Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Pięć przyczyn, dlaczego turyści opuszczają wasze strony internetowe bez dokonania rezerwacji (i jak temu przeciwdziałać)

Chociaż wyniki rynku turystycznego w USA obniżyły się najmocniej i najszybciej w czasie recesji, to sektor ten również szybciej niż jakikolwiek inny, wrócił do poprzedniego stanu. Po kolejnych latach silnego... więcej»

Jak przygotować personel sprzedaży do przemierzania miasta w poszukiwaniu klientów

Twarda rzeczywistość obecnych czasów powoduje, że telefon już nie dzwoni na biurku, w związku z czym pracownicy sprzedaży muszą osobiście pofatygować się i „ruszyć w miasto” w poszukiwaniu klientów.... więcej»

Budowanie linków do strony hotelu – poradnik dla początkujących

Jedna z najważniejszych strategii w optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek, tak naprawdę realizowana jest poza twoją stroną internetową. Budowanie linka jest czynnością bieżącą, a czasami po prostu... więcej»

Trójkąt hotelowego sukcesu

Bez zdecydowanego ukierunkowania, zarządzania i motywacji, jakakolwiek organizacja, łącznie z hotelem, jest skazana na niepowodzenie. Co więcej, działanie jest skuteczne tylko wtedy, kiedy dobry lider zdoła skupić... więcej»

Poproś o zakup, aby zwiększyć rezerwacje w hotelu o 440 %

Po ponad 20 latach działalności w szkoleniu personelu recepcji, rezerwacji i sprzedaży, jestem bardzo zadowolony, że nowy oficjalny raport badawczy potwierdził to, o czym my, szkoleniowcy, wiedzieliśmy od... więcej»

Czy wiesz o czym mówią pracownicy twojego zespołu hotelowego potencjalnym klientom w rozmowach telefonicznych?

W zapracowanym świecie, w którym przyszło dzisiaj działać hotelowym menedżerom marketingowym i revenue managerom, istnieje wiele kanałów dystrybucyjnych wymagających naszej uwagi. Trzeba stałego wysiłku, aby... więcej»

Zarządzanie dochodem a strategia pakietowania

Bieżące badanie zostało przeprowadzone w celu lepszego zrozumienia sposobu, jak hotele wykorzystują strategię zarządzania dochodem z pakietowania wartości dodanej. Poniżej przedstawiono streszczenie... więcej»

W jaki sposób hotele sterują wymiernym wzrostem przychodów przy pomocy społecznościowych narzędzi analitycznych

Jednym z najbardziej rewolucyjnych trendów mających obecnie miejsce w technologii hotelowej jest wykorzystywanie danych mediów społecznościowych i analityki opinii klientów w optymalizacji dystrybucji i maksymalizacji... więcej»

Znajomość produktu jest kluczem do poprawy sprzedaży grupowej

Wiedza jest kluczem w prowadzeniu sprzedaży, niezależnie czy dotyczy pojedynczego pokoju czy dla całej grupy. Oczywiście, że kompletna wiedza o swoim hotelu jest ważna, ale potrzebujemy również zrozumienia, w... więcej»

Zwiększanie dochodów ze strony internetowej hotelu

Osiem kluczowych zasad w generowaniu dochodu z Internetu Zawsze chciałem napisać nagłówek w rodzaju „10 Lekcji Gwarantujących Poprawę...” Widzi się takie tytuły przez cały czas i przyciągają... więcej»

Osiem kroków do sukcesu w sprzedaży hotelowych rezerwacji

Chociaż posiadanie efektywnego programu szkoleniowego w zakresie sprzedaży hotelowych rezerwacji jest jednym z kluczowych składników planu działań rozwoju sprzedaży, to także inne niezbędne komponenty zagwarantują... więcej»

Public relations a reklama

Jeżeli zdjęcie jest warte tysiąca słów, artykuł jest wart tysiąca reklam.„Za reklamy płacisz, o public relations modlisz się”. Chociaż to porzekadło jest stare, jest w obecnych czasach szczególnie... więcej»

Dziesięć sposobów na atrakcyjną stronę hotelu

Pierwsze nad czym musimy się zastanowić to do kogo tak naprawdę kierujemy swoją ofertę. Wydawałoby się, że w Hotelu mogą spać wszyscy, ale prawda jest taka, że wygląd wnętrz, oferta na stronie i lokalizacja... więcej»

Dlaczego marketing online jest zasadniczym elementem twojego marketingu-mix

Jeżeli twój biznes ma stronę internetową albo nawet jeżeli nie, możesz czasami dziwić się, ile wartości w rzeczywistości dodaje internet. Boom dotcomów i plajty pozostawiały w wielu odczucie sceptycyzmu. Podczas... więcej»

Dziesięć sposobów jak stać się autorytetem w przemyśle hotelarskim

Ile razy myślałeś sobie – powinienem był być cytowany w artykule, być autorytetem w komisji, ekspertem w danej dziedzinie w magazynie branżowym? Bycie znanym jako autorytet w danej dziedzinie lub niszy ma... więcej»

Najlepsze praktyki hotelowe w zdobywaniu klientów szukających okazji turystycznych

Dziś mamy większy dostęp do aktualnych informacji turystycznych niż kiedykolwiek wcześniej. Czy zastanawiałeś się, gdzie się zatrzymać podczas następnego wyjazdu do Nowego Jorku? Przy pomocy Twittera, Facebookqa lub... więcej»

Czego hotele mogą nauczyć się od linii lotniczych, Amazonu i dostawców pizzy

Oto proste pytanie: Czy kiedykolwiek przeglądałeś ofertę lub dokonywałeś zakupu ze strony Amazon? Jeśli tak, bo jestem pewien, że wielu z was należy do tej kategorii osób, to wiecie, jak dobrze ta strona internetowa... więcej»

Zwiększanie operacyjnej efektywności poprzez design z wartością dodaną

To fakt, że zwiększanie wartości produktów i usług sprawia, iż firmy są bardziej skuteczne. Im większą wartość te przedsiębiorstwa dodają do swoich głównych produktów i usług, tym lepiej funkcjonują. Ale kiedy... więcej»

Zapytanie o ubicie interesu

Jeżeli nie dowiadujesz się u potencjalnych klientów o możliwościach zrobienia biznesu i nie proponujesz wprost dokonania sprzedaży to nie powinieneś być zaskoczony, że go nie pozyskujesz. Jak wynika z mojego... więcej»

Hotele osiągające efekty w zarządzaniu reputacją, działają zespołowo

Niezależnie od tego czy pracujesz dla niezależnego hotelu, czy dużej grupy hotelowej, opinie gości nadchodzą prawdopodobne bardzo szybko i są naładowane emocjami. Znajdują się one na stronach zawierających komentarze... więcej»

Elementy hotelowej sprzedaży: Sześć głównych grzechów sprzedażowych i jak im zaradzić

1. Niestabilne relacje z klientem: Czy zdecydowalibyśmy się grillować kurczaka bez uprzedniego naoliwienia grilla? Nie ma mowy! Mogłoby to być zbyt kłopotliwe. To samo dotyczy wszystkich innych aspektów sprzedaży bez... więcej»

Wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększania liczby hotelowych gości

Wraz z całym tym natłokiem informacyjnym o mediach społecznościowych takich, jak m.in. Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Flickr, czy też przy upadku większości gazet i kryzysie gospodarczym, niczym dziwnym jest... więcej»

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji