Wtorek 17 Padziernik 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona gwna » Obsuga gocia

Obsuga gocia


Przebudzenie si po niewaciwej stronie lady: wpyw nastroju na wydajno w pracy

Wiesz jak to si dzieje: uliczny korek samochodowy blokuje ci dojazd do pracy. Jaki nieokrzesany kierowca skrci gwatownie tu przed twoim samochodem, no i oblae si kaw z mlekiem, ktr wanie kupie.... wicej»

Jak skutecznie skada reklamacj. Skarysz si na pobyt w hotelu? Jest na to waciwy sposb

Zawsze angauj si bardzo emocjonalnie mwic o rzeczach, ktrych nie znosz i ktre ogromnie mnie denerwuj: tym razem s to osoby notorycznie skadajce skargi. My naprawd nie lubimy robi czego, co prowadzi... wicej»

Siedem sposobw na pozyskanie zainteresowania gocia

Powiedzmy sobie szczerze, e dzisiejsi gocie s z reguy zmczeni, zirytowani i roztargnieni. Kiedy mwisz z prdkoci 150 sw na minut, a umysy twoich goci rozpraszaj si z prdkoci 450, to jak do licha... wicej»

Pocig szkoleniowy: Kluczowe zagadnienia w szkoleniach z zapewnienia wyjtkowej obsugi dla pracownikw hoteli

Wszyscy na pokad! Rozmowy rekrutacyjne zakoczyy si. Zatrudniono nowych pracownikw. Zaplanowano czas zapoznawania si z prac. Wkrtce rozpoczn si szkolenia. W jaki sposb twoje przedsibiorstwo postrzega i... wicej»

Wskazwki szkolenia ze sprzeday odnonie dzisiejszych wielozadaniowych dzwonicych

Z wielu zmian, jakie przemys hotelarski dowiadczy w ostatniej dekadzie lub dwch, prawdopodobnie najwiksze z nich mona zaobserwowa w rozmowach obsugiwanych przez zespoy sprzeday, recepcji i rezerwacji.... wicej»

Cienka linia midzy doskonaoci w obsudze a przecitniactwem

Jak wikszo szkoleniowcw, czsto angauj uczestnikw kursw w dziaania interaktywne, ktre miejmy nadziej, w duszej perspektywie czasowej zmieni niektre wzorce postpowania. W trakcie jednego z takich... wicej»

Cztery kroki do imponujcej obsugi klienta

Prosty, czteroetapowy proces moe pomc ci w stworzeniu biznesu, ktry bdzie nieustannie przyciga klientw. W wikszoci miast funkcjonuje przynajmniej jeden tzw. „wystrzaowy” biznes –... wicej»

Gocinno zaczyna si przy zameldowaniu

Mimo zaawansowanej technologii w systemach recepcyjnych, w wikszoci  hoteli sam proces meldowania goci ewoluuje w kierunku bardzo formalnej, automatycznej i bezdusznej transakcji biznesowej. Jeeli... wicej»

Rozpoznawanie momentw prawdy dla twoich goci hotelowych

Jednym z zasadniczych elementw kadego biznesu jest zdecydowanie czy Momenty Prawdy nadaj si dla twoich goci. Mona powiedzie, e kada chwila jest dobra i wana, aby ukierunkowa goci pozytywnie lub... wicej»

Obsuga nie polega na tym, co ty chcesz zaoferowa klientowi, ale czego on sobie yczy

Sownik Webstera definiuje obsug jako „prac wykonan na rzecz innych”. Bardzo interesujce w zwizku z tym, jest to, e tak wiele biznesw w przemyle hotelarskim robi dokadnie na odwrt. Wiele... wicej»

Zamiana Dzie dobry, wszedem na stron i mam tylko jedno pytanie…

Z wszystkimi innymi priorytetami, przed ktrymi staj dzisiejsi hotelarze, kiedy dochodzi do zarzdzania kanaami dystrybucji, warto zada trafne pytanie: „Dlaczego potrzebujemy nowego procesu sprzeday... wicej»

Czy uczymy naszych goci, e pracownikom recepcji nie naley zawraca gowy?

Jeden z najstarszych kanonw biznesu, mwi e trzeba zna swojego klienta. Przemys hotelowy przyj do siebie t rad i stworzy z niej ga wiedzy. Niekoczce si ekspertyzy i studia, mwi nam, e wikszo... wicej»

Doskonao Obsugi: Czy moesz spowodowa, aby twj zesp pracowa tak, jakby by wacicielem hotelu?

"Jak mog spowodowa, aby moi pracownicy pracowali tak, jakby byli wacicielami hotelu?" Jest to pytanie, z ktrym czsto mam do czynienia w przypadku liderw kierujcych si dobrymi intencjami, majcymi... wicej»

Analiza zadowolenia gocia na podstawie indywidualnych relacji poprawiajcych poziom jakoci pobytu poprzez obserwacj najdrobniejszych detali - Cz. 2 z 2

Pokonywanie elementw strachu nie dajcych si pokonaNa bazie nieprzerwanie postpujcych po sobie interakcji, agodzenie tego podwiadomego kompleksu strachu i jego zjadliwej manifestacji wymaga taktownego... wicej»

Analiza zadowolenia gocia na podstawie indywidualnych relacji poprawiajcych poziom jakoci pobytu poprzez obserwacj najdrobniejszych detali - Cz. 1 z 2

W zakresie najlepszych procedur zwizanych z obsug klienta zawsze powstawa bd teorie i zawsze bd one dyskutowane. Bd one take chlebem powszednim dla hotelarzy w 2013 roku i okresach pniejszych. Zamy, e... wicej»

Dziesi najwaniejszych rzeczy absolutnie podanych przez goci luksusowych hoteli 2/4

3. IndywidualizacjaPobyt w luksusowych hotelach zasadza si na odejciu tak daleko od kulturowych szablonw, jak to tylko jest moliwe i na szczeglnym traktowaniu kadego gocia z osobna. Znowu przychodzi mi do gowy... wicej»

Dziesi najwaniejszych rzeczy absolutnie podanych przez goci luksusowych hoteli - Cz 1 z 4

W jaki sposb definiuje si luksus w hotelarstwie? By moe jest to historia i reputacja, lokalizacja i niesamowite widoki, warto marki i jej przynaleno, gwiazdy wrd pracownikw i infrastruktura oraz... wicej»

Zapiski hotelarza na kanwie pierwszego sezonu Hotelu Zacisze

Czasem, aby zrozumie, co powoduje, e poprzeczka okrelajca odpowiedni poziom usug w brany hotelarskiej ustawiona jest na takim, a nie innym poziomie, trzeba przyjrze si wszystkim ciemnym stronom tego zjawiska,... wicej»

Wraliwo sytuacyjna brakujcym ogniwem szkolenia w hotelarstwie

Wydaje si, e coraz czciej programy szkoleniowe zaspokajaj potrzeby przemysu w zakresie poprawiania dozna goci hotelowych. Niezalenie od tego, czy programy te opracowywane s przez mark hotelow,... wicej»

Pi najgorszych bdw w obsudze klienta

Bardziej ni jakikolwiek inny dzia w przedsibiorstwie, obsuga klienta jest przedmiotem wielkiej iloci konkurujcych ze sob priorytetw i presji. Kontrola kosztw i sprawianie, by klienci byli zadowoleni.... wicej»

Kroki w sprzeday, dzisiejsi dzwonicy chc zindywidualizowanych dozna ze sprzeday

Tradycyjnie programy szkoleniowe w hotelarstwie traktuj sprzeda w hotelu jako proces liniowy, przez jaki naley poprowadzi dzwonicego z zapytaniem wzdu pewnej cieki do etapu zamknicia sprzeday. Czy to... wicej»

Obsuguj osob, nie proces

Moja przyjacika, hinduska dziennikarka, odwiedzia ostatnio Singapur, gdzie zatrzymaa si w jednym z piciogwiazdkowych hoteli, w tym miecie. Opucia hotel, nie przekonana do jego obsugi. Zapytaam j... wicej»

« 1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Prawidowa obsuga VIP-w ...wicej»

Doznania gocia nie mona skopiowa czy sklonowa. Kilka sugestii dla przemysu hotelarskiego - cz. 1/2 ...wicej»

Gocinno zaczyna si przy zameldowaniu ...wicej»

Zapis rozmowy z recepcjonist trzygwiazdkowego markowego hotelu ...wicej»

Ludzkie elementy obsugi klienta. Zotym kluczem jest akcent indywidualny ...wicej»

Muzeum polskiej wdki w Koneserze to bdzie na prawd dua...

2017-09-21, 17:48:53 ~Mdrala

....Kosmetyki toaletowe marki Hermes s w Polsce tylko w...

2017-09-21, 13:38:15 ~MPH

Muzeum w Koneserze to wspaniay ukon wykonawcw w stron...

2017-08-27, 18:22:27 ~Marek

Koneser to dla Pragi bardzo dua szansa. Jego komercyjna...

2017-08-25, 21:10:09 ~makler

Z takim wyrokiem si zgadzam ALE jest inny problem -...

2017-08-23, 09:19:19 ~TU... .

Koneser bdzie mia naprawd bogat ofert zarwno...

2017-05-28, 14:23:48 ~smakosz

Polecamy rwnie przewodniki Stayfolonger na stronach...

2017-05-24, 16:28:23 ~Agata

Bardzo dzikuj za ten artyku. Nie ma to jak przeczyta...

2017-05-18, 15:23:01 ~Budrys

Problem wystpuje nie tylko z nazwami hotel, motel czy...

2017-05-03, 15:36:59 ~Mentis

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrze�one

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystaj�c ze strony wyra�asz zgode na u�ywanie cookie.  Wi�cej informacji