Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Promowanie twojego SPA sprawi, że będzie przynosiło dochody, pachniało i oddziaływało na zmysły

Spa... magiczne marketingowe słowo i „narzędzie”, które przeniknęło do stylu życia przemysłu. Jesteśmy otoczeni „produktami spa”. Przy tak wszechogarniającym używaniu słowa „spa”... więcej»

Blogowanie w przemyśle hotelarskim: Czy już zacząłeś blogować? Część 1

Blogi są najszybciej rozwijającym się medium komunikacji zarówno w biznesie, jak i w przypadku osób indywidualnych. W oparciu o badania Technorati (wyszukiwarka blogów), obecnie istnieje prawie 3 miliony blogów... więcej»

Kreatywne dostosowywanie doświadczeń gości

Każda firma hotelarska poszukuje w dzisiejszych czasach przewagi konkurencyjnej, która będzie wyróżniała jej hotele od wszystkich innych. Istnieje bardzo wiele efektywnych strategii stosowanych zarówno przez... więcej»

Product placement znajduje drogę do najwyższej klasy hoteli

Obecnie pojawia się w zajeździe, w twojej okolicy: proces umiejscawiania produktu (product placement). Marki, takie jak Sony i Restoration Hardware wynegocjowały umowy, które zagwarantują wyposażenie najlepszych... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Zyskanie największego przebicia na zainwestowanych pieniądzach

Ubiegła dekada była okresem bez precedensu w przemyśle hotelowym. Wszystkie wskaźniki obrazujące poziom sukcesu (obłożenie, średnia stawka i RevPAR) systematycznie pięły się w górę, rok po roku, a właściciele... więcej»

Prosta tajemnica przekonywującej wypowiedzi

Buduj i poszerzaj swoją pozycję w oparciu o swój talent do komunikacji. Sprawienie, aby twoja klientela odczuwała twoje wystąpienie w pożądany przez ciebie sposób lub zachęcenie jej do odpowiedniej reakcji, jest... więcej»

Marketing niezależnych hoteli

Dyrektor ds Marketingu jest zapracowaną osobą ponoszącą bezpośrednią odpowiedzialność.  Nigdy nie przypuszczalibyśmy, że Dyrektor ds Sprzedaży / Marketingu będzie miał czas na dokonywanie przeglądu... więcej»

Hotele tworzą rodzinne pokoje przyjazne dla dzieci

Hotele wychodzą poza menu przyjazne dzieciom, torebki z podarunkami i zajęcia sprawiające, że młodzi podróżnicy czują się w hotelu, jak w domu. W miarę jak rodziny zaczęły podróżować w niespotykanych dotąd w... więcej»

Nigdy nie jest za późno na zastanowienie się nad PR

Public relations to najbardziej efektywna pod względem kosztowym metoda promocji twojego produktu, ustanawianie wiarygodności  osoby trzeciej i ekspozycja twojej nazwy na szerszym forum publicznym. Najlepsze w... więcej»

Wiadomość dla pracowników sprzedaży: „To Nie Wy!”

Jestem wielkim entuzjastą kina i nie mniejszym fanem Robina Williamsa. Jedną z moich ulubionych scen w filmie „Buntownik z wyboru” jest scena, gdzie psychiatra grany przez Williamsa zwraca się do... więcej»

Jak sprawić, aby twoi klienci zapomnieli o cenach

Moje najnowsze doświadczenie, jakie wyniosłem z kontaktu z agentką nieruchomości dostarczyło mi świeżego spojrzenia na to, co znaczy być wybitnym pracownikiem sprzedaży. Moja agentka była tak dobra w swojej pracy,... więcej»

W jaki sposób stracić sprzedaż, szybko i łatwo

Oto pięć pewnych sposobów gwarantujących stratę okazji do dokonania sprzedaży. - Skoncentruj się na sobie. Przypominam sobie spotkanie z kilkunastoma pracownikami sprzedaży, wybranymi spośród różnych... więcej»

Podstawowe koncepcje co-brandingu w przemyśle hotelarskim

Konsumenci XXI wieku stali się coraz bardziej świadomi jakości produktów i usług, których poszukują, wobec czego oczekują ofert wzbogaconych o dodatkowe wartości. Konkurencja wśród przedsiębiorstw w zakresie... więcej»

Ukryty rynek podróżujących kobiet

Kobiety zaczynają stanowić wzrastającą siłę wśród osób często podróżujących służbowo. Podejmują one również większość decyzji odnośnie podróży swoich rodzin. Czy więc przemysł turystyczny może włączyć się do gry? ... więcej»

W jaki sposób hotele wynagradzają lojalnych gości?

Dwa razy w miesiącu, Mona Stevens, podróżuje służbowo z Champaign do Chicago. Od 1999 roku korzystała z usług tego samego hotelu, gdzie personel znał ją z nazwiska, wiedział jakie są jej preferencje i starał się... więcej»

Hotele muszą się rozeznać w swoich mocnych stronach

Hotel walczy o każdego gościa. Jak, w takim razie, hotele bronią się przed swoimi licznymi konkurentami? Jakie kryteria są najistotniejsze dla gościa, kiedy musi dokonać wyboru pomiędzy kilkoma hotelami, jeżeli mają... więcej»

Marketing a wykonawstwo: Różnica pomiędzy taktyką a strategią w kasynach

Marketing był całkowicie odmienny we wczesnym Las Vegas, niż dzieje się to obecnie.  Operatorzy kasyn wiedzieli prawie wszystko na temat swoich gości, zwracali się do nich po imieniu i osobiście zajmowali się... więcej»

Pięć sposobów na zwiększenie rozmachu w sprzedaży i marketingu

Postanowieniem na 2008 rok jest obmyślenie dróg zmaksymalizowania dochodów hotelu, w sposób inny niż podnoszenie stawek za pokoje oraz kontynuowanie prezentacji wartości naszych pokoi i hotelowych doznań. Jeżeli... więcej»

Ile powinien zainwestować hotel, aby zaistnieć w sieci?

Chciałbym zarabiać dolara za każdym razem, kiedy jestem pytany o to, jak duże wydatki powinien ponieść hotel, aby zaistnieć w Internecie. Sądzę, że jest to jedno z takich pytań, na które otrzymujemy wiele różnych... więcej»

Sukces w sprzedaży i sztuka zadawania pytań. Osiem kluczowych zasad

Jakakolwiek pomyślna strategia sprzedaży rozpoczyna się od umiejętności zrozumienia „Sztuki pytania”. Jest niezbędne, abyś zrozumiał, jakie są potrzeby klientów i utożsamił się z ich problemami. Nie... więcej»

Hotelowi fachowcy od Public Relations

W dzisiejszej elektronicznej epoce informacji i komunikacji, nadszedł już czas dla hotelowych praktyków public relations na zaktualizowanie struktury oraz zawartości komunikatów prasowych. Tradycyjny styl... więcej»

Internetowe techniki sprzedaży grupowej

Istnieją dwa typy grupowych, hotelowych i konferencyjnych, potencjalnych klientów. Są to profesjonalni organizatorzy konferencji i organizatorzy grupowi, a także organizatorzy pojedynczych imprez. Organizator... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji