Środa 22 Listopad 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Czy hotele powinny odpowiadać na opinie w internecie? Część 1

Londyńscy hotelarze często pytają mnie, w jaki sposób reagować na komentarze zamieszczane w portalu TripAdvisor. Ostatnie badanie przeprowadzone przez TripAdvisor/Market Metrix ujawniło, że 85% hoteli nie dysponuje... więcej»

5 kreatywnych kroków podejmowanych przez hotele w zwalczaniu recesji

Recesja zmotywowała wielu hotelarzy do skorzystania z niektórych kreatywnych sposobów napędzania sprzedaży. Najważniejszym punktem stała się dla nich konieczność wykreowania sposobów pozyskiwania sprzedaży w... więcej»

Aby zdobywać więcej rezerwacji, współpracuj zamiast walczyć z centralnymi biurami rezerwacji

Jako członek zespołu revenue management jesteś bez wątpienia świadomym wpływu, jaki ma twoje centralne biuro rezerwacji lub bezpłatna infolinia na zyski w ostatecznym rezultacie finansowym. W zależności od twojej... więcej»

Pięć kroków na drodze do osiągnięcia celu sprzedażowego

Częstokroć pracownicy sprzedaży mają skłonność do upsellingu produktu lub usługi, starając się je sprzedać. Informując o każdym najdrobniejszym parametrze produktu, jaki mają do zaoferowania, niezawodnie prowadzą... więcej»

Jak się bronić przed konkurencją zniżek i rabatów

Tak więc twój rywal biznesowy znowu ściął cenę kawy, a nowy lokal sprzedaje drinki z oczywistą stratą. Konkurencyjny hotel ma o 10 $ niższe ceny na pokoje wynajmowane poza szczytem turystycznym i 5 $ na stekach... ... więcej»

TripAdvisor przekazuje rady hotelowym marketerom

W przemyśle hotelarskim narosło sporo spekulacji wkoło tego, w jaki sposób hotele powinny współdziałać z internetową stroną TripAdvisor. Ponieważ strona ta jest tak ważna dla hotelarskiego i turystycznego... więcej»

Przezwyciężanie mentalności: Oni wyłącznie chcą się dowiedzieć, jakie są stawki

Jako aktywny szkoleniowiec przemysłu hotelowego pracujący z agentami call centers i hotelowej rezerwacji, reprezentującymi wszystkie segmenty rynku i geograficzne lokalizacje, prowadzę, z pierwszej ręki, intrygujące... więcej»

Opanowywanie sztuki sprzedaży internetowej poprzez zawartość hotelowej strony internetowej

Zawartość twojej własnej strony internetowej spełnia dwie oddzielne i szczególnie ważne funkcje. Pierwsza polega na przyciąganiu do twojej strony użytkowników sieci w procesie naturalnego wyszukiwania. Zadaniem... więcej»

Wrzuć wysoki bieg. Wprowadź program ukierunkowany na zdobywanie klientów

Nie czekaj, aż biznes przyjdzie do ciebie. Zdobądź go przy pomocy niżej przedstawionych porad. W maju 1986 roku, znakomity artykuł zatytułowany „Nie pozwól, aby twoja ofensywna kampania sprzedażowa... więcej»

Czy elektroniczna skrzynka pocztowa twojego hotelu jest niewykorzystanym kanałem dystrybucyjnym?

W obecnej dobie większość hoteli dawno już zidentyfikowała potencjał wychodzących e-maili jako część aktywnego marketingu i narzędzie zarządzania relacjami z klientem (CRM – Customer Relations Management) oraz... więcej»

Dziesięć powodów wykorzystania mediów społecznościowych dla rozruchu hotelu

Słyszeliście o tym szumie wokół mediów społecznościowych, ale nie jesteście pewni jak to zrobić, aby wykorzystać je do waszych celów? Nowy hotel, przekształcenie, zmiana barw - dla wszystkich tych hoteli istnieje... więcej»

Niekonwencjonalne taktyki hotelowego marketingu internetowego

Ostatnio ukazało się bardzo wiele artykułów i przeprowadzono wiele internetowych seminariów zachwalających wartości mediów społecznościowych dla hoteli. Media społecznościowe są z pewnością przydatne dla budujących... więcej»

Nowa technologia jest w porządku, nie zapominajcie jednak o podstawach hotelowego marketingu

Istnieją pewne podstawowe zasady, które trwają pomimo zaawansowanego postępu nowych technologii. Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku obserwuje się tendencję do skupiania uwagi wszystkich jego uczestników na... więcej»

Nowe taktyki email marketingu do wykorzystania przez hotele

Wraz ze wzrostem marketingu emailowego bombardującym skrzynki odbiorcze użytkowników internetu nadszedł też czas na działania bardziej inteligentne i kreatywne w zakresie stosowania tej marketingowej metody. Oto... więcej»

O tym jak nowa hotelarka stworzyła najlepszy w rankingu gości hotel w Buenos Aires

Głównym punktem mojej wizyty w ubiegłym tygodniu w Buenos Aires były odwiedziny w Tailor Made Hotel i rozmowa z jego właścicielką Mariel Weingartten. W bardzo krótkim czasie doprowadziła ona do tego, że jej obiekt... więcej»

Czy twoja hotelowa strona www przyciąga potencjalnych gości? Jak i dlaczego ludzie wybierają hotele w internecie

Jest tylko jeden sposób, by się przekonać czy twoja strona internetowa spełnia swoją funkcję, a jest nim sprawdzenie ilości rezerwacji przez nią zrealizowanych. Jeżeli jesteś właścicielem niezależnego hotelu to... więcej»

W poszukiwaniu lojalności klienta

Każdy hotel pragnie mieć więcej lojalnych gości, dobrze udokumentowanych, będących nagrodą dla poszczególnych obiektów. Lojalni klienci:• Jest mniej prawdopodobne, że zostaną skuszeni w wyniku akcji... więcej»

Klucze do sukcesu: Świeże spojrzenie na cztery narzędzia marketingu oraz nieprawdopodobne uhonorowanie klientów przez Collin’a Raye’a

Czytelnicy moich felietonów zauważyli prawdopodobnie w ciągu tych wszystkich lat mój konsekwentny przekaz o potrzebie utrzymywania równowagi w przemyśle hotelarskim pomiędzy zaawansowaną technologią... więcej»

Jak zrobić coś z niczego, czyli zerowy budżet na marketing

Jeden z czytelników przedstawił mi niedawno ten powszechny dylemat: Jesteśmy 15-pokojowym hotelem typu boutique, położonym trochę na uboczu od głównego regionu turystycznego – szczególnie w okresie zimowym.... więcej»

Znajomość swoich gości

Tematyczne parki Disneya wiedzą więcej na temat przepływu osób w ich systemach, niż prawdopodobnie jakakolwiek inna organizacja wie na temat swoich klientów. Wiedzą w jakiej odległości od siebie należy umieścić... więcej»

Cross selling dla wzrostu sprzedaży usług

Goście bardzo drogich, luksusowych hoteli i kurortów wypoczynkowych mogą cierpieć na niedomagania w wykorzystaniu pełnego zakresu usług, a stan ten ma bezpośrednie przełożenie na wysokość sprzedaży i potencjalnie... więcej»

Email marketing dla hoteli: Przewodnik krok po kroku

Przy całym tym przesadnym szumie informacyjnym związanym z mediami społecznościowymi, jaki obserwujemy w okresie ostatnich kilku lat, poczta elektroniczna była pod wieloma aspektami na drugim planie. To wstyd.... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie? ...więcej»

Biznes lubi komfort ...więcej»

Koneser to niewątpliwie naprawdę wielki sukces Pragi i...

2017-10-26, 21:44:33 ~zdrowy

Muzeum polskiej wódki w Koneserze to będzie na prawdę duża...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mądrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes są w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniały ukłon wykonawców w stronę...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo duża szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem się zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser będzie miał naprawdę bogatą ofertę zarówno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy również przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dziękuję za ten artykuł. Nie ma to jak przeczytać...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji