Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Szkol personel w stosowaniu ograniczeń

W czasie ostatniej dekady, hotele inwestowały poważne środki w technologię i systemy wspomagające skuteczne zarządzanie dochodem. Rezultatem tego jest sytuacja, w której my, jako przemysł jesteśmy lepsi niż... więcej»

Nawyki udanych sprzedawców w hotelarstwie

Dlaczego tak wielu hotelowych sprzedawców nie daje rady lub nie spełnia oczekiwań? Wiesz jak to jest – inteligentna osoba przychodzi na rozmowę kwalifikacyjną, szeroko uśmiechnięta, odniosła sukcesy na... więcej»

W jaki sposób elastyczność może wpłynąć na sprzedaż hotelowych pokoi?

Kiedy jedna z redaktorów pisma hotelarskiego skontaktowała się z nami, komentatorami rynku hotelowego, w sprawie napisania artykułu na temat elastyczności działania, pomysł ten od razu bardzo mi się spodobał. Jakież... więcej»

Turystyka na podsłuchu: hotele – pełne pokoje, puste umysły?

Pasja do podróżowania jest przyczyną, dla której wielu z nas zaangażowało się w ten przemysł. Przecież nie mogłyby to być pieniądze – prawda?Jednakże twoja pasja wiedzie cię ku niczemu innemu, jak... więcej»

Taktyki marketingowe na globalną skalę: Przyciąganie większej liczby gości – Cz. 2/2

Uczyń swój program mediów społecznościowych narzędziem globalnymProwadzi to nas do następnego oczekiwanego stymulatora algorytmu rankingu wyszukiwarek: twojej aktywności w mediach społecznościowych. Posty z... więcej»

Taktyki marketingowe na globalną skalę: Przyciąganie większej liczby gości – Cz. 1/2

Globalny marketing w branży hotelarskiej jest teraz bardziej skomplikowany niż kiedykolwiek wcześniej. Turyści wykazują nadzwyczajną aktywność, używając swoich urządzeń mobilnych, aby mieć dostęp do potrzebnych im... więcej»

Pracownicy sprzedaży hotelowej: Zaprzyjaznijcie się z pocztą głosową

Czy ci się to podoba, czy nie, wielu pracowników sprzedaży znajduje się obecnie przed problemem zablokowania bezpośredniego dostępu do potencjalnego klienta, w związku z rozpowszechnionym funkcjonowaniem... więcej»

Nienawidzisz telefonów na chybił-trafił? - Odkryj nowy wzór sprzedaży w hotelu

Istnieje duża różnica pomiędzy 'wciśnięciem' produktu nowemu potencjalnemu klientowi, a odszukaniem bądź przyciągnięciem nowego klienta do hotelu. Wzorzec sprzedaży ulega ustawicznym zmianom, nie tylko w... więcej»

Definiowanie roli hotelowego menedżera ds. mediów społecznościowych

Podobnie jak w wielu innych hotelach, znajdujemy się na etapie tworzenia naszego planu marketingowego na nadchodzący rok i w trakcie dyskusji dotyczącej planów długoterminowych. Zatrudnienie menedżera ds. mediów... więcej»

Sprzedaż, plany marketingowe pomagają hotelom osiągnąć roczne cele

Jeżeli jeszcze nie wystartowałeś ze swoim planem marketingowym na następny rok, teraz jest czas, aby to zrobić. Jedną rzeczą, którą powinieneś włączyć do przemyśleń jest plan sprzedaży dla planu marketingowego.... więcej»

Siedem grzechów głównych marketingu emailowego w luksusowych hotelach

Kiedy email po raz pierwszy pojawił się na hotelarskiej scenie, handlowcy nazwali go „zabójczą aplikacją”. Email zrewolucjonizował marketing, umożliwił luksusowym hotelom ekonomiczne dotarcie do każdego... więcej»

Podróżni preferują innowacje, kreatywność nad przewidywalność i stosowanie rabatów

Niezależne hotele czy butiki ustanawiają nowe konkurencyjne standardy dla produktów i obsługi. Przewiduje się, iż w nadchodzącym roku większość głównych rynków zanotuje zwyżki w obłożeniu pokoi hotelowych i średnich... więcej»

Siedem nawyków efektywnych sprzedawców w hotelu

Dla personelu hotelowego pracującego w Święta Bożego Narodzenia, czy to dla pracowników recepcji, czy działu obsługi pięter, stanowisko pracownika sprzedaży może wyglądać na ciepłą i przyjemną posadkę! Sprzedaży... więcej»

Hotelowa sprzedaż: W dzisiejszych czasach łatwo jest wyróżniać się wśród konkurencji

Jedną z ciekawszych rzeczy, z jakimi można się zetknąć w trakcie wykonywania zawodu hotelowego szkoleniowca jest to, że można zaglądać za kulisy działalności w tak wielu różnych rodzajach hoteli i firm świadczących... więcej»

Najlepsze praktyki w marketingu internetowym ośrodków wypoczynkowych

Po raz pierwszy na większą skalę zostało wydane całościowe badanie „Najlepsze praktyki w marketingu internetowym i dystrybucji dla ośrodków wypoczynkowych” zainicjowane przez Hospitality Sales &... więcej»

Charakterystyka wielkich negocjatorów sprzedaży

Od każdego pracownika sprzedaży wymaga się umiejętności negocjacyjnych. Po przeprowadzeniu setek warsztatów szkoleniowych i współpracy z tysiącami ludzi, w trakcie ostatniej dekady, zorientowałem się, że większość... więcej»

Jedenaście kluczowych cech efektywnego sprzedawcy – plan, podejście i nastawienie mentalne

Pracując w charakterze sprzedawcy, twoje cele powinny stać się tak spersonalizowane i profesjonalnie efektywne, jak tylko jest to możliwe. Efektywni sprzedawcy powinni charakteryzować się rzeczywistym zaangażowaniem w... więcej»

Co robić, kiedy twój naprawdę ładny hotel, nie jest pełny?

Jako właściciel hotelu, aż nadto orientujesz się w temacie. Zatrudniłeś nową firmę zarządzającą, zastępując poprzedniczkę, która nie radziła sobie z postawionymi przed nią zadaniami. Nowa spółka zarządzająca aktywami... więcej»

Dodawanie indywidualnego stylu do hotelowej etykiety

Susan Carlin wyciągnęła się na łożu typu king-size w Regency Hotel, w południe zwykłego roboczego dnia.„Jeżeli nie masz nic przeciwko, wskakuj do łóżka” mówi do przedstawiciela biura podróży.... więcej»

Szkolenie ze sprzedaży: Nie zostawiajcie potencjalnych gości w ciemnościach

Nie bójmy się tego powiedzieć: Decyzja o zapłaceniu obecnych cen tylko, aby przez osiem godzin przespać się w ciemnym pokoju nie jest decyzją racjonalną, ani logiczną. Każdy hotelarz doskonale wie, że najbardziej... więcej»

Unikalne wyzwania w marketingu małego hotelu

Klasyczna wiedza marketingowa sugeruje, że małe hotele nie mogą efektywnie rywalizować z ich wielkimi odpowiednikami. Jednakże od czasu do czasu obserwujemy, jak małe hotele zadają kłam tej konwencjonalnej... więcej»

Czy nie macie lepszej oferty cenowej? W jaki sposób szkolić agentów rezerwacji w obsłudze osób poszukujących okazji

Bardzo interesujące dla weterana przemysłu było w ostatnich latach obserwowanie pojawiania się stron internetowych stających się głównym kanałem dystrybucyjnym. Przez całe lata śledziliśmy znaczący wzrost rezerwacji... więcej»

« 1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji