Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Jeśli będziesz ich nudził, to cię nie będą odwiedzać

Twoja internetowa reputacja wprawia mnie w zakłopotanie. No dobra, może to nie jest tak do końca prawda, ale chciałam po prostu przyciągnąć twoją uwagę. Czy to dziwne, że w dzisiejszym świecie tak wielu szokujących... więcej»

Public Relations - Sztuka pisemnych komunikatów

Public relations pomaga przedsiębiorstwom budować i zarządzać relacjami z ich klientelą – niezależnie od tego, czy są to potencjalni goście, media, dostawcy czy eksperci branżowi. Te relacje są podstawą udanej... więcej»

Siedem porad na zdobycie złotego medalu w mistrzowskiej sprzedaży grupowego biznesu!

Któż nie lubi rywalizacji, spełnienia i historii takich, jak podczas Igrzysk Olimpijskich? Za kulisami chwały zdobywanej przez każdego zawodnika, stoi strategiczny plan osiągnięcia sukcesu. Istnieje wiele przykładów,... więcej»

Siedem głównych grzechów marketingu

Kiedy rozpoczęłam swoją pierwszą pracę w marketingu, poproszono mnie o przygotowanie ulotki reklamowej i dostarczenie jej do wszystkich domów i przedsiębiorstw biznesowych w okolicy. Moja firma prześledziła... więcej»

Jaką rolę odgrywają marki w dzisiejszym świecie?

Czy żyjemy w świecie napędzanym przez marki? Na rynku i w przemyśle, w których produkty są w niewielkim stopniu rozróżnialne – a nawet mało interesujące – proces pomyślnego budowania świadomości marki... więcej»

Pobyt w hotelu nie jest już tylko pokojem ale markowym doznaniem

Dzięki rozwojowi hoteli boutique – i modnym przewodnikom hotelowym – obecne wakacje, oznaczają takie same możliwości sprawdzenia hotelu, jak i miejsca pobytu turystycznego. Jednakże, tak jak... więcej»

Jak naprawić błędy popełnianie przez hotele odnośnie mediów społecznościowych

I. Jakość, a nie ilośćKiedy pytam hotelarzy, o ich cele dla konkretnej kampanii w mediach społecznościowych, to niezmiennie otrzymuję odpowiedź "chcę być w czołówce hotelowej listy publikowanej w... więcej»

Cztery emailowe błędy, których menedżerowie hotelowej sprzedaży powinni unikać

Poczta elektroniczna jest niewątpliwie narzędziem numer jeden, wykorzystywanym do poszukiwania potencjalnych klientów, ale niestety jeszcze wielu hotelowych menedżerów sprzedaży nie wie, jak wykorzystać potężny... więcej»

Przeszkol swoich sprzedawców w prowadzeniu skutecznej korespondencji handlowej za pomocą e-mail

Większość hotelarzy już dawno doceniło korzyści, jakie przynosi przeprowadzanie podstawowych szkoleń dotyczących sprzedaży wśród swoich specjalistów od sprzedaży. W dzisiejszych czasach rzadko bywa tak, że hotel... więcej»

Przed otwarciem – rozwiązania, o których warto pamiętać otwierając swoje drzwi

Najważniejszą sprawą przy otwarciu nowego hotelu (przynajmniej dla większości z nas) jest posiadanie klientów. Nic nas to nie obchodzi, że czekamy rok albo dwa przynajmniej na jakieś potwierdzenie, że nasz... więcej»

Nadaj najwyższy priorytet technikom zmiany kanałów dystrybucyjnych przy rezerwacjach i szkoleniach recepcji

W coraz większym stopniu, znający się na rzeczy menedżerowie od dochodu dowiadują się, jak najkorzystniej spożytkowywać internetowe kanały dystrybucyjne pośredników w celu uzyskiwania wyższych dochodów... więcej»

Najłatwiejsza sprzedaż

Chcesz natychmiast zwiększyć swoją sprzedaż?Prawie każdy pragnie szybkiego, prostego rozwiązania umożliwiającego zwiększenie poziomu sprzedaży. Na szczęście, niemalże we wszystkich przypadkach, nie jest to zadanie... więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie?

Opinie internetowe stają się dla klientów jednym z najważniejszych źródeł, do których się odwołują, gdy mają podjąć decyzję o tym, czy robić interes z konkretną firmą. Wielu z nich zwraca się o pomoc do takich stron,... więcej»

Zadowoleni nastolatkowie wpływają na zadowolenie mam i ojców

Niektóre hotele muszą odwoływać się do wszystkich grup wiekowych dzieci, jeśli chcą, aby zabezpieczyć swoje interesy. Oto kilka pomysłów, aby przekonać do siebie tych niesfornych nastolatkówNa Martha’s Vineyard,... więcej»

Pięć mitów hotelowego marketingu internetowego!

Bardzo ciekawym zajęciem jest lektura niektórych artykułów dotyczących internetu, a w szczególności marketingu w internecie. Zawartość wielu z nich jest interesująca, ale wydaje się, że wielu... więcej»

Waga okazji i talonów rabatowych w hotelowych strategiach marketingowych

Jeśli pracujesz w hotelowym dziale marketingu, jesteś odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych gości. Aby to robić skutecznie trzeba reklamować się w sposób o wiele bardziej pomysłowy niż ktokolwiek inny w branży.... więcej»

Czego brakuje w twoim marketingu

W większości materiałów marketingowych brakuje co najmniej jednego z poniższych trzech elementów potrzebnych, aby potencjalni klienci zwrócili na nie uwagę. Upewnij się, aby włączyć we wszystkich swoich... więcej»

Dziesięć najważniejszych warunków udanego otwarcia hotelu klasy luksusowej

Kto powiedział, że gala nabita osobistościami, przyjęcie za milion dolarów czy inne przywieszki z wysoką ceną są jedynymi sposobami, aby nowy hotel klasy delux został zauważony? Efektywne wprowadzenie PR-u na... więcej»

Specjaliści od rezerwacji potrzebują wsparcia w radzeniu sobie z najzwyklejszymi pytaniami

Wielokrotnie miałem okazję przebywać wspólnie ze specjalistami od rezerwacji, kiedy na żywo, zręcznie odpowiadali na trudne pytania, podczas rozmów telefonicznych w hotelach i centrach zgłoszeniowych (call... więcej»

Mistrzostwo w sztuce przyciągania

Wszystko jest duże w Las Vegas: duże hotele, niesamowita rozrywka, wytrawni szefowie z kraju i świata, nadzwyczajna kuchnia, znaki drogowe i ulice, nawet pieniądze tam wydawane są duże. W Las Vegas są największe... więcej»

Hotele „szkolą” gości

Tworzenie możliwości nauki dla gości jest jednym z pożądanych trendów w hotelarstwie, dzięki któremu można pobudzić lojalność gości i skorzystać z niej. Oto, co musisz wiedzieć! Jedną rzeczą jest uczynienie z branży... więcej»

Odpowiadanie w sieci. Od skarg cenowych po ataki personalne: Jak odpowiadać na prowokujące opinie gości

Opinie gości stały się rutyną dla wielu hotelarzy, ale od czasu do czasu trafia się jeszcze prawdziwa złośliwość, która pozbawia oddechu i sprawia, że pięści same się zaciskają. Jak w takich przypadkach reagować? Czy... więcej»

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji