Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


O krok przed konkurencją. Tworzenie cen

Revenue management zdecydowanie opłaca się. Każdy, kto zdobywa się na wysiłek opracowania strategii dla swojego hotelu i korzysta z pomocy niezależnej, zewnętrznej firmy może na tym ogromnie zyskać. Nade wszystko,... więcej»

Reklama hotelu Pay-Per-Click. Przelicz to sam

Przysłowie brzmi mniej więcej tak: „Głupiec szybko trwoni pieniądze...” i wykupowanie reklamy pay-per-click (płać-za-kliknięcie) bez przeprowadzenia dokładnej analizy jej opłacalności, może spowodować,... więcej»

Pięć rzeczy, które mogą zrobić hotelarze, aby poprawić sprzedaż

Po pierwsze, przestańcie myśleć, że obniżenie stawek spowoduje zwiększenie sprzedaży pokoi i powiększy dochód na pokój. W wyniku takiego działania możesz sprzedać parę pokoi więcej, ale rzadko zdarza się tak, abyś... więcej»

Siedem wskazówek dla sfinalizowania sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej

Jeżeli twoje aspiracje zawodowe zawiodły cię do pracy w sprzedaży, to na pewnym etapie kariery zawodowej będziesz musiał zmierzyć się z koniecznością wykonania niezapowiedzianej rozmowy telefonicznej i przekonania... więcej»

Przystosuj swoją stronę do utrzymywania większej ilości doraźnych klientów korporacyjnych

Zaledwie kilka lat temu Internet wywrócił do góry nogami korporacyjny rynek doraźnego biznesu. Wydaje się, że dopiero co wczoraj negocjowaliśmy stawki z klientami korporacyjnymi. Ich wysokość opieraliśmy na... więcej»

Potężne marki hotelowe jednoczą się, aby stworzyć całość, większą od sumy jej części składowych

Pytanie: Kiedy 1 + 1 = 3? Odpowiedź: Kiedy jedna potężna marka jednoczy się z inną, aby stworzyć całość, która będzie większa od jej poszczególnych części. W całym przemyśle hotelarskim, a szczególnie w... więcej»

Web 2.0 w hotelarstwie. Cóż to jest?

Hotelowa strona internetowa nie jest typowym miejscem na umieszczenie ogłoszenia o urodzinach, ale dla Victora L. ma to sens. On wraz swoją rodziną przebywał właśnie w Sheraton Seattle Hotel, kiedy jego żona zaczęła... więcej»

Budowanie strategii odchodzenia od towarowości w przemyśle hotelarskim

W 2007 roku w Ameryce Północnej ponad jedna trzecia wszystkich hotelowych rezerwacji będzie generowana poprzez Internet. Ta radykalna zmiana kanałów dystrybucyjnych stworzyła bezprecedensową przejrzystość cenową i... więcej»

Pieniądze i sens marketingu w hotelu

Wydaje mi się, że wielu hotelarzom brak jest przysłowiowej „szalupy”, kiedy przychodzi czas sprzedaży w Internecie swojego hotelowego produktu. Wszyscy wiemy, że Internet stwarza wiele możliwości i... więcej»

American Hotel & Lodge Association wyróżnia dwanaście hoteli za wybitne kampanie PR

American Hotel & Lodge Association (AH & LA) rozdała nagrody za wybitne osiągnięcia  (AH&LA Achievement Awards) w trakcie uroczystego lunchu wydanego na cześć nagrodzonych gwiazd przemysłu (Stars of... więcej»

Maksymalizacja dochodów z kanałów elektronicznych: pięć powszechnie popełnianych błędów przez osoby zarządzające aktywami

Jeżeli jesteś hotelowym menedżerem zajmującym się maksymalizacją dochodu z poszczególnych kanałów dystrybucyjnych, starającym się powiększać ogólną wartość swojego obiektu, upewnij się, że unikasz poniżej... więcej»

Strona internetowa gotowa na wyszukiwanie i napędzająca sprzedaż. Jest to dużo ważniejsze, niż mógłbyś przypuszczać

Od początku lat dziewięćdziesiątych hotelarze rozpoczęli gorączkowy proces tworzenia stron internetowych i zaznaczania swojej obecności w sieci. Większość z tych wczesnych stron nie było niczym więcej, niż... więcej»

Wytrwałość w sprzedaży bez narzucania się

Wytrwałość jest niezbędną umiejętnością, wymaganą od każdego pracownika sprzedaży. Mówi się, że większość transakcji sprzedażowych jest realizowana po ośmiu kontaktach z potencjalnym klientem. Jednakże większość... więcej»

Kochaj programy lojalnościowe: Ale kto z tego naprawdę korzysta?

Wejdź w Internecie na stronę centrum handlowego kilometrażu, bazaru w cyberprzestrzeni, gdzie można kupić i sprzedaż wszystko, od kwiatów do kijów golfowych, czy rejsów na statkach wycieczkowych, za specjalną walutę... więcej»

Pięć sposobów na promocję strony internetowej twojego hotelu

Posiadanie strony internetowej i nie podejmowanie działań w celu jej promocji, jest jak zakup błyskotliwego, nowego samochodu i postawienie go na stałe w garażu - wspaniała strona internetowa, ale zobaczy ją bardzo... więcej»

Mity o hotelowych stronach internetowych. Na ile profesjonalny jest projektant twojej strony?

Zdumiewające, jak łatwo powstają mity. Jedną z przyczyn większości mitów jest fakt, że wielu techników robi wszystko, aby rozszerzać dezorientację w zakresie funkcjonowania Internetu. Na skutek ich działalności,... więcej»

Negocjuj tańszy pobyt w hotelu

W te wakacje w Stanach jest bardzo możliwe, że zapłacisz za hotel dużo więcej niż kiedykolwiek wcześniej. American Express Business Travel Monitor donosi, że międzynarodowe stawki hotelowe wzrosły o 8,5 % w 2006... więcej»

Projekt strony internetowej hotelu. Nie wszystko robi się dla obserwatora

Projekt hotelowej strony internetowej jest jedną z najbardziej subiektywnych twarzy hotelowego sprzedawcy. Oto kilka wskazówek informacyjnych dla projektanta twojej strony internetowej. Przeczytałeś chyba w końcu... więcej»

Nie ma czegoś takiego, jak „bezpłatny lunch”. Jak zoptymalizować pieniądze wydawane na reklamę

Dyrektorka Działu Reklamy jednej z gazet wydawanej na liczącym się obszarze turystycznym  oświadczyła ostatnio „Biznes zaczyna słabnąć i myślę, że nasi reklamodawcy nie będą zainteresowani żadnymi nowymi... więcej»

Co klienci i detaliści powinni wiedzieć o dynamicznym kształtowaniu cen

Czy dynamiczne ustalanie cen jest podstępne i nieetyczne? Studium opublikowane przez Centrum Polityki Publicznej Annenberga na University of Pennsylvania zostało prowokacyjnie zatytułowane „Otwarcie na... więcej»

Budowanie strategii blogów w przemyśle hotelarskim. Rozwijanie związków z klientami i bezpośrednich dochodów z internetu

Wszechobecność i łatwość dostępu do blogów oraz możliwości ich wykorzystania w hotelowym marketingu zasługują na bliższe przyjrzenie się temu zjawisku. Czy jesteśmy zmuszeni do działania w myśl formułowanych... więcej»

Kto zarezerwował twój pokój? Hotele i ich strony internetowe starają się robić to właściwie

Klient wchodzi do wybranego przez siebie hotelu, zostawia bagaże portierowi i podchodzi do stanowiska recepcyjnego. Pokazuje dowód tożsamości i kartę kredytową, która pozwoli mu na skorzystanie z kuszącego... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji