Czwartek 25 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Zarządzanie

Zarządzanie


Nawyki skutecznych revenue managerów na rok 2008

Życie zwykło być proste dla hotelowych revenue menedżerów – codzienna rutyna była relatywnie nieskomplikowana – sprawdzanie raportów, bilansowanie rezerw i zapasów, sprawdzanie udziału kanałów... więcej»

Zmiana marki hotelu wymaga starannego zarządzania

W tym artykule zbadamy niektóre problemy wynikające z podjęcia przez właścicieli lub operatorów hotelu, decyzji o zmianie marki obiektu. W rzeczywistości sądzimy, iż wiele z tych problemów jest do siebie podobnych w... więcej»

Spotkania przy piwie też są kosztem firmy

Obowiązkowe spotkania po godzinach, których celem jest poprawa relacji między pracownikami, mogą wpływać na zwiększenie obrotów firmy. Nie są opodatkowane. Taki wyrok wydał ostatnio Wojewódzki Sąd Administracyjny w... więcej»

Kontrole jakości wykorzystujące wszystkie pięć zmysłów. Technika zmieniająca twój obiekt z dobrego w najlepszy

Nasza firma jest właścicielem i zarządza hotelami oraz domami opieki dla osób starszych. Chociaż istnieje wiele różnic, to jest także wiele podobieństw i wiele zestawów umiejętności, które dają się przenosić z... więcej»

Skutki VAT. Lepiej spać w internacie niż w hotelu

Właściciel firmy nie odliczy VAT z faktur dokumentujących nocleg. I to zarówno wtedy, gdy w hotelu będzie spał on sam, jak i jego pracownicy – informuje Rzeczpospolita. Zgodnie z ustawą o VAT (art. 88 ust.... więcej»

Ludzie, Produkt, Obsługa: „Powrót do podstaw” podręcznik osiągania sukcesu dla operatora hotelu

W połowie marca La Quinta Corporation na dorocznej konferencji w Las Vegas połączyła setki dyrektorów naczelnych, właścicieli i współpracowników z 370 hoteli. Dyskutowano tam na wiele tematów i dokonano również... więcej»

Opodatkowanie zakupu napojów z automatu

Wartość pieniężna przyznawana pracownikom na zakup napojów z automatu stanowi ich przychód ze stosunku pracy niezależnie od tego, czy wartość ta przekazywana jest w formie banknotów lub kluczy chipowych - uznał w... więcej»

Triumf wiedzy: Kwestia wysokiej rotacji kadr w hotelach

Szczere oddanie dla biznesu hotelarskiego i pragnienie przodowania w zawodzie hotelarza ustępują powoli przed ambicjami zapewnienia sobie równowagi życiowo – zawodowej, szybszego rozwoju kariery i potrzeb... więcej»

Lider lojalności

„Można zrobić wszystko, co da się zmierzyć” - stare przysłowie w przemyśle hotelarskim Jestem pewien, że ktoś to powiedział juz wcześniej, ale ja nie mam, ani czasu, ani cierpliwości, aby to... więcej»

Jak chronić gości hotelu przed kradzieżą danych osobowych

Czy słyszeliście historię o gościu, który wprowadził się do luksusowego pokoju hotelowego i znalazł w koszu na śmieci wydruk dokumentacji dotyczącej poprzedniego gościa zameldowanego w tym pokoju? Osobiste... więcej»

Rosną opłaty za parking w hotelach

Osoby podróżujące służbowo wiedzą już zapewne, że ich pokoje hotelowe kosztują dzisiaj drożej, niż to było parę lat temu. Mniej natomiast zauważa się, co się dzieje ze stawkami za miejsca parkingowe. Więcej... więcej»

Efektywne wykorzystywanie mystery shopping w celu wzbogacenia doznania klienta

Tajemnicze zakupy (mystery shopping) to jedna z wielu technik używanych do budowania zrozumienia doznania klienta. Osoby, które są albo rzeczywistymi klientami albo odpowiadają pożądanemu profilowi klienta, stykają... więcej»

Usługa gastronomiczna jako część usługi złożonej

Aby zdecydować, czy mamy do czynienia z usługą złożoną organizacji konferencji i szkoleń, należy zbadać związek między poszczególnymi usługami świadczonymi uczestnikom takich spotkań. Tak orzekł NSA 18 września br.... więcej»

Dziewięć rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, aby znaleźć się na rynku ze swoim biznesem

Budowanie biznesu może być zarówno ekscytującym, jak i przerażającym przedsięwzięciem. Aby odnieść sukces, musisz mieć rozeznanie w najważniejszych strategiach dla promocji i rozwoju twojej firmy. Co powinieneś... więcej»

Powtórne zdefiniowanie profesji w obsłudze

Często niedowartościowane i niedoceniane jako profesja – stanowisko kelnera lub kelnerki w dalszym ciągu obsadzane jest przez przypadkowy personel, jak wynika z danych, co nie zdarza się w takim stopniu na... więcej»

Służbowy uniform kelnera czy recepcjonisty nie jest przychodem

Jeżeli pracownik korzysta - wyłącznie w godzinach pracy - z należącej do pracodawcy odzieży, nie jest to nieodpłatne świadczenie. Nie ma więc mowy o jakimkolwiek przychodzie po stronie pracownika. Taką... więcej»

Siedem sposobów na bycie lepszym dyrektorem hotelu

Zgodnie ze swoimi obowiązkami wynikającymi ze stanowiska Regionalnego Dyrektora w Best Western International, doradzam naszym członkowskim hotelom w sprawach kontroli jakości i w szkoleniu pomagającym im w... więcej»

Co czyni managera, dobrym revenue managerem?

Najlepsi mogą podnieść dochód na dostępny pokój (RevPAR) z 3 do 7 %. Skorzystaj z poniższych rad, aby dokonać rozpoznania największego talentu i popraw ostateczny wynik finansowy swojego hotelu.   Pogoń... więcej»

Jak stracić nowego pracownika w ciągu 10 dni?

Czy przydarzyło ci się kiedykolwiek, że wcześnie rano stawiłeś się w swojej nowej pracy i musiałeś długo czekać na to, żeby się tobą ktoś zajął? Czy w nowej firmie od chwili zatrudnienia musiałeś przez długi czas... więcej»

Podatek od pola golfowego

Prowadzenie pola golfowego jest działalnością komercyjną, stąd grunty, na których się ono znajduje, nie podlegają podatkowi rolnemu, tylko od nieruchomości. Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie... więcej»

Obiad i hotel nie zawsze są reprezentacją

Izby skarbowe łagodzą niektóre restrykcyjne interpretacje urzędów, bo traktują prawie wszystkie świadczenia dla kontrahentów jako reprezentację wyłączoną z kosztów. Świadczy o tym decyzja Izby Skarbowej w... więcej»

Dla przyciągnięcia zainteresowania gościa musisz zaangażować tych, którzy bezpośrednio obsługują go

W ciągu kilku ostatnich lat jedno z głównych pytań, które stale mi zadawano, brzmiało: „Jaki jest najlepszy sposób skierowania zainteresowania gościa na mój hotel?” Moja krótka odpowiedź brzmiała zwykle:... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 »

Praktyczny Kodeks Postępowania - hotele a biura podróży ...więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu? ...więcej»

Najlepsze procedury w zarządzaniu hotelowymi finansami ...więcej»

Pomaganie integruje ...więcej»

Zawód: hotelarz ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji