Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Przewodnik dla hotelowego sprzedawcy w zakresie zrozumienia istoty internetowego PageRanku

Pośród wielu określeń często używanych pomiędzy fachowcami w dziedzinie stron internetowych jest Klasyfikacja Page'a (PageRank). W rzeczywistości jest to sprawa wielkiego znaczenia, chociaż nie sądzę, aby był... więcej»

Potęga komunikatu prasowego

Komunikat prasowy pozwala ci zareklamować swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie, co może uczynić cię osobą znaną publicznie. Pierwszą rzeczą, o jakiej należy pamiętać, w przypadku informacji dla mediów,... więcej»

Efektywny marketing hotelowy nastawiony na klientów lokalnych

Kiedy myślimy o naszych gościach, którzy jedzą, śpią, świętują i robią biznes w naszych hotelach, naturalnym jest założenie, że przybywają do nas z bardzo daleka. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do... więcej»

Szkolenie podtrzymuje wysoki poziom skuteczności w zakresie hotelowej sprzedaży

Przy obecnym klimacie dla działalności gospodarczej i gwałtownym wzroście otwierania nowych hoteli w ostatnich 10 latach, podstawowe umiejętności sprzedażowe – aby pozostawać efektywnym menedżerem sprzedaży... więcej»

Wiele stron internetowych hoteli jest ciągle dysfunkcjonalnych i nie w pełni wykorzystywanych

Jeżeli jesteś już zwolennikiem Internetu, to twoja strona tam umieszczona jest obecnie jednym z najbardziej solidnych dostarczycieli przychodów; w wielu przypadkach wytwarzając jedną trzecią ogólnego przychodu z... więcej»

Prosty przewodnik po hotelowym e-marketingu na 2008 roku

Ten artykuł nie dostarczy stosu imponującej marketingowej statystyki, czy zawiłych, skomplikowanych wykresów. Poznałeś je już wcześniej. Jeżeli jeszcze nie jesteś przekonany, że hotelowy marketing online jest... więcej»

Czynnik strachu w sprzedaży

Czego się boisz? Jeżeli jesteś taki, jak większość ludzi, z którymi się stykam podczas swoich szkoleniowych programach sprzedażowych, to prawdopodobnie masz pewnego rodzaju obawy związane z procesami sprzedaży.... więcej»

Wskazówki dla poprawy hotelowej obsługi klienta przy pomocy opinii wyrażanych przez użytkowników

Zagwarantowanie dostatecznego poziomu obsługi klienta jest zawsze ciągłym, bieżącym obowiązkiem wykonywanym przez managerów hoteli. Połącz to z faktem, że zasób wykwalifikowanych pracowników na wielu rynkach jest... więcej»

Magia Internetu. Dlaczego niektórzy hotelarze wyróżniają się, a inni nie

Ostatnio miałem przyjemność przemawiania na konferencji dla wyższej kadry zarządzającej w firmie hotelowej obchodzącej dziesięciolecie swojego istnienia. Ich entuzjazm i zaangażowanie było wszechogarniające;... więcej»

Nawyki najbardziej efektywnych sprzedawców w hotelu na 2008 r.

Coroczna aktualizacja efektywnych nawyków odkryła, że proces hotelowej sprzedaży (i hotelowe szkolenie ze sprzedaży związane ściśle z tym procesem) został poddany sejsmicznej zmianie. Jeżeli ktokolwiek w to wątpi,... więcej»

Nie ma sztywnych reguł, kiedy chodzi o reklamę, z wyjątkiem wrzucania pieniędzy do „czarnej dziury”

Poświęciliśmy spore ilości czasu na zdefiniowanie naszych hotelarskich produktów i usług. Następnie wytężyliśmy wszystkie siły, aby ustanowić i utrwalić naszą wiarygodność rynkową. Przeprowadziliśmy badania,... więcej»

Element zaufania

Czy kupiłeś kiedyś coś od kogoś, do kogo nie miałeś zaufania? Najprawdopodobniej nie. Zaufanie jest ważną rzeczą, kiedy dochodzi do sprzedaży. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz lub komu. Nie ma żadnej różnicy czy... więcej»

Checklista dyrektora hotelu w zakresie e-commerce

Wytyczne (checklista) dyrektora w zakresie handlu elektronicznego są pomocnym narzędziem dla zagwarantowania maksymalnego wykorzystania zasobów e-Commerce. Instrukcje te są tygodniowym i miesięcznym przewodnikiem... więcej»

Hotelarze! Nie dajcie się nabierać na przesadną reklamę technologii Web 2.0

Sądząc po artykułach, w których czytałem o Web 2.0, istnieją pewni hotelowi i internetowi sprzedawcy dopominający się niebywałego uznania dla społecznych mediów i ich wpływu na nasz przemysł. Moje zatroskanie polega... więcej»

Charakterystyka skutecznych sprzedawców

Co odróżnia pracowników sprzedaży odnoszących sukcesy od wszystkich innych? Sądzę, iż najbardziej efektywni pracownicy sprzedaży, praktycznie w każdym przemyśle, posiadają następujące cechy charakterystyczne:1. Są... więcej»

Dlaczego prezentacje mogą pozbawić cię sprzedaży

Nadszedł czas, aby zakończyć pokazy slajdów i wykłady służące wyłącznie przemawiającemu, z korzyścią dla diagnostycznego, interaktywnego podejścia. Jeff Thull, autor The Prime Solutions, wyjaśnia jak zakończyć... więcej»

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu

Wiodące firmy turystyczne zajmujące się dystrybucją – Leonardo i ICE Portal radzą uczynić Internet twoim najlepszym narzędziem marketingowym w 2008 roku.Zgodnie z przemysłowymi wskaźnikami, ogólnoświatowy... więcej»

Budowanie lojalności klientów korporacyjnych

Stymulowana poprawą koniunktury gospodarczej, liczba osób podróżujących służbowo, w przyszłym roku, ulegnie prawdopodobnie zwiększeniu. Wskutek tego, wzrosną również ceny w hotelach stawki, o około 3 % w Ameryce... więcej»

Zrozumienie potrzeb najcenniejszych odwiedzających twoją stronę internetową

Artykuł ten bada segmentację klienta w sektorze online hotelarstwa, a także w jaki sposób ustalić strukturę strony internetowej dla zmaksymalizowania wartości najważniejszych gości twojej strony... więcej»

Moc zadawanych pytań

Uczestnicy moich sprzedażowych warsztatów szkoleniowych często pytają, jak można sprawniej kontrolować proces sprzedaży. Większość ludzi poświęca niemal cały swój czas na opowiadanie o swoim produkcie lub usługach... więcej»

Zaangażowanie społeczne właściciela hotelu

Przemysł hotelarski obraca się wokół stosunków społecznych. Dla właściciela hotelu, najważniejszymi stosunkami, są relacje z jego gośćmi. Równie znaczące są ustanowione przez niego stosunki z pracownikami. Istnieje... więcej»

Web 2.0 i hotelowe strategie sprzedażowe na 2008 rok

Kim Są Klienci, Którzy o Tobie Mówią? Myślisz, że twoi klienci nie opowiadają o tobie na mieście? Sądzisz, że klienci i potencjalni klienci nie wymieniają swoich poglądów na temat doświadczeń związanych z pobytem... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji