Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Porady w zakresie przywództwa sprzedażowego dla dyrektorów hoteli

W wojnie o udziały w rynku, dyrektorzy hoteli z przygotowaniem w sprzedaży mają wyraźną przewagę nad innymi. Dla dyrektorów, którzy wypracowali sobie tę pozycję poprzez pracę w innych działach, utrzymanie... więcej»

Gdzie jest twoje biurko? Czyli lekcja dla menedżerów hotelarstwa

Efektywni hotelowi liderzy zajmują się szerokim spektrum wyzwań, możliwości i okazji wydarzających się każdego dnia w specyfice serwisu marketingowego i operacyjnego. Technologia i szkolenia mogą wspierać... więcej»

Dziesięć wyznaczników prestiżu wymagających monitorowania w sieci przez wszystkie obiekty hotelarskie

Poziom 1 – Kluczowy 1. Nazwa twojego hotelu Bez wątpienia, jeżeli gość będzie miał do powiedzenia coś negatywnego (lub pozytywnego) o twoim hotelu, będzie musiał wspomnieć jego nazwę. Minimum tego co... więcej»

Pierwszy krok w nowej sprzedaży: Uwierz, że jest to możliwe!

Jako osoba od lat związana z przemysłem hotelarskim, zawsze z zainteresowaniem obserwowałem, jak hotele zachowują się w czasie ekonomicznej stagnacji. Ten obecny zastój jest wyjątkowo interesującym zjawiskiem do... więcej»

Pięciogwiazdkowe przewodnictwo: Co jest potrzebne do zostania pięciogwiazdkowym liderem?

Pięciogwiazdkowi liderzy dzielą wiele spośród tych samych zalet. Jedną z takich zalet jest wiara, że ich zespół może być wielki. Jeżeli nie są wielcy, liderzy pytają samych siebie, czy ich pracownicy są niezdolni do... więcej»

Jak zmienić doświadczenie gościa w całej hotelowej sieci

Artykuł ten opisuje główne kroki, jakie biuro korporacyjne łańcucha hotelowego powinno podjąć dla przekształcenia natury odczuwanego przez gościa doświadczenia, z którym mamy do czynienia we wszystkich obiektach... więcej»

Optymalizacja zysku jest zadaniem dla każdego

Niezależnie od tego, czy wskaźniki RevPAR i ostatecznego zysku finansowego wzrastają, czy spadają, na twoim rynku hotelowym, nie ma lepszego czasu, niż cenny teraźniejszy dla uczynienia z optymalizacji zysku,... więcej»

Hotel odliczy VAT od usług gastronomicznych

Przedsiębiorca świadczący usługi hotelowe, który zapewnia też gościom posiłki, może odliczyć podatek naliczony przy zakupie usług gastronomicznych. Nie dotyczy go zakaz przewidziany w przepisach.Potwierdził to... więcej»

Recesja uodparnia luksusowy segment

W trudnych czasach pod względem ekonomicznym, kuszące wydają się próby wprowadzania obniżek cen sprzedaży produktów, mające na celu stymulację i rozwój podupadającego biznesu. Proszę jednak wzorować się raczej na... więcej»

Waga osobistego podejścia do kandydata do pracy

Nie ma nic bardziej frustrującego dla firmy zatrudniającej pracowników, niż poświęcenie kilku tygodni, a często kilku miesięcy na wyselekcjonowanie ewentualnych kandydatów, przeprowadzenie dogłębnych rozmów... więcej»

Hotelowe lekcje dyrektora pięciogwiazdkowej szkoły

Już od pięciu lat mam przyjemność i przywilej bycia ochotniczym reprezentantem rodziców w publicznej szkole Hollywood Hills Elementary w Hollywood w stanie Floryda, do której uczęszczają moje dzieci. Być może jestem... więcej»

Pięć największych błędów popełnianych przez właścicieli hoteli przy poszukiwaniu operatora lub marki dla swoich obiektów

Pomyślne dopasowanie hotelowej marki i operatora, do hotelu i jego właściciela jest ważną determinantą finansowego i operacyjnego sukcesu w hotelowym przedsięwzięciu. Poza właściwym „małżeństwem”... więcej»

Zarządzanie wydajnością w przemyśle hotelarskim

Jednym z najbardziej interesujących aspektów przemysłu hotelarskiego jest jego różnorodność. Wiele bardzo różnych hoteli znajduje się w licznych krajach na całym świecie, w związku z czym praca dyrektora różni się w... więcej»

Jaka jest moja motywacja? Wasze cele, ich celami

Jako właściciel restauracji, pracujesz ciężko, aby być pewnym, że twój biznes działa perfekcyjnie. Niestety, nie zawsze można tak powiedzieć o twoich pracownikach. Jest to powszechnie występujący rodzaj frustracji... więcej»

Wskrzeszanie twojego marzenia, wizji lub idei

Jaka jest twoja codzienna praktyka aktywizowania twojego marzenia, wizji lub idei? Jednym ze sposobów jest poświęcanie czasu na ich wizualizację. Daje ci to możliwość utrzymywania w świadomości, swojego marzenia,... więcej»

Hotele ekonomiczne

Od początku rozpoczęcia działalności segment ekonomiczny przemysłu hotelowego poddawany był ciągłemu procesowi zmian. Chociaż większość właścicieli i operatorów przyjmuje postawę „trzymania się podstawowych... więcej»

Uważasz, że szkolenie jest drogie? Koszt ignorancji jest wyższy

„Naszym najcenniejszym walorem są nasi pracownicy.” Słyszę to przez cały czas. Jednakże po tym stwierdzeniu dodaje się, „Ale nie mamy pieniędzy na ich szkolenie” lub „Nie przeprowadzamy... więcej»

To jest podstawowa obsługa klienta

Podczas rozmów z hotelarzami prowadzonymi w całym kraju, odkryłam że czołowymi wyzwaniami, przed którymi każdy z nich staje, jest znalezienie dobrych, zorientowanych na klienta pracowników, i ich utrzymanie. Na... więcej»

Zarekomenduj działania dla zagwarantowania obsługi o światowej klasie

Powiedzmy sobie szczerze, mostem pomiędzy tobą a twoim klientem są twoi pracownicy. Twoi pracownicy znajdują się na pozycjach kreujących sukces, komunikujących się z twoim klientem i budującym wzajemne relacje. Oni... więcej»

Wybuduj hotel. Czy jednak przyjadą do ciebie goście?

„Wybuduj go, a oni przyjadą” nie jest już dłużej hasłem prawdziwym i wypróbowanym w przemyśle hotelowym. W dzisiejszych konkurencyjnych czasach z dominującymi, głównymi markami, rynek może już nie... więcej»

Budowanie współdziałania między kuchnią a działami bezpośredniego kontaktu z klientem

Odwieczny problem występowania tarć pomiędzy personelem kelnerskim a obsługą kuchni. Jest to już nudne, i niekonieczne... Czy potrzebujesz zmian w 2008 roku? Wykorzystaj tę stronę jako swój „Porządek... więcej»

Poczęstunek w trakcie targów to reklama czy reprezentacja?

Hotel zamierza zaprezentować swoje wyroby na ogólnopolskich targach. Oprócz opłaty za wynajęcie stoiska ponosi również wydatki m.in. na skromny poczęstunek dla osób, które chcą porozmawiać i zapoznać się z ofertą.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji