Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Horecatex – wsparcie w kreowaniu wizerunku twojego hotelu lub restauracji

Rynek branży hotelarskiej i sektor gastronomiczny wiążą się z niesłabnącym zapotrzebowaniem na różnego rodzaju tekstylia. Wysoka jakość produktów i usług musi iść tutaj w parze z szybkością realizacji, a także... więcej»

Wynajem sali na konferencję – na co zwrócić uwagę?

Konferencja jest specyficznym rodzajem eventu, w którym ogromny nacisk kładzie się na kwestie związane z programem. Organizatorom zależy na merytorycznej jakości wydarzenia i podkreśleniu profesjonalizmu. Wybór... więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż

Zakopane, niekwestionowana stolica polskich Tatr, jest miejscowością, w której można poczuć gwar kurortu, ale i solidnie wypocząć. Niezależnie od pory roku do Zakopanego zjeżdżają nie tylko nasi rodacy, lecz także... więcej»

Dlaczego warto zorganizować konferencję w hotelu?

Konferencja biznesowa to wydarzenie, które powinno zostać starannie zaplanowane i zorganizowane z niezwykłą precyzją. Dbałość o profesjonalizm działań firmowych na co dzień musi mieć odzwierciedlenie w nietypowych,... więcej»

Siedem wskazówek dotyczących założenia bloga dla Twojego hotelu

Blogowanie jest jedną z najpotężniejszych dostępnych strategii marketingu cyfrowego, po części ze względu na jej wielofunkcyjność. Blogi na stronie internetowej mogą zachęcać do zmian, jednocześnie przyczyniając... więcej»

Szkło gastronomiczne. Na co zwrócić uwagę?

Dobra restauracja to nie tylko wyśmienite jedzenie, ale także dobra atmosfera i piękny wystrój. Zastawa stołowa to element, na który szczególnie zwracają uwagę klienci. Musi ona łączyć w sobie funkcjonalność oraz... więcej»

Rzeczy, które powinieneś wiedzieć o karcie dań dla restauracji

Idealne menu restauracji oferuje równowagę unikalnych dań i starych ulubionych potraw. Rozważmy podstawowy hamburger. Można go zaproponować w klasycznej formie plastra lub z serem amerykańskim. Możesz również... więcej»

Plan marketingowy hotelu

Mamy już luty i większość z nas ma już plan marketingowy hotelu. Ale mimo wszystko to wciąż dopiero połowa 1 kwartału 2019 roku i wciąż można tworzyć plan na resztę roku bądź też modyfikować wcześniej... więcej»

Sposoby na promocję hotelowej restauracji wśród gości

Jest co najmniej kilkanaście sposobów, aby powiadomić gościa hotelowego o restauracji znajdującej się w hotelu. Kiedy i jak możemy zachęcić gości hotelowych do wybrania oferty z menu restauracji... więcej»

Celebryci inwestują w hotelarstwo

Choć kupno hotelu to raczej domena hollywoodzkich gwiazd, również polscy celebryci próbują swoich sił w hotelarstwie. Dlaczego gwiazdy decydują się na kupno hotelu? Przyczyną jest decyzja biznesowa czy potrzeba... więcej»

Dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja hotelu

Lokalizacja, cena oraz wyposażenie to najważniejsze powody decydujące o wyborze hotelu – wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów polskiej sieci Hotele Diament. Na pierwszy z wymienionych czynników... więcej»

Ślub w plenerze – o czym warto pamiętać planując taką uroczystość?

Niejedna kobieta marzy o ślubie w plenerze – romantyczna, powiewająca na wietrze suknia, kwiaty we włosach, tańce przy zachodzie słońca. Niestety w Polsce, z uwagi na panujący u nas klimat i kapryśną pogodę, a... więcej»

Jak dbać o wizerunek obiektu?

W dobie rosnącej konkurencji na rynku usług hotelarskich, hotelarze przekonują się do konieczności prowadzenia działań z obszaru public relations. Działania muszą być długofalowe i spójne, jednorazowa akcja nie... więcej»

Koszt zmarnowanej rozmowy telefonicznej

Przedsiębiorstwa są świadome wartości utraconych rozmów telefonicznych. Nadszedł czas przeniesienia tej świadomości na pocztę elektroniczną i inne internetowe kanały. 5,40$. Tyle kosztuje każda zmarnowana rozmowa... więcej»

Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?

Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej w... więcej»

Jak nie organizować konferencji? 4 najczęściej popełniane błędy

Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po konferencji... więcej»

Blogerzy hotelowi w Polsce

Blogi od kilku lat, są jednym z najmodniejszych narzędzi komunikacji i dialogu w Internecie. Stale aktualizowane strony mają coraz większe zasięgi i szybko zdobywają rzesze wiernych czytelników. To esencja... więcej»

Storytelling i video przyciągają klientów do hoteli

Storytelling – ważne narzędzie marketingowe czy tylko dodatek? Na to pytanie postaramy się Państwu odpowiedzieć w kilku zdaniach.Czym tak właściwe jest storytelling?To niewątpliwie umiejętność komunikowania się.... więcej»

Dlaczego warto organizować spotkania biznesowe w hotelu?

Spotkania biznesowe nie tylko budują pozytywne relacje między stronami, ale są też podstawą do  finalizacji kluczowej umowy czy podpisania ważnego kontraktu. Aby jednak nawiązanie współpracy okazało się możliwe,... więcej»

Identyfikacja nowych klientów biznesowych pozostaje priorytetem numer jeden

Czerwony Alarm! Przeczytaliśmy ostatnio kilkanaście artykułów w publikacjach branżowych, które utrzymują, że priorytetem numer jeden w hotelarskiej sprzedaży jest roztoczenie opieki nad aktualnymi klientami... więcej»

Decydowanie o miejscu pobytu – co naprawdę dzieje się w umyśle klientów, kiedy dokonują oceny hoteli i marek hotelowych

Z punktu widzenia klientów – świat hoteli nigdy wcześniej nie był tak fascynujący – ale również tak zagmatwany. Fascynujący, ponieważ marki hotelowe są zmuszone poprzez rosnącą konkurencję, do... więcej»

Linie lotnicze kontra hotele w walce o najlepszą strategię cenową

Prawidłowe ustalanie cen jest trudne w przeważającej liczbie przypadków, ale czy hotele mają bardziej komfortową sytuację niż linie lotnicze, jeśli chodzi o przypisanie odpowiedniej wartości do konkretnej oferty lub... więcej»

« (1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji