Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Znaczenie projektu hotelowej strony na Facebooku

Podczas gdy internetowa strona hotelowa jest twoim najlepszym przedstawicielem handlowym, to hotelowa strona na Facebooku jest twoim najlepszym przedstawicielem w dziedzinie public relations. Dlatego niezwykle ważne... więcej»

Pomóż gościom odnalezć twój hotel

Gdzie jest twój hotel? Swego czasu pisałam o Google Places, ale wydaje się, że niektóre restauracje i hotele nie uświadomiły sobie konieczności informowania o swoim kodzie pocztowym.Dzisiaj postanowiłam odszukać... więcej»

Czego sprzedawcy nigdy nie powinni przestać robić

Utrzymywanie się ze sprzedaży jest trudne. Zdarza się wiele wzlotów i częste upadki, mierzyć się trzeba ze stałą presją na realizowanie celów sprzedaży, brać pod uwagę kontakty z klientami i potencjalnymi klientami,... więcej»

Dziesięć pomysłów dla hoteli na uatrakcyjnienie swoich wiadomości na Facebooku wartych wypróbowania

Większość hoteli zdaje sobie obecnie sprawę z tego, że ich obecność na Facebooku nie jest już opcją, ale zwykłą koniecznością. Chociaż, jak się wydaje, większość hoteli lub marek hotelowych ma swoją stronę na... więcej»

W jaki sposób najmodniejszy hotel na świecie zarządza społecznościowymi publikacjami

Koncepcja CitizenM zaczęła się od spostrzeżenia, że w ostatnich latach pojawił się nowy typ turysty. „Dzisiejszy turysta podróżuje w dżinsach, tanim T-shircie, nosi drogi zegarek, pije szampana i korzysta z... więcej»

Najlepsze praktyki ebiznesowe hoteli dla mediów społecznościowych

W 2011 roku śmiało można stwierdzić, że obecność na Facebooku i Twitterze z dobrze zbudowaną strategią mediów społecznościowych nie może być dalej ignorowana. Wsjkazane jest również określenie mierników i celów... więcej»

Czy mój hotel powinien reklamować się na Facebooku?

Klienci często pytają nas czy powinni korzystać z reklamy na Facebook’u. Wiele hoteli jest sceptycznie nastawionych wobec stosowania reklam i zastanawia się czy mogą one być efektywne, czy nie. Zazwyczaj... więcej»

Najlepsze praktyki w publikacjach społecznościowych

„Co mamy publikować?” Jest to jedno z najczęściej zadawanych przez hotele pytań w momencie rozpoczynania przez nie swej aktywności w mediach społecznościowych. Zawartość publikacji może dla każdego być... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok część 2/2

6. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę już dłużej zwlekać z poważnym zaangażowaniem czasu i środków w obszarze marketingu mobilnego i mediów społecznościowych. Nie do przyjęcia jest obsługiwanie osób... więcej»

Dziesięć hotelarskich postanowień internetowego marketingu na 2011 rok - Część 1/2

Mimo, że 2010 rok nie był całkiem tak trudny jak obawiał się tego przemysł, hotelarze wciąż zmagali się z wieloma wyzwaniami: wolno odbudowującą się gospodarką, stale zmieniającym się światem mediów... więcej»

Jak zwiększyć ilość opinii o hotelu w Internecie

Ilość opinii o twoim hotelu ma bezpośrednie przełożenie na szereg obszarów: 1. Twój ranking na stronach z opiniami. 2. Twój ranking na niezależnych internetowych stronach dystrybucyjnych OTA (stowarzyszenie... więcej»

Upselling najlepiej sprawdza się w warunkach indywidualnej bliskości

Jedną z wielu największych przyjemności, jakie miałem w życiu jest przyglądanie się drugiemu, a obecnie również trzeciemu, pokoleniu mojej rodziny pracującemu w przemyśle hotelarskim. Lisa, córka numer jeden,... więcej»

Hotelowe programy lojalnościowe

Członkostwo ma swoje zalety biorąc pod uwagę wzrastającą liczbę zaawansowanych technicznie sposobów łączności z rodziną w trakcie podróży. Francis Ho czyta każdego wieczora opowieści do poduszki swojej trójce małych... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Twitter – Część 3 z 4

W części 3 z serii firmy EyeforTravel, niemieckie linie lotnicze Lufthansa i kalifornijski łańcuch butikowych hoteli Joie de Vivre dzieliły się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, w jaki sposób stworzyć atrakcyjną... więcej»

W poszukiwaniu lojalności klienta

Każdy hotel pragnie mieć więcej lojalnych gości, dobrze udokumentowanych, będących nagrodą dla poszczególnych obiektów.Lojalni klienci:- Jest mniej prawdopodobne, że zostaną skuszeni w wyniku akcji marketingowych... więcej»

Zwolnij by sprzedawać szybciej. 11 rad na zwiększenie efektywności sprzedaży

Wykonanie planu sprzedaży – niezależnie od tego czy jesteś dostawcą dla przemysłu hotelarskiego, czy członkiem hotelowego zespołu sprzedaży – stało się obecnie trudne w gospodarce stawiającej wysokie... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe: Facebook – Część 2 z 4

W drugiej z czterech części niniejszego artykułu przyjrzymy się jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w społecznościowym gigancie – Facebooku.W przeciągu kilku ostatnich lat obserwowaliśmy jak portal... więcej»

Jak stworzyć atrakcyjną zawartość strony w internecie via media społecznościowe – Część 1 z 4: Blogi

W miarę jak coraz więcej turystycznych marek, małych i dużych, boryka się z mediami społecznościowymi, staje się oczywistym, że większość korporacyjnych strategii wobec tych mediów dzieli się na 3 kategorie –... więcej»

TripAdvisor... Najlepsza rzecz od chwili wynalezienia fistaszków. Naucz się, jak z niej korzystać

Zaledwie parę miesięcy temu, pojawiała się ogromna ilość artykułów obwieszczających, że media społecznościowe zrewolucjonizują hotelowy marketing w internecie. No cóż, tak się jednak nie stało. Sama tylko myśl... więcej»

Dlaczego ważny jest upselling? W jaki sposób hotele mogą zwiększyć ilość przychodów bezpośrednio poprzez recepcję?

Dobrze zarządzany program upsellingowy może przynosić korzyść dla wszystkich zainteresowanych stron, jeżeli jest prawidłowo realizowany. Znaczenie upsellingu dokonywanego w hotelowych recepcjach wzrosło w ostatnich... więcej»

W jaki sposób poprawić optymalizację strony internetowej pod kątem pozycjonowania

Największa i najbardziej rozpowszechniona na świecie wyszukiwarka – Google, ustala standardy optymalizacji wyszukiwania stron internetowych, czyli „SEO”. Firma również systematycznie zmienia swój... więcej»

Sześć sposobów wyróżniania swojej marki

Najmniej eleganckim słowem w przemyśle hotelarskim jest „utowarowienie” A skrótowcem? OTA (stowarzyszenie organizacji turystycznych). Oba idą ze sobą w parze - argumentuje wielu hotelarzy. Napędzany... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji