Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Jeżeli strona internetowa hotelu ledwo zipie, zniszcz ją!

Strona internetowa hotelu powinna być pracą w toku, ciągle podlegającą zmianom. Utrzymuj ją na bieżąco, stale ją aktualizując, aby była kompatybilna z nowymi wyszukiwarkami oraz technologiami projektowania... więcej»

Punkty kontra uznanie

Muszę być chyba kimś wyjątkowym. Otrzymuję zaproszenia do wzięcia udziału w ekskluzywnych imprezach z programu 'In Circle' Neimana Marcusa; darmowe drinki, popcorn i okazjonalnie bilety do kina od Regal... więcej»

Wyobraźnia + innowacje = realizacja

Masz piękny hotel ze wspaniałym personelem, zatrudniasz najlepszego szefa kuchni w mieście, ale znajdujesz się wewnątrz hotelowego labiryntu, otoczony zewsząd przez innych hotelarzy oferujących podobne, znakomite... więcej»

Jedenaście kluczowych narzędzi służących budowaniu silnej identyfikacji marki

W tym roku byliśmy świadkami największego ruchu w zakresie pozycji rynkowej niektórych marek wśród właścicieli wakacyjnego biznesu, kiedy to z dnia na dzień nowe marki wyskakiwały nowe marki hotelarskie, zaskakując... więcej»

Dlaczego ważny jest projekt strony: to coś więcej niż tylko indywidualny gust

Przy tak dużej liczbie hoteli polegających na pomocy Internetu w zapełnianiu ich pokoi, zdumiewa mnie fakt, że w dalszym ciągu istnieje tak dużo stron internetowych hoteli, które nie są zaprojektowane po to, by... więcej»

Bądź moim gościem

W ostatnich latach rozpoczęło swoją działalność wiele nowych biznesów aby pozyskiwać klientów na wiele różnych sposobów. Kwalifikują ich obecnie jako gości, co było normą w przemyśle hotelarskim przez dziesiątki... więcej»

Masz doskonałą stronę www… Co teraz? Jak ją wypromować

W ciągu ostatnich kilku lat wielu hotelarzy podejmowało działania mające na celu skorygowanie swoich stron internetowych pod kątem przystosowania ich do potrzeb wyszukiwarek i wytycznych hotelowego marketingu.... więcej»

Entuzjazm: miej go... przekazuj ... albo stracisz szansę na sprzedaż

Entuzjazm jest czasami definiowany jako szczere, niekłamane poświęcenie dla ideału, sprawy, nauki lub umiłowaniu czegoś. Człowieka można określić jako osobę entuzjastyczną jeżeli wykazuje podniecenie tym, w co jest... więcej»

Sfrustrowany stroną internetową swojego hotelu?

Wydałeś zbyt dużo, a rezultaty są mizerne? Hotelowa sprzedaż i marketing zmieniły się w sposób istotny w ostatnich latach. Dziesięć lat temu marzyliśmy, że Internet stanie się nowym, pasjonującym i efektywnym... więcej»

Różnorodność marek w łańcuchach otwiera nowe szanse marketingowe dla niezależnych hoteli

Czy szeroka różnorodność hotelowych marek wykreowała nowe szanse dla niezależnych hoteli? Wydaje się, że można przyjąć, iż obecnie pojawiło się na rynku tak dużo różnych marek, że nawet najbardziej doświadczony... więcej»

Czy twoje oferty lojalnościowe są tak efektywne, jak być powinny?

Czy twoja baza danych dotycząca gości mówi ci, jakie elementy motywują twoich najlepszych gości do załatwiania z tobą częstszych interesów – i jak przekwalifikować inne osoby do kategorii „najlepszych... więcej»

Jabłka i pomarańcze – owocowy koszyk doznań gości

„Spójrz, skarbie. Bezpłatny kosz z owocami. Jak miło!” Wrażenia pięknie opakowane i prezentowane, stają się niezapomniane. W sposób naturalny, mamy nadzieję tak uczynić, z pozytywnym doznaniem gości, o... więcej»

Marketing docelowy

Kto to robi, dla kogo? Dlaczego? Co dalej? Ponad dziesięć lat temu pisaliśmy i czytaliśmy artykuły na temat „Śmierci segmentacji rynku” i obietnicy zrodzonej z baz danych klientów i... więcej»

Studia przypadku udowadniają, że optymalizacja wyszukiwarek przynosi efekty

Mam swoją ulubioną analogię dotyczącą hoteli i tego, w jaki sposób powinny patrzeć na swoje strony internetowe i inicjatywę hotelowego marketingu elektronicznego, zazwyczaj działają nam na nerwy, kiedy jesteśmy w... więcej»

Kiedy czasy stają się ciężkie, bądź twardy, sprzedawaj z większą siłą zanim obniżysz ceny

Kiedy czasy stają się ciężkie, naturalną ludzką skłonnością jest namawianie hotelarzy, aby zmniejszyli ceny, aby zyskać więcej klientów. Przynajmniej jest to ogólny zamysł. Za każdym razem, kiedy obłożenie... więcej»

Codzienne poszukiwania mogą z dnia na dzień przekształcić się w sukces

Dla działających obiektów hotelowych nie ważne jaka jest sytuacja ekonomiczna w kraju, zawsze będzie zapotrzebowanie na gości aby zapełniać pokoje. Nawet w dobrych czasach nie ma obiektów uzyskujących 100%... więcej»

Reklama: jak stworzyć doskonałe ogłoszenia reklamowe (pomimo skromnego budżetu)

Rola reklamy w niezależnych hotelach może być pełna konfliktów. W odpowiednich okolicznościach, może być skuteczna i napędzać biznes do obiektu, a także może stworzyć świadomość na rynku kreującym przyszły popyt.... więcej»

Jak utrzymać na kursie strategię marketingową i sprzedaż

Jaka jest najważniejsza informacja, której potrzebujesz, aby podnieść sprzedaż swoich produktów i usług? To wiedza o tym, co twoi klienci chcą i czego potrzebują. Kiedy firma ogłasza, że straciła miliardy... więcej»

Powiedz nie „gwarancjom najniższej ceny”

Ludzie… czy naprawdę musimy ciągnąć wojnę pomiędzy dostawcami usług hotelowych a stronami internetowymi agentów turystycznych? Prawdą jest, że portale rezerwacyjne pośredników turystycznych agentów szybko... więcej»

Najlepszą strategią sprzedaży na przeżycie jest powrót do podstaw

Ostatnio słyszymy wiele od ludzi zajmujących się sprzedażą oraz dyrektorów jak również właścicieli obiektów, że to są najgorsze czasy. Oni odnoszą się, oczywiście do niskiego obłożenia, średniej ceny i dochodu... więcej»

Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki?

Hotele każdego segmentu przemysłu stają przed wyzwaniem dostarczenia zysków w ciągle zmieniającym się środowisku zmniejszających się dochodów i zysków. Hotele niezależne posiadają dodatkowe wyzwanie... więcej»

Rywalizacja z sieciami i obiektami franchisingowymi może być jak bułka z masłem

Guru marketingu Tom Peters sugeruje szesnaście sposobów jak niezależne restauracje, kawiarnie i bary mogą konkurować z sieciami – i wygrać. Guru marketingu Tom Peters został ostatnio zapytany jak... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji