Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Trzy rzeczy wymagane od twojej strony internetowej w czasie trzech sekund

Trzy sekundy. Tyle masz czasu na zrobienie pozytywnego wrażenia na kimś, kto otwiera twoją stronę internetową. W rzeczywistości możesz mieć zdecydowanie mniej czasu, aby to osiągnąć. Badania ujawnione przez BBC... więcej»

Duży ruch na stronie www hotelu powodem do radości?

Przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by strony internetowe ich firm były odwiedzane często i przez możliwie dużą liczbę użytkowników Sieci. Okazać się jednak może, że pomimo dużego ruchu na stronie,... więcej»

Jak sobie radzić ze złymi opiniami

W miarę wzrastającej popularności opinii wyrażanych bezpośrednio przez użytkowników, hotelarze mogą zacząć lamentować nad tym, co się o nas mówi w sieci, ale ciągle przecież mamy pełną kontrolę nad naszymi reakcjami.... więcej»

Jak skłonić personel do upsellingu

Upselling jest czymś, z czym od czasu do czasu wszyscy się stykamy i niezależnie od tego czy sprzedajesz posiłki, pokoje czy jakiekolwiek gadżety, jest to technika sprzedaży, która nie tylko może wspomóc twój... więcej»

Czy strona twojego hotelu na Facebooku tylko tam figuruje?

Zaangażowanie profesjonalnego personelu do prowadzenia i dbania o twój profil może zaprocentować w przyszłości. Wykorzystywanie funkcji Facebooka takich jak „Reveal tabs – zakładka z ukrytą... więcej»

Pisanie podziękowań zachęcających gości do zamieszczania opinii o hotelu w internecie

Zamieściłem ostatnio treść maila z podziękowaniem, jaki wystosował jeden z moich klientów (hotel) do zadowolonych gości, z prośbą o zamieszczanie w tej sprawie opinii w internecie. Jeżeli dotychczas tego nie... więcej»

Cena, to tyle, ile płacisz. Wartość zaś, to tyle, ile otrzymujesz

Słowa Warrena Buffeta ze sprawozdania dla akcjonariuszy z 2008 roku nigdy jeszcze nie zabrzmiały tak prawdziwe. Stanowią one zachętę do zapoznania się ze wszystkimi pozytywnymi statystykami odzwierciedlającymi... więcej»

Cztery podstawowe narzędzia marketingu internetowego hotelu do wykorzystania w 2011 roku

Elektroniczne kanały dystrybucyjne zmieniły na zawsze hotelową sprzedaż i marketing. Internetowy marketing, media społecznościowe, Globalne Systemy Dystrybucji i niezależni dostawcy zaprezentowali nowe możliwości... więcej»

W jaki sposób hotel może prowadzić efektywny upselling? Najlepsze praktyki we wprowadzaniu filozofii upsellingu

Jednym z najbardziej powszechnych błędów popełnianych przez pracowników recepcji przy wprowadzaniu programu upsellingowego jest ustanawianie „wyższych przychodów” jako celu ostatecznego. W takiej... więcej»

Reklama bazuje na jednej rzeczy: Na zadowoleniu

Wkroczyłeś w 2011 rok i przystępujesz do wprowadzenia w życie planu marketingowego opracowanego w 2010 rok. Ale chwileczkę! Znowu zmienił się internet! Cyfrowy świat, w którym żyjemy ulega szybkim przeobrażeniom... więcej»

Niech twoi klienci prowadzą dla ciebie sprzedaż

Nie ma nic lepszego nad pozytywną referencję i rekomendację w reklamie twojego hotelu, czy restauracji. Przejrzyj jakiekolwiek badania na temat efektywności w reklamie, a na szczycie listy znajdziesz nieformalne... więcej»

Prawdziwe hotelowe supergwiazdy sprzedaży lubią mało zorientowanych klientów!

Wobec rozszerzającej się ilości informacji dostępnych potencjalnym gościom i organizatorom hotelowych spotkań i konferencji, wydaje się logiczne, że współcześni klienci hotelowych rezerwacji, recepcji i działów... więcej»

Hotelowe taktyki na Twitterze zwiększające liczbę zwolenników

Czy kontaktujesz się z właściwymi osobami? Czy chcesz zbudować jakościową grupę osób, które obserwują cię na Twitterze? Czy warty jesteś tego byś był obserwowany i czy obserwowałbyś sam siebie na Twitterze? ... więcej»

Pozytywny zwrot po negatywnej opinii

Twój hotel zebrał złe recenzje na Tripadvisor. Czy w związku z tym: a) wyzywasz recenzenta od kłamliwych, podłych kreatur b) pozywasz recenzenta do sądu c) pozywasz do sądu stronę TripAdvisor d) organizujesz naradę,... więcej»

Media społecznościowe a hotele. Co pomaga, a co nie

Wyjątkowa jakość mediów społecznościowych Web 2.0 polega na tym, że ich treść generowana jest przez samych użytkowników. Użytkownicy mediów społecznościowych zamieszczają swoje komentarze bezpośrednio w internecie i... więcej»

111 pomysłów dla hotelowego marketingu na 2011 rok

Poniżej przedstawiam podsumowanie w formie 111 marketingowych pomysłów do rozważenia i ewentualnego wykorzystania w 2011 roku. Planowanie i strategia• Celem numer 1 marketingu jest utrzymanie klientów.... więcej»

Zadaj to samo pytanie, co Southwest Airlines w swojej reklamie

Jako weteran przemysłu hotelarskiego rozpocząłem swoją pracę w przemyśle na długo przed powstaniem OTA (stowarzyszenie organizacji turystycznych) i szybkim powszechnym wzrostem liczby „nieprzejrzystych”,... więcej»

Umieszczenie na stronie hotelu linka do TripAdvisor to dobry czy zły ruch?

My w HeBS często jesteśmy pytani o argumenty za i przeciw, dotyczące: 1. Utworzenia linka na hotelowej stronie internetowej do strony TripAdvisor zamieszczającej opinie klientów o hotelach; 2. Wyświetlanie... więcej»

Sześć kroków w kierunku umocnienia lojalności klientów

Wszyscy wiemy, że ważne jest utrzymywanie lojalności klientów. Czy wiecie jednak, jak bardzo to jest ważne? Badanie przeprowadzone przez firmę Bain & Company sugeruje, że 5 proc. wzrost lojalności klientów... więcej»

10 zakazów dla sprzedaży internetowej hotelu

Intensyfikująca się konkurencja, rozprzestrzenienie się internetowych filmów video i zmieniające się zachowania klienta to kilka kluczowych elementów zachęcających właścicieli hoteli i sprzedawców do przemyślenia... więcej»

Jaka część hotelowego rynku internetowego przypada na twój hotel?

W internecie twoja konkurencja sprowadza się do tych hoteli, które ukazują się, tak jak twój, w rezultatach wyszukiwania. W tym momencie decydujące znaczenie ma nazwa twojego hotelu i opisowe tagi, ale o tym trochę... więcej»

A może frytki do tego?

Być może nawet się nie zorientowałeś, ale kiedy ostatnio składałeś zamówienie w restauracji typu fast food bądź załatwiałeś coś na poczcie, to można powiedzieć iż prawdopodobnie doświadczyłeś jakiejś formy... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji