Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Słodkie emocje – Marki pragną wysłać klienta na pokładzie emocjonalnego roller coastera

Kiedy Steven Tyler i Joe Perry z grupy Aerosmith, napisali słowa do piosenki ‘Słodkie Emocje’, w 1975 r., prawdopodobnie myśleli, że komponują pean poświęcony zakazanym związkom zakulisowym. Trzydzieści... więcej»

Siła jednego

Jedynka to bardzo mała cyfra. Jakkolwiek, może ona mieć ogromny wpływ na twoje dochody. Oto kilka kwestii do rozważenia: 1. Przeprowadź codziennie o jedną rozmowę handlową więcej. Jedna dodatkowa rozmowa dziennie,... więcej»

Owładnięty atmosferą otoczenia!

Wielu ludzi z mojego pokolenia (wyżu demograficznego) wyniosło doświadczenie spożywania posiłków w atmosferze wojskowej. Było to coś w rodzaju „Pospiesz się i poczekaj”, brzęku i chrzęstu tac oraz... więcej»

Przystosuj swoją stronę www do szerszego przyciągania krótkotrwałego biznesu korporacyjnego

Zaledwie parę lat temu, Internet postawił na głowie krótkookresowy rynek korporacyjny. Wydaje się, że to było nie dalej jak wczoraj, kiedy po prostu negocjowaliśmy wysokość stawek z klientami korporacyjnymi.... więcej»

Dziesięć klejnotów z Marketingu Doznań Gości – Rick Hendrie

Ten artykuł został napisany celem dostarczenia każdemu sprzedawcy 10 klejnotów (GEMów – Guest Experience Marketing) aby tworzyć niezapomniane doznania gości, które zwiększą sprzedaż, wykują unikalną... więcej»

Do diabła z urządzeniami, pozwól mi się zrelaksować

Czy jesteś za ciepłem i komfortem, czy wolisz odświeżenie i regenerację? Czy jesteś tylko bałamutem? Która marka najbardziej odpowiada twojej osobowości? Yeoh Siew Hoon zanurza się w nowym wachlarzu... więcej»

Dziesięć klejnotów z Marketingu Doznań Gości (Ciąg dalszy)

Klejnot 5. Spełniaj swoje obietnice „Jest taki przypływ w morzu ludzkich spraw, który w powodzi zdarzeń prowadzi do szczęścia...gdy na pełnym morzu żeglując, wybieramy sprzyjające nam prądy...”... więcej»

Bądź marką

Plastikowe przybory w renomowanej restauracji? Co za nietakt! Jaskrawa czerwień, sztuka abstrakcyjna i Rolling Stonesi w tle twojego spa? Jakież niezrównoważenie! Niechlujne oznakowanie, nie przystrzyżona... więcej»

Wkrótce będziemy na twojej ulicy: Markowy hometel

Yeoh Siew Hoon nie może doczekać się wśliźnięcia się w wygodną bieliznę Sheraton Secrets, nalania sobie martini Marriotta i zadzwonienia do serwisu po kolację z Shangri-La. W przyszłości będziemy mieszkali w... więcej»

Wojna łóżek

Jeszcze nie tak dawno głównym polem konkurowania większości hoteli były udogodnienia. Hotelarze wiedząc, że potencjalni goście oczekują czegoś więcej niż tylko łóżka, wabili ich nowoczesnym designem i wyjątkową... więcej»

Jeżeli ją zbudujesz, oni przyjadą… Nieprawda!

Obecnie co najmniej dwa razy w tygodniu, kontaktują się ze mną Dyrektor Generalny lub Dyrektor ds. Marketingu, którzy zapoznali się z ostatnimi danymi dotyczącymi dochodów z hotelowego Internetu, które mówią... więcej»

„Co by było, gdybym mógł... Czy byłbyś...”

„Co by się stało gdybym mógł pokazać ci jak oszczędzać pieniądze, czy byłbyś zainteresowany?”„Co by było, gdybym powiedział ci, że możesz zdobyć większą część rynku, czy chciałbyś posłuchać jak... więcej»

Czego kobiety (naprawdę) pragną

Jako przemysł przeszliśmy długą drogę w procesie zaspokajania potrzeb kobiet – klientek, przez umieszczanie czerwonej róży na łóżku lub wręczaniu jej restauracyjnego menu bez podanych cen. Zdajemy sobie sprawę... więcej»

Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu

Wielu hotelarzy uważa obecnie, że jedynym sposobem faktycznego pomiaru efektywności hotelowej strony internetowej jest ściąganie rezerwacji dzięki niej wygenerowanych. Dla tych z was, którzy ciągle jeszcze... więcej»

Jak zwiększać swoje ceny

Idea podwyżek cen powoduje podniecenie u wielu osób kierujących hotelami. Jednakże inteligentne ustalanie cen jest wielką okazją do przećwiczenia twoich umiejętności marketingowych, zbudowania własnej reputacji i... więcej»

Przekształcanie ruchu na stronach internetowych we wzrost dochodów

Masz spory ruch na stronie? Teraz zamień go na dolary. Obserwuję różne dane rozrzucone w skali od 0,5% do 20 % dotyczące osób odwiedzających stronę internetową, którzy następnie tu i tam dokonują jakichś rezerwacji;... więcej»

Twoje doznanie jest marką

Jeżeli są jakieś wątpliwości, że znajdujemy się obecnie w Erze Ekonomii Doznań, to nagłówek z kolumny reklamowej Stuart Elliott w New York Times z 5 sierpnia 2004 całkowicie je rozwiewa – "Meow Mix... więcej»

Czy twoi klienci wiedzą, co oferujesz?

Ostatnio jadąc do domu zdecydowałem się zakupić kwiaty dla swojej żony. Pierwszy przystanek był jak najbardziej oczywisty – kwiaciarnia przy ulicy. Było koło 13.30 kiedy dotarłem do drzwi. Niestety w tym... więcej»

Niezależne hotele i ośrodki – płyniesz na fali czy tylko się na niej unosisz?

OK, więc wy, niezależne hotele zauważyliście wzrost w biznesie – ale gdzie znajdujecie się w porównaniu z rynkiem i ostatnim rokiem? Jest stare powiedzenie „nadchodząca fala ciągnie wszystkie... więcej»

Revenue Management – wyzwanie dla sprzedaży hotelowej

Systemy zarządzania dochodem (revenue management) napędzały możliwości przemysłu do wyprowadzenia średniej ceny pokoju (ADR) i dochodu na pokój (REVPAR) w 2004 i będą ciągle je napędzać w najbliższej przyszłości.... więcej»

10 najmniej znanych wysoce efektywnych technik prezentacji

Odkryj listę 10 rzadko poruszanych technik prezentacyjnych. 1. Poznaj swój PAL (Purpose-cel, Audience-widownia, Logistics-logistyka) – przed przygotowaniem każdej prezentacji dla jednej osoby czy tysiąca,... więcej»

Marki sprzedają markę a nie hotel

Ostatni artykuł w Travel Click wskazał jak rezerwacje hotelowe przez internet przesuwają się od kanałów pośredników do kanałów bardziej bezpośrednich, szczególnie stron internetowych marek hotelowych. Kilka... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji