Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Jak strzelić w dziesiątkę we właściwy rynek docelowy

Istnieje powszechne nieporozumienie na rynku jak precyzyjnie zdefiniować rynek docelowy. Przynajmniej firmy definiują swój rynek docelowy używając charakterystycznych kryteriów demograficznych takich jak... więcej»

Luksusowe biura turystyczne odkrywają: 10 kryteriów, aby zostać włączonym w ich programy

Znalezienie się w programie luksusowych biur podróży często jest podstawową koniecznością dla wielu obiektów luksusowych z powodu bazy danych operatorów, dodatkowego pozycjonowania i szerokiej dystrybucji.Niektóre... więcej»

Zarządzanie dochodem a sprzedaż grupowa – partnerstwo a nie odłączenie

Grupy i kongresy przeżywają boom – znaczny wzrost przez ostatnie lata. Konkurencja jest silna a okno składania propozycji skraca się. Niezbędna jest zatem ocena jakości rezerwacji grupowych dla wszystkich... więcej»

Szkol swoją załogę ds. sprzedaży w opanowaniu zapomnianej sztuki niezapowiedzianych rozmów

Jak wszyscy znakomici sprzedawcy wiedzą, bycie wystarczająco zdyscyplinowanym aby koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów niezależnie od warunków rynku jest kluczem do utrzymywania sukcesów w sprzedaży w... więcej»

Napędzanie dochodu z klientów

W starych dobrych czasach to była naprawdę prawdziwa obsługa klienta. Nie wymagała systemów, ponieważ ludzie pracowali w jednej firmie przez całe swoje życie. Mieli dobre wspomnienia i byli dumni z obsługi,... więcej»

Sprzedaż na fali przypływu

Nawiązując kontakt z potencjalnym klientem odnośnie sprzedaży, zaoferowałem kilka rozwiązań dla jego szczególnej sytuacji. Zadałem mu kilka pytań, a dla określenia jego potrzeb, zaprezentowałem wybór różnych... więcej»

Spadek koniunktury w hotelarstwie to dobry czas aby powrócić do podstaw w sprzedaży

Czy „powrót do podstaw” jest naprawdę tak podstawowy? Swego czasu nagłówki magazynów branżowych i portale online przez kilka tygodni były zaśmiecane złymi wiadomościami ponieważ firmy hotelarskie i... więcej»

Partnerzy przemysłu hotelowego mogą także odnosić korzyści z podstawowego szkolenia ze sprzedaży

Ponieważ firmy hotelarskie nadal dużo inwestują w organizowanie szkoleń ze sprzedaży dla swoich zewnętrznych wspólników, naszym partnerom przemysłu od sprzedaży zrobiłoby dobrze, gdyby zapewniono również... więcej»

Tworzenie wyników: Strategia przeciw gwałtownym ruchom

Któż nie przyznałby, że dobrze przemyślany i prawidłowo realizowany plan strategiczny jest podstawą zapewnienia najlepszych efektów? Ale ile razy odchodzimy od planu kiedy stwierdzamy brak wyników lub kiedy wyniki... więcej»

Uczestnictwo w stowarzyszeniach branżowych kluczem do profesjonalnego rozwoju

W tym zabieganym świecie, w którym większość hotelarzy prowadzi swoją działalność – gdy nasze konta pocztowe zalewa masa e-maili, a spotkania biznesowe, nieomal w całości przepełniają nasze terminarze... więcej»

Mit o cenie

W dzisiejszym konkurencyjnym otoczeniu biznesowym, często wydaje się, że najważniejszym aspektem decyzji o dokonaniu zakupu jest cena. Ludzie nieustannie poszukują niższych cen, porównują nasze ceny z cenami... więcej»

Obietnice bez pokrycia

Każda firma zna mantrę „Nie składaj obietnic, z których nie możesz się wywiązać. Nie kłam swoim klientom”. Wydaje się to takie łatwe i oczywiste. Dlatego, że nie buduje się silnej pozycji firmy na nie... więcej»

Plan menedżera hotelu, aby nawiązywać relacje z gośćmi: „Ulokuj gościa”

Znajdujemy się w Erze Doświadczeń, a dwuletni okres „Wojny o Udogodnienia” ustanowił nowe płaszczyzny porozumienia. Nie było innych ofiar poza złymi nawykami i produktami: materac kontra materac,... więcej»

Chcesz zarabiać więcej? Przeczytaj!

Jak często słyszeliście swoich przyjaciół lub współpracowników skarżących się na swoją pracę, mówiących, że są znudzeni, że nigdy nie awansowali, że nie wystarczająco dużo zarabiają? Może jesteś jednym z... więcej»

Wyniki z obsługi gości napawają lękiem serca wielu menedżerów hoteli

Jest to jednak bułka z masłem w porównaniu z internetowymi stronami rankingowymi. Prawie każdy hotel sieciowy ma jakiegoś rodzaju system oceny obsługi gości do gromadzenia uwag i komentarzy klientów oraz mierzenia... więcej»

Skuteczność hotelowych stron internetowych.... Nowa metoda pomiaru ich efektywności

Tak jak ja to widzę, wyszukiwarki internetowe stały się rzeczą tak wygodną, przyjazną użytkownikowi i precyzyjną, że klienci sieci przekształcają się w nałogowców wyszukiwania. Wyszukiwarki stały się esencjonalną... więcej»

Strony internetowe niezależnych hoteli – Marketingowi zwycięzcy.... i przegrani

Prawie co miesiąc otrzymuję od właścicieli i menadżerów niezależnych hoteli zapytania odnośnie zastosowania marketingu swoich obiektów w Internecie. Ich pytania obejmują wiele aspektów internetowego... więcej»

Jak zapoczątkować program kampanii docelowej

Proszę nie mylić program kampanii docelowej (TCP) z błyskawiczną kampanią marketingową. Podczas gdy właściwie przeprowadzona błyskawiczna kampania marketingowa może być ekscytującym i pożytecznym narzędziem... więcej»

Klauzule anulacji chronią hotele, grupy hoteli

Nie ma sensu zawieranie umów, które nie zwierają paragrafów, umożliwiających każdej ze stron na odstąpienie od kontraktu. Każdy prawnik wam to powie. Istnieje bardzo wiele grupowych kontraktów, pisanych... więcej»

Wizyta handlowa? Co to jest? Czy telefon po prostu nie dzwoni?

Obecne ciężkie czasy charakteryzują się tym, że telefon po prostu nie dzwoni i pracownicy sprzedaży zmuszeni są wychodzić do klientów. Dla wielu spośród tych pracowników, sytuacja taka zdarza się po raz... więcej»

Sprzedaż dla różnych osobowości

Kiedy współdziałamy z potencjalnymi nabywcami i stałymi klientami powinniśmy zdawać sobie sprawę z czterech odrębnych stylów osobowych, z którymi się stykamy, ponieważ każdy z nich wymaga nieco odmiennego podejścia.... więcej»

Wewnętrzny PR czyli jak to się robi w Sheratonie

Jeszcze nie tak dawno termin public relations był nowy i brzmiał obco, a już pojawiają się bardziej szczegółowe i specjalistyczne terminy: media relations, investor relations, czy wreszcie wewnętrzne public... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji