Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Wiedza jest potęga podczas negocjacji

Wielu ludzi od sprzedaży w hotelarstwie denerwuje się trochę, kiedy musi włączać się w negocjacje z potencjalnym klientem, jako cześć procesu sprzedaży. Dotyczy to każdego, kto chce zawrzeć układ - czy to odnośnie... więcej»

Elementy pamiętnego planu marketingowego

Po raz kolejny Michael Chaffin opowiada na temat marketingu w sposób odbiegający od tradycyjnych schematów. Przytoczonych w tytule elementów planu marketingowego na pewno nie znajdziecie w żadnym z podręczników... więcej»

Rozmowa i słuchanie gości to najlepszy sposób, aby uzyskać od nich więcej

Według konwencjonalnych mądrości najlepszym sposobem na pozyskanie nowych klientów jest wyjście i reklamowanie się klientom, do których jeszcze nie dotarliśmy. Wiesz co? Przyciągnięcie nowych gości kosztuje trzy... więcej»

Efektywni sprzedawcy pomagają grupom w planowaniu menu

Już niewystarczającym jest pokazywanie organizatorom konferencji i spotkań wydrukowanego menu i oczekiwanie na podjęcie decyzji tylko z tego, co zostało im zaprezentowane. Musimy przeprowadzić więcej doradztwa,... więcej»

100% penetracja udziału w rynku nie jest wystarczająco dobra

Hotele często przechwalają się, że mają 100% penetrację udziału w rynku. Jeśli obiekt jest dobrze umiejscowiony w kategoriach produktu i ceny, 100% udział w rynku to to, co otrzymuje się, kiedy otwiera się... więcej»

Sześć „maksów” gwarantujących wzrost sprzedaży

Kreatywność przybiera wiele kształtów i form. Tak jak z wynalazkami, najlepsze kreatywne pomysły biorą się z konieczności. W ostatnich tygodniach, prognostycy dają nam dobre wiadomości, że większość... więcej»

Wskazówki dla niezależnych hoteli odnośnie zwiększenia dochodu. Zacznij myśleć jak łańcuchy

W wielu miastach wybrzeża Florydy i w miastach w Stanach Zjednoczonych, niezależne hotele borykają się z codziennym zadaniem sprzedawania pokoi obok hoteli zrzeszonych w łańcuchach. Większość niezależnych hoteli... więcej»

Poszukiwania potencjalnych klientów – budowanie armii adwokatów

Jednym z największych zmartwień, przed jakimi stoją wszyscy sprzedawcy, jest poszukiwanie nowych klientów. Jako sprzedawca na prowizji, twoje środki do życia są bezpośrednio zależne od możliwości... więcej»

Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci

Internet jest najpotężniejszym zbiorem informacji, jaki został stworzony przez ludzkość, ale czasami odnalezienie pewnej informacji, której potrzebujesz może być zniechęcającym zadaniem. Internet, ze swoimi ciągle... więcej»

Nowy model segmentacji rynku i modelu cen dla niezależnych hoteli

Obecnie jednym z największych wyzwań stojących przed niezależnymi hotelami ustalenie cen. Efektywne ustalenie cen dla obiektu może prowadzić do zyskowności i pomoże podłożyć fundamenty pod długofalowy sukces. Ale z... więcej»

Sprzedawcy muszą spędzać więcej czasu na aktywnej sprzedaży

Byłoby interesujące, jeżeli byśmy mogli przeprowadzić badania na temat: jak sprzedawcy spędzają swój czas. Czy nie byłoby dobrze porównać ich z innymi osobami, którzy wykonują podobną profesję. Może Hospitality... więcej»

Efektywny „downselling” maksymalizuje dochody w okresach szczytowych

Obecnie wiele najlepiej prowadzonych obiektów hotelowych sporo inwestuje w szkolenia pracowników działów rezerwacji i sprzedaży, które umożliwiają podnoszenie umiejętności w „upsellingu” (przyp.... więcej»

Konflikt interesów na linii zarządzanie dochodem a strategia sprzedaży

Na ostatniej konferencji dotyczącej zarządzania dochodem oczywisty stał się fakt, że nie tylko istnieje konflikt interesów pomiędzy działem sprzedaży a zarządzania dochodem, ale czasem przybiera on postać... więcej»

Komu potrzebny dział sprzedaży? Koszty sprzedaży z różnych kanałów w modelu zarządzania dochodem

Zbadajmy koszty sprzedaży z kilku kanałów a zobaczymy jak dział sprzedaży odpowiada wydajności w tworzeniu dochodu. Zmagam się z kwestią marginalizowania sił sprzedaży poprzez modele zarządzania dochodem,... więcej»

Ocena doznania gościa czyli odrzuć pióro i pergamin a zacznij on-line!

Hotelarze kochają papierowe dokumenty – ten dotyk, uczucie, waga. Można je przecież zachować – złożyć w gablocie, przechować w magazynie, dołączyć do archiwum. Odsunęliśmy się, jakkolwiek nieznacznie... więcej»

Zapytaj o to, co czyni cię wielkim

„Nakierujemy cię na to, kim jesteśmy – na nasze serce, naszą duszę, nasze cele, naszą wizję i nasze marzenia, abyś mógł do nas dołączyć, a nie tylko dla nas pracować. Masz prawo znać nasze nadzieje,... więcej»

Businesswoman gościem hotelu

Z marketingowego punktu widzenia mężczyźni i kobiety mają odmienne potrzeby, pragnienia i wymagania. Segmentacja rynku według płci jest już od dawna stosowana w przemyśle odzieżowym i kosmetycznym,... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji