Sobota 20 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Najpierw Facebook, pózniej book it!

Restauracje, uczelnie, hafciarki. Blogerki, celebrytki i zakład pogrzebowy. Fanpage na Facebooku ma obecnie każdy, dlaczego więc nie miałyby ich mieć kompleksy hotelarskie? Hostel dla backpackerów lub pięciogwiazdkowy... więcej»

Spotkanie biznesowe poza miastem - czy warto? Poznaj zalety i wady niestandardowych rozwiązań

Podczas planowania eventów firmowych często stawiamy na sprawdzone ośrodki konferencyjne położone w dużych miastach. Jednak otoczenie wiejskie cechujące się spokojem i sielskością to miejsce sprzyjające odprężeniu i... więcej»

Personel hotelowy ambasadorem marki – Jak tego dokonać

Jeśli jeszcze tego nie robisz ... to nadszedł właśnie czas, aby zaangażować media społecznościowe ku pożytkowi dla twojego obiektu - ale jak zaprząc do współpracy całą tę sferę medialną? Opracuj plan i postaraj się... więcej»

Pięć sposobów na zwiększenie RevPar

Częstym problemem przed jakim stają hotelarze, jest jak zwiększyć dochód na pokój (RevPar), więc pozwólcie mi podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami dla tego problemu.Metoda 1Choć uważany przez większość... więcej»

Sezon na hotel

W Polsce sezon letni już prawie za nami, temperatura będzie się stopniowo zmniejszała, a wakacje uczniów i urlopy dobiegną końca. Choć niski sezon rozkłada się inaczej w różnych regionach kraju, zawsze jest to czas,... więcej»

Pokój przy terminalu

Śpij głęboko, pracuj z głową, jedz dobrze, ćwicz i spraw sobie przyjemność, to słowa– klucze, motto sieci Hilton Garden Inn, światowego pioniera koncepcji lokalizowania hoteli w pobliżu lotnisk. Zdanie staje się... więcej»

Dzięki Tato: Sześć lekcji z hotelowego marketingu na Dzień Ojca

Nasz poczciwy stary tata. Męczyliśmy go. Czyściliśmymy jego konta bankowe. Baliśmy się go i zarazem podziwiali. Robiliśmy wszystko, aby osiwiał.Nasze mamy mogą otrzymać kredyt na ponadczasowe lekcje życia, ale uważamy... więcej»

Robienie interesów wśród przyjaciół jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek

Łatwo jest zapomnieć, w szaleńczym tempie pracy branży hotelarskiej, o potrzebie stworzenia możliwości porozmawiania z innymi specjalistami z branży. Pokaż mi hotelarza, który odniósł sukces, a wkrótce okaże się, że... więcej»

Efektywność rezerwacji: Pomiary wydajności hotelowego centrum zgłoszeniowego

Czy wiesz, kto jest twoim najlepszym pracownikiem w zakresie konwersji rezerwacji? Centrum zgłoszeniowe charakteryzuje się bardzo dynamiczną działalnością, a przez to jest dość trudne w zarządzaniu. Reprezentuje ważny... więcej»

Pięć gwarantowanych sposobów utraty klientów

Sprzedaż jest biznesem budowania relacji, budowania zaufania i tworzenia bliskich kontaktów na zasadzie wzajemnego porozumienia. Niestety, wielu sprzedawców nieświadomie robi dokładnie odwrotnie.Nic nie odstrasza... więcej»

Pięć fundamentalnych rzeczy, o które powinno zadbać hotelowe centrum fitness

Wielu operatorom z branży hotelarsko-gastronomicznej wydaje się, że stała koncentracja na usłudze fitness jest mało prawdopodobna ze względu na mnogość innych priorytetów. Jednakże, jak wszyscy wiemy, oczekiwania... więcej»

Hotele nie powinny ukrywać swoich numerów telefonicznych ani adresów emailowych

Nowym trendem pojawiającym się w środowisku hotelarskim, który zwrócił moją uwagę, jest ukrywanie przez hotelowych pracowników marketingu numerów telefonów do hotelu, zaczynających się od 800 czy numerów lokalnych, a... więcej»

W jaki sposób korzystać z content marketingu w hotelarstwie

Druga edycja szczytu poświęconego sukcesom content marketingu w mediach społecznościowych - Social Media Examiner's Content Success Summit 2014 należy już do przeszłości, ale ostatni okres czasu stanowił... więcej»

Jak używać newslettera do promocji hotelu?

Okienko zachęcające do zapisania się do newslettera widnieje na stronach internetowych wielu hoteli. W wiadomościach wysyłanych do gości drzemie ogromny potencjał wizerunkowy i co za tym idzie - sprzedażowy. Tylko czy... więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie

Branża hotelarska to niezwykle dynamicznie rozwijająca się gałąź gospodarki. Jej zasadnicza siła napędowa to w głównej mierze podróże indywidualne i grupowe, ale także nowo powstające inwestycje, np. olbrzymie centra... więcej»

Biznes lubi komfort

Turystyka biznesowa jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się oraz przynoszącym obecnie największe dochody segmentem branży turystycznej. Polska dzięki swojemu geograficznemu położeniu i dynamicznemu rozwojowi... więcej»

Wykraczanie poza tradycyjny marketing mediów społecznościowych: utożsamianie członków hotelowego personelu z ambasadorami marki

Nie jest tajemnicą, że media społecznościowe stały się niezbędne do prowadzenia działalności biznesowej w dzisiejszym świecie. Na co jednak powinny zwrócić uwagę hotele, aby osiągać jeszcze większe sukcesy przy pomocy... więcej»

Najlepsze praktyki w zarządzaniu reputacją

Wielu hotelarzy dopiero teraz zaczyna zdawać sobie sprawę z potęgi pozytywnych opinii gości, jako czynnika sprzyjającego przyciąganiu ruchu do swoich stron internetowych, ale nie są zorientowani, od czego zacząć w... więcej»

Jak dotrzeć do właściwych klientów z właściwą ofertą, we właściwym czasie

Wymagania klientów zmieniły się. Doświadczenie klienta jest ważniejsze niż kiedykolwiek. I bardziej niż każda inna branża, branża turystyczna powinna być przygotowana na to, aby zapewnić gościom najlepsze,... więcej»

W jaki sposób mały luksusowy hotel może dobrze prosperować i rywalizować z konkurencją

Spotkałem się ostatnio z Mohamedem Jajbhay, revenue managerem w niewielkim Beaufort Hotel - rodzinnej firmie założonej przez jego rodziców, którzy najwyraźniej nadal zachowywali między sobą bliskie relacje, jako dumni... więcej»

Dziesięć najbardziej powszechnych błędów hotelowego marketingu

Środki przeznaczane na hotelowy marketing są dobrem cennym, choć niewystarczającym. Nikt nie chce podkradać dochodów hotelowych na realizację programów, które nie zapewnią solidnej stopy zwrotu z inwestycji. Jako... więcej»

Siedem kroków w zarządzaniu e-reputacją

W ramach przygotowań do dwóch programowych sesji, które miałem wkrótce poprowadzić, poproszono mnie o zajęcie stanowiska wobec niektórych sposobów wykorzystywanych przez marki usługowo-towarowe dla skutecznego... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji