... więcej»
Prognozowanie najlepszym sposobem kontrolowania kosztów
Przy pomocy inteligentnego ‘patrzenia w przyszłość’ możesz dostosować przewidywany poziom wielkości prowadzonego biznesu, unikając przerostów zatrudnienia czy niesprzedanych zapasów.... więcej»
Goście hoteli luksusowych nie życzą sobie żadnych usterek, żadnych przeprosin
Czy pamiętasz kiedy ostatnim razem zameldowałeś się w hotelu i spotkałeś jego „gospodarza” - dyrektora naczelnego? Prawdopodobnie nie. Większość dyrektorów hoteli spędza swoje dni w pracy na zebraniach... więcej»
Nadaj markę swoim momentom prawdy
Najlepsze marki podają wiele przyczyn, dla których powinieneś nabyć ich produkt i zostać ich lojalnym klientem. Dwa aspekty doskonałości marki są tutaj najistotniejsze: zidentyfikowanie kluczowych momentów w... więcej»
Hotele zaniżają ceny: oto formuła
Wiedza, w jaki sposób, takie czynniki jak podaż i popyt, pomagają w ustalaniu cen, może zaoszczędzić ci pieniędzy i zmniejszyć ryzyko w działalności. Czy targowałeś się ostatnio z hotelem w sprawie niższych... więcej»
Synergia pożądana w rozwoju „punktów styku” gościa
Synergizm jest nadużywanym słowem, tak jak networking, ale znakomicie oddaje istotę tego, co musi dominować dla osiągnięcia dynamicznego sukcesu w biznesie, niezależnie od tego czy jest to samodzielny interes... więcej»
Połknij swoją hotelową konkurencję: Zacznij od podstaw, dodaj szczyptę badań i odrobinę zdrowego rozsądku
Nie jestem szefem kuchni, ale wiem jak połknąć konkurencję. Jednym z najlepszych sposobów zmierzenia sukcesu twojego hotelu jest porównanie jego rezultatów z rezultatami konkurencji. W wielu obszarach porównanie... więcej»
Poprawa relacji pomiędzy działem sprzedaży a recepcją wymaga wysiłku
Bardzo dobrze przypominam sobie mój wczesny okres pracy w przemyśle, kiedy nosiłem identyfikator napisem „portier” czy „recepcjonista” i jak podziwiałem olśniewające mnie, stanowisko pracy... więcej»
Niektórzy witają je z zadowoleniem, niektórzy obawiają się ich. Skuteczni hotelarze korzystają na wprowadzaniu zmian
Pozostając z wielkim szacunkiem dla Stephena Coveya, muszę przyznać, że jego bestseller „Siedem Nawyków Wysoce Skutecznych Osób” był moją mantrą przez wiele lat. Jest to rzeczywiście zdumiewająca... więcej»
Oto kilka spraw dotyczących zarządzania w hotelarstwie, których nauczyłem się
Po pierwsze i przede wszystkim – poświęć swój czas bardziej na zarządzanie okolicznościami niż ludźmi. Większość ludzi ma trudności w kierowaniu samymi sobą, a więc szanse, że przejmiesz kontrolę nad ich... więcej»
Znaczenie uczynienia z gościnności powszechnego zajęcia
Przez ostatnie kilka lat w wyniku zwiększonego nacisku w przemyśle hotelarskim na szkolenie w zakresie gościnności goście zaczęli oczekiwać wzajemnego pozytywnego oddziaływania ze służbami bezpośredniego kontaktu,... więcej»
Małe obiekty powinny szukać wyróżnienia niszowego – sprzedawanie wiarygodności, poufność, obsługa klienta
Musimy trzymać się razem, bo inaczej będziemy wisieć osobno” zauważył Benjamin Franklin przy podpisywaniu Deklaracji Niepodległości. Odnosił się on oczywiście do potrzeby zachowania solidarności wśród... więcej»
W hotelowym franchisingu rzeczywistość weryfikuje pobożne życzenia
Czy hotelowy franchisinig jest ważny? Odkąd prawie 75% wszystkich amerykańskich hoteli należy do franczyz, być może zgodzisz się ze mną, że franchising ma niebagatelne znaczenie w hotelowym świecie. Czego może... więcej»
Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»
Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»
Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»
Pomaganie integruje ...więcej»
Zawód: hotelarz ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji