Niedziela 30 Kwiecień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Hotele zaniżają ceny: oto formuła

Wiedza, w jaki sposób, takie czynniki jak podaż i popyt, pomagają w ustalaniu cen, może zaoszczędzić ci pieniędzy i zmniejszyć ryzyko w działalności. Czy targowałeś się ostatnio z hotelem w sprawie niższych... więcej»

Synergia pożądana w rozwoju „punktów styku” gościa

Synergizm jest nadużywanym słowem, tak jak networking, ale znakomicie oddaje istotę tego, co musi dominować dla osiągnięcia dynamicznego sukcesu w biznesie, niezależnie od tego czy jest to samodzielny interes... więcej»

Połknij swoją hotelową konkurencję: Zacznij od podstaw, dodaj szczyptę badań i odrobinę zdrowego rozsądku

Nie jestem szefem kuchni, ale wiem jak połknąć konkurencję. Jednym z najlepszych sposobów zmierzenia sukcesu twojego hotelu jest porównanie jego rezultatów z rezultatami konkurencji. W wielu obszarach porównanie... więcej»

Poprawa relacji pomiędzy działem sprzedaży a recepcją wymaga wysiłku

Bardzo dobrze przypominam sobie mój wczesny okres pracy w przemyśle, kiedy nosiłem identyfikator napisem „portier” czy „recepcjonista” i jak podziwiałem olśniewające mnie, stanowisko pracy... więcej»

Niektórzy witają je z zadowoleniem, niektórzy obawiają się ich. Skuteczni hotelarze korzystają na wprowadzaniu zmian

Pozostając z wielkim szacunkiem dla Stephena Coveya, muszę przyznać, że jego bestseller „Siedem Nawyków Wysoce Skutecznych Osób” był moją mantrą przez wiele lat. Jest to rzeczywiście zdumiewająca... więcej»

Oto kilka spraw dotyczących zarządzania w hotelarstwie, których nauczyłem się

Po pierwsze i przede wszystkim – poświęć swój czas bardziej na zarządzanie okolicznościami niż ludźmi. Większość ludzi ma trudności w kierowaniu samymi sobą, a więc szanse, że przejmiesz kontrolę nad ich... więcej»

Znaczenie uczynienia z gościnności powszechnego zajęcia

Przez ostatnie kilka lat w wyniku zwiększonego nacisku w przemyśle hotelarskim na szkolenie w zakresie gościnności goście zaczęli oczekiwać wzajemnego pozytywnego oddziaływania ze służbami bezpośredniego kontaktu,... więcej»

Małe obiekty powinny szukać wyróżnienia niszowego – sprzedawanie wiarygodności, poufność, obsługa klienta

Musimy trzymać się razem, bo inaczej będziemy wisieć osobno” zauważył Benjamin Franklin przy podpisywaniu Deklaracji Niepodległości. Odnosił się on oczywiście do potrzeby zachowania solidarności wśród... więcej»

W hotelowym franchisingu rzeczywistość weryfikuje pobożne życzenia

Czy hotelowy franchisinig jest ważny? Odkąd prawie 75% wszystkich amerykańskich hoteli należy do franczyz, być może zgodzisz się ze mną, że franchising ma niebagatelne znaczenie w hotelowym świecie. Czego może... więcej»

Revenue Management dla laików... (takich jak ja)

Mniejsze hotele powinny również z tego skorzystać. Proszę mnie źle nie zrozumieć, naprawdę nie myślę, że moi czytelnicy, są w tym zakresie amatorami, ale niektóre artykuły o zarządzaniu dochodami... więcej»

Umacnianie w załodze 'siły uwalniania się' kluczowym składnikiem szkolenia z odzyskiwania usługi

Od zawsze prawie każdy program szkoleniowy dotyczący obsługi gościa w przemyśle hotelarskim zajmuje się koncepcją odzyskiwania usługi. Typowo te programy dają załodze pierwszej linii proces, według którego należy... więcej»

Linia frontowa jest równa linii dolnej

Większość z nas słyszała pewnie określenie “Linia frontowa jest linią dolną”, co odnosi się oczywiście do pracowników firmy. Oznacza to, że w oczach klienta pracownicy linii frontowej w firmie są... więcej»

Przypomnij sobie rolę gospodarza

Wzrastająca liczba hoteli boutique i sukces małych obiektów oraz różnego typu zajazdów w kraju (przyp. red. USA) pokazuje, że nasi goście żądają doznania bardziej na nich skoncentrowanego. Jak możemy dać im tej... więcej»

Poprowadź trend, aby stać się skoncentrowanym na gościu

W sztuce gościnności zawarte są dwa aspekty określane jako: przyjęcie i umilenie pobytu gościa w szczodry i uprzejmy sposób. Agresywnie wprowadzamy na rynek nasze składniki rozrywki, tworząc doznania, które... więcej»

Zatrzymanie najlepszych nie odejdzie - John Boe

Jakie są krytyczne czynniki, które przyczyniają się do zatrzymanie najlepszych sprzedawców? Dlaczego niektórzy manadżerowie od sprzedaży są w stanie ciągle werbować i zatrzymywać wysokiej klasy sprzedawców podczas... więcej»

Strategiczne podejście do prawdziwego poznania gościa

W przemyśle hotelarskim przez ostatnich kilka lat mnóstwo mówi się o tak zwanym Zarządzaniu Relacjami z Klientem (CRM – Customer Relationship Management). W rzeczywistości, jeśli zapytałbyś wielu operatorów... więcej»

Szkolenie załogi pierwszej linii z zasad Revenue Management

Przy ciągle pomnażających się kanałach dystrybucji, które obecni menadżerowie od dochodu muszą pilnie śledzić, ostatnią rzeczą, jaką oni pragną jest obowiązek szkolenia innych czyli praca trenera dodana do ich... więcej»

Aktywne słuchanie

Aktywne słuchanie to sztuka słuchania empatycznego i nie-defensywnego. Można uniknąć prawie wszystkich trudnych sytuacji, jeśli opanuje się sztukę aktywnego słuchania, słuchania dla zrozumienia, a nie... więcej»

Symbol hotelarstwa - ananas, zmienił się w kumquata. Goście schodzą na dalszy plan

Światła się palą, ale nikogo nie ma w domu! To stare powiedzenie w odpowiedni sposób ukazuje poziom hotelarstwa w niektórych rejonach USA w dzisiejszych czasach. Operatorzy hotelowi są zmęczeni, wycieńczeni,... więcej»

Czy twoje pokoje są skonfigurowane dla ich najlepszego i najwyższego wykorzystania?

“Zbuduj go a oni przyjdą” może działać w sferze snów, ale niekoniecznie w przemyśle hotelowym. Bardziej precyzyjnym określeniem może być „Zbuduj go odpowiednio, a oni przyjdą”. Aby zdać sobie... więcej»

Doskonałość obsługi: umiejętność przewodzenia

Wszyscy wiemy, że inicjatywy dotyczące obsługi klienta przychodzą i odchodzą, zazwyczaj rozpoczynają się fanfarami i cicho odchodzą. Za każdym razem, gdy tak się dzieje, pracownicy organizacji stają się coraz... więcej»

Hotel Delano w Miami: Wyróżnianie się jest wszystkim w całym tym zamieszaniu

Wyobraź sobie… Miesiąc marzec. Temperatura 78 st. F z lekkim wiaterkiem znad Atlantyku, który daje orzeźwienie po długiej podróży. Podążając za rekomendacją odwiedzenia tego, co magazyn Voque nazywa... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 »

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości ...więcej»

Jak samodzielnie stworzyć turystyczną aplikację mobilną? ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

lepiej póżno niż wcale-myślenie ma przyszłość!

2017-02-07, 18:07:51 ~rympał

Byłem tam z żoną 04.01.2017 r , coś wspaniałego , długo nie...

2017-01-29, 14:05:23 ~pasek

Z przyjemnością czytam i podziwiam zmiany zachodzące na...

2017-01-25, 22:55:32 ~Student

Ten Hotel w Kościelisku zdecydowanie daje radę. Z czystym...

2016-12-28, 00:09:29 ~sin

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji