Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Nie ma jak w domu: Nowy wzorzec hotelu jako domu

Czy ktokolwiek z was przypomina sobie czasy, kiedy podróżowanie było wytwornością? Poważnie. I nie odwołuję się do zamierzchłych czasów Titanica, kiedy Astorowie i Guggenheimowie podróżowali statkami wyposażonymi... więcej»

Kontrolna lista zadań: Czy postępujesz zgodnie z tymi pięcioma zaleceniami, aby być bardziej efektywnym w pracy?

1) Przestrzegaj stałego codziennego rytuałuOto przykład jednego z nich polecanego przez Petera Bergmana, który pomoże ci w maksymalizacji wykorzystania czasu pracy.W ciągu zaledwie 18 minut: znajdziesz koncentrację,... więcej»

Wyzwania stojące przed Reveneue Management: Lista 5 czołowych zagadnień

Należy uczciwie powiedzieć, że Revenue Management zagościło już w branży hotelarskiej. W miarę upływu lat stało się częścią głównego nurtu: spotyka się coraz więcej artykułów napisanych na temat różnych aspektów... więcej»

Czym jest budowanie hotelowej reputacji

W jednej ze swoich publikacji nawiązywałem do faktu, że to hotelowa reputacja wpływa na to, czy hotel odnosi sukces. I tak długo, jak długo będziesz w stanie utrzymać lub poprawić tę reputację, to żaden konkurent... więcej»

Zwiększanie dochodu poprzez wątpliwy marketing

Dobry marketing i dobra obsługa mogą skutkować wyższymi dochodami. Nie ma co do tego wątpliwości. A co z etyką i moralnością? Czy możemy usprawiedliwiać wszystkie metody działania, których celem jest pozyskiwanie... więcej»

Sposób, w jaki powinien być prowadzony każdy hotel

Czy byłeś ostatnio w podróży? Dlaczego obecnie większość doznań z pobytu w hotelu, bez wyjątku, są tak słabe? Wydaje się, że przewodzi miernota. Ale twój hotel może być zwycięzcą, kiedy będzie kierować się... więcej»

Czy jesteś zbyt zapracowany, aby być wydajnym? Dlaczego klienci nie powinni być twoim najważniejszym priorytetem?

Bądźmy szczerzy – jeżeli pracujesz dla firmy – to twoim najważniejszym celem jest zarabianie pieniędzy – i kropka. Możesz mieć poza tym wtórne pod względem ważności cele, służące interesom twoich... więcej»

Przywództwo w hotelarstwie

W ostatnim czasie omawiałem takie tematy, jak obsługa klienta, szkolenia, problemy na styku pracowników umysłowych z fizycznymi, jak również wiele innych zagadnień, które trapią branżę hotelarską i to przywiodło... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 2/2

Błąd # 6 Działalność hotelowa różni się od branży sprzedaży detalicznej, ale obecni doradcy mojego centrum handlowego poradzą sobie z tym• Działalność hotelowa zbyt mocno różni się od sprzedaży detalicznej, aby... więcej»

Dziesięć największych błędów popełnianych przez centra handlowe przy włączaniu do swojej działalności obiektów hotelowych – cz. 1/2

Wielkie szanse ... i niebezpieczeństwa ... czyhają na właścicieli centrów handlowych, którzy mają zamiar poszerzyć działalność swoich przedsięwzięć o hotele.Interesująca koincydencja szeregu czynników wywołała falę... więcej»

Prawidłowa struktura krótkoterminowych zachęt motywacyjnych dla personelu sprzedaży

Wraz z rosnącym naciskiem na wspieranie bezpośrednich rezerwacji kosztem kanałów niezależnych, coraz więcej revenue managerów i szefów dystrybucji zdaje sobie sprawę, że pracownicy rezerwacji i recepcji, którzy często... więcej»

Maksymalizuj wyniki swojego najważniejszego aktywu – twoich pracowników

Parafrazując J.W. Marriotta „Jeżeli dbasz o swoich pracowników, oni dbają o klientów, którzy w zamian troszczą się o biznes”Większość czasu i pieniędzy spędzamy na wyliczaniu, czego oczekują nasi... więcej»

Wytwory kultury twojej korporacji – Co by powiedział Indiana Jones?

Archeolodzy zajmują się wytworami człowieka. Kiedy wygrzebują z ziemi te fragmenty postrzępionych konstrukcji budowlanych, srebrnych garnków, rozpadających się murów, pisma starożytnego – to zaczynają powoli,... więcej»

Sztuka i nauka gościnności

Aby odnosić sukcesy, dzisiejszy kierownik w przemyśle gościnnym musi być fanatykiem obsługi, marketingowym guru, analitykiem z Wall Street, rzeczoznawcą od nieruchomości i dużej klasy fachowcem z zakresu... więcej»

Cztery typy szefów marnotrawiących swój czas

Czy masz odczucie, że pracujesz dłużej i dłużej, ale nie posiadasz proporcjonalnie odpowiedniego wpływu na funkcjonowanie swojego biznesu?Jeśli odpowiedziałeś tak, to wiedz, że przynajmniej nie jesteś w tym... więcej»

Outsourcing: Najlepszy przykład, że suma części jest większa od całości

Outsourcing w ciągu ostatnich kilkunastu lat, zyskał sobie negatywną percepcję na rynku. Ostatnio wiąże się go z tendencją rejestrowaną w kręgu poważnego biznesu, zmierzającą do zlecania wykonywania niektórych... więcej»

Rotacja kadry. Możesz z tym walczyć

Wszyscy musimy zmierzyć się z bólem głowy, kiedy przychodzi nam obsadzać wolne stanowiska w środku sezonu a rynek pracy w regionie jest już zapełniony. Zatrudniasz, szkolisz, oni odchodzą i zaczynasz znowu od... więcej»

Jak zatrzymywać zwycięzców: sprawdzone techniki zarządzania na utrzymanie najlepszej załogi

Po spędzeniu mnóstwa czasu i wydaniu pieniędzy na wyszukanie i zatrudnienie dostępnego na rynku personelu o najwyższych kwalifikacjach, możesz znaleźć się w bardzo szczęśliwej pozycji posiadania osób wspaniałych,... więcej»

Planujecie uruchomienie hotelu? Porady dla hotelarzy

Wydaje się, że kiedy oceniamy surową działkę budowlaną, która ma się w końcu stać hotelem, musimy skupić się na kilku podstawowych wskazówkach. Wybór odpowiedniego miejsca zawsze zakłada najlepsze umiejscowienie... więcej»

Najbardziej efektywni liderzy wykonują każdego dnia 15 czynności w sposób automatyczny

Przywództwo jest wyuczonym zachowaniem, które po pewnym czasie staje się zachowaniem podświadomym i automatycznym. Liderzy przykładowo, mogą zdecydować o podjęciu kilku ważnych decyzji dotyczących danej kwestii, w... więcej»

Co kryje się za uśmiechami pracowników hoteli

Betty pracowała ciężko dla ABC Hotel Management Company przez ponad 25 lat. Dawno juz przekroczyła wiek uprawniający do świadczeń emerytalnych, no i ostatecznie musiała się pożegnać z pracą. Ciężka praca i wiek... więcej»

Skrzynki szczęścia pomagają hotelom w uzyskaniu swoich celów

Dla większości hoteli rok podatkowy połączony z kalendarzowym, to okres, kiedy kierownicy wynurzają się z czerwonymi oczami z pozornie niekończących się spotkań związanych z prognozami budżetu ze... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji